Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Młot bojowy (War Hammer) - umiejętności broni New World poradnik, porady

Niniejsza strona poradnika do New World zawiera informacje o umiejętności Młot bojowy (War Hammer). Znajdziecie tu listę wszystkich umiejętności pasywnych i aktywnych.

Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021

Ta strona poradnika do New World poświęcona jest umiejętności o nazwie Młot bojowy, czyli jednej z najwolniejszych broni w grze, ale też zadającej jedne z największych obrażeń. Dowiecie się tu, jak zwiększyć obrażenia Młota bojowego i poznacie wszystkie umiejętności powiązane z tą bronią.

Powiązany atrybut

Rozwijanie atrybutu Siły zwiększa obrażenia zadawane Młotem bojowym.

Niszczyciel (Juggernaut) - umiejętności aktywne

Przełamanie pancerza (Armor Breaker) - potężny cios, ignorujący 35% pancerza celu i zadający 140% obrażeń od broni.

  1. Niezłomny (Indomitable) - dodaje determinację do ataku, co czyni go niemożliwym do zatrzymania.
  2. Długotrwały efekt (Lasting Trauma) - przełamanie pancerza nakłada na cel rozdarcie zmniejszające jego zdolność do pochłaniania obrażeń o 15% na 10 sekund.
  3. Wstęp (Opening Act) - zwiększa o 15% obrażenia zadawane przełamaniem pancerza celom z pełnym zdrowiem.

Potężny młot (Mighty Gavel) - atak z doskoku wyprowadzony znad głowy, zadający wrogom 160% obrażeń od broni.

  1. Sąd doraźny (Summary Judgment) - u celów mających poniżej 30% zdrowia zwiększa obrażenia zadawane przez potężny młot o 20%.
  2. Złamanie wklinowane (Impact Fracture) - zwiększa utratę wytrzymałości powodowaną przez młot o 25%.
  3. Rozmach (Expedite) - trafienie celu potężnym młotem zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 30% na 3 sekundy.
  4. Sprawiedliwości stanie się zadość (Justice For All) - wyprowadź atak podstawowy podczas wykonywania potężnego młota, by dodać drugi zadający 200% obrażeń od broni.

Wyburzenie (Wrecking Ball) - uderz młotem w ziemię obok celu, zadając mu 120% obrażeń od broni i powalając go na glebę.

  1. Przezorny zawsze ubezpieczony (Safety Measures) - po trafieniu zyskujesz umocnienie zapewniające 20% odporności na obrażenia na 4 sekundy.
  2. Przestrzeń osobista (Breathing Room) - powala wszystkie cele znajdujące się w promieniu 1.5 metra od celu,

Niszczyciel (Juggernaut) - umiejętności pasywne

Przyspieszona zagłada (Epitome Of Bonk) - zwiększa penetrację pancerza o 10% wszystkich standardowych ataków młota bojowego.

Młoty w dłoń (Hammer Time) - trafienie ciężkim atakiem zapewnia wzmocnienie zwiększające zadawane obrażenia o 20% na 4 sekundy.

Wyczerpujący atak (Exhaustive Attacks) - wszystkie umiejętności młota bojowego nakładają na cel wyczerpanie zmniejszające jego szybkość regeneracji wytrzymałości o 15% na 5 sekund (nie kumuluje się).

Zahartowana stal (Hardened Steel) - dodaje determinację do ataków ciężkich młota bojowego i zmniejsza otrzymywane obrażenia o 20%, gdy determinacja ataku ciężkiego jest aktywna (Determinacja jest dodatkową odpornością na zachwianie, która nie pozwala na przerwanie ataków).

Podłość (Contemption) - u celów mających poniżej 30% zdrowia ciężkie ataki zadają 15% więcej obrażeń.

Szybka regeneracja (Quick Recovery) - ciężkie ataki skracają czasy odnowienia o 7%.

Bolesna siła (Power Through Pain) - zadajesz 3% dodatkowych obrażeń przez 1 sekundę po otrzymaniu obrażeń.

Rozganiacz tłumów (Crowd Crusher) - umiejętności aktywne

Fala uderzeniowa (Shockwave) - uderz młotem w ziemię, wywołując w promieniu 3m trzęsienie ziemi zadające 80% obrażeń od broni. Wszystkie trafione cele zostaną ogłuszone na 2 sekundy.

  1. Słabeusze (Frailty) - atak wywołuje u celu osłabienie zmniejszające zadawane przez niego obrażenia o 10% na 10 sekund.
  2. Krater (Meteoric Crater) - zwiększa zasięg działania fali uderzeniowej do 4m.

Z drogi (Clear Out) - szeroki wymach, odrzucający wrogów 4 metry w tył i zadający 115% obrażeń od broni.

  1. Taran (Power Cleaner) - trafienie celu umiejętnością Z drogi zapewnia umocnienie dające 10% premii obrony na 4 sekundy wszystkim sojusznikom znajdującym się w promieniu 6m.
  2. Odnowa przestrzenna (Cleand And Refreshed) - skraca czas odnowienia umiejętności Z drogi o 5 % za każdego trafionego nią wroga.
  3. Manewry (Swing Away) - trafienie celu umiejętnością Z drogi zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 30% na 3 sekundy.

Droga przeznaczenia (Path Of Destiny) - potężne uderzenie w ziemię, które wyzwala przed postacią gracza falę energii zadającą 110% obrażeń od broni wszystkim celom na jej drodze.

  1. Fale sejsmiczne (Seismic Waves) - droga przeznaczenia wywołuje zachwianie u wszystkich celów.
  2. Skrócenie poprzez stymulację (Stimulated Reduction) - skraca czas odnowienia o 5% za każdego wroga trafionego drogą przeznaczenia.

Rozganiacz tłumów (Crowd Crusher) - umiejętności pasywne

Przewaga liczebna (Outnumbered) - jeśli co najmniej 2 wrogów znajduję się w promieniu 3m od ciebie, zwiększa pochłanianie obrażeń o 10%.

Mogę tak cały dzień (I Can Do This All Day) - zmniejsza utratę wytrzymałości o 30% podczas blokowania ataków wręcz.

W pośpiechu (Facilitated Expedition) - trafienie celu będącego pod wpływem negatywnego efektu zapewnia przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 15% na 3 sekundy.

Ochrona biegacza (Guarded Sprint) - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 10% podczas biegu.

Akceleracja (Acceleration) - skraca czas odnowienia młota bojowego o 7% podczas używania lekkich ataków przeciwko celom będących pod działaniem negatywnego efektu.

Wstrząsające uderzenie (Concussive Impact) - +15% do obrażeń zadawanych celom będącym pod wpływem negatywnego efektu młota bojowego.

Niezłomny charakter (Prevailing Spirit) - podczas używania umiejętności rozganiacza tłumów przywraca zdrowie o wartości 35% zadanych obrażeń.

Odrodzenie (Resurgence) - wyprowadzenie 2 lekkich ataków młotem bojowym skraca o 25%czas trwania negatywnych efektów u gracza. Można skorzystać z tej umiejętności raz na 5 sekund.

Wstrząs następczy (Aftershock) - gdy cel znajdzie się pod wpływem któregoś z efektów obezwładniających, zostanie spowolniony o 20% na 4 sekundy.