Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Norenen-Dur | Ruiny | The Elder Scrolls III Trójca poradnik The Elder Scrolls III: Trójca

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

[Ruiny] Norenen-Dur

Do tych daedrycznych ruin można się dostać tylko przez krasnoludzkie - Bamz-Amschend - Norenen-Dur | Ruiny | The Elder Scrolls III Trójca - The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Do tych daedrycznych ruin można się dostać tylko przez krasnoludzkie - Bamz-Amschend . W opisie tej lokacji podany jest sposób, jak się tu dostać (poprzedni rozdział). Nie ma stąd wyjść do żadnych innych lokacji.

W potężnej jaskini są tylko i wyłącznie przeciwnicy - w [1] dwie Dremory i Olbrzymi Ogrim, a w [2] dwa Postrachy Klanów. Lewe drzwi prowadzą do Głównych Schodów, prawe do Kąsających Kłów. Skorzystaj wpierw z tych lewych.

Główne schody są wielkimi i długimi, pnącymi się w górę schodami. Schody zaczynają się w [3], kończą w [4]. W sumie nie ma u nic oprócz przeciwników. Po drodze zabijesz pięciu Szkieletów-Łuczników, dwóch Szkieletów Czempionów i trzech z następującej listy: Zjawa Przodka, Potężniejsza Zjawa Przodka, Szkielet Czempion, Kościej lub Licz. Możesz w ogóle odpuścić sobie schody, wrócić do jaskini i skorzystać z drugich drzwi prowadzących do Kąsających Kłów.

Tam w [5] i [7] będzie po jednym Atronachu Burz, natomiast w [9] pokonasz dwie Dremory oraz jednego przeciwnika z wyżej podanej listy. Jedyną rzeczą wartą uwagi są rudy Adamantu w [6] i [8]. Jest tu także wejście do Cytadeli Myn Dhrur.

W cytadeli będzie najtrudniej. Są tu sami przeciwnicy i jeden boss. W [10] czekają dwie Złote Święte i Skrzydlaty Mrok. W [11] zabijesz dwóch Książąt Dremor oraz Żarłacza. W [12] wreszcie jest pan tej części podziemia - Khash-Ti Dhrur. Nie jest specjalnie wyjątkowy, ale posiada przydatny później artefakt - Smoczą Smołę . Z tej lokacji są wyjścia do dwóch innych - dolne prowadzi do Bazyliki Boskich Szeptów, natomiast górne (jest ono mniej więcej nad drzwiami wejściowymi) - do Korytarzy Płaczu.

W Bazylice Boskich Szeptów, prócz posągów i trzech przeciwników w [13] (Atronacha Mrozu, Atronacha Burz i Atronacha Ognia) nie ma nic. Istną kopalnią skarbów jest natomiast Korytarz Płaczu, jednak bez dużej ilości Misktur Lewitacji (lub Butów Apostoła) lepiej tam nie zaglądać. Obok wodospadu na skale (w [14]) leży Daedryczny Kirys . Na dole obok kości jest Szklany Lewy Karwasz , a niżej - Daedryczny Lewy Naramiennik . W niższej sekcji pod wodospadem jest topór Dwemerowy Pochłaniacz Dusz . Na samym dole znajdziesz worek złodzieja, księgę Czarna Strzała, Część 2 (podnosi o 1 Celność) i Pierścień Zabójczego Jadu . Są tutaj także niedaleko dwie buteleczki Smoczej Smoły .