Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2021

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Hitman 2 znajduje się zestawienie wszystkich osiągnięć z grupy Hitman 2 - Wyspa Sgail (Isle of Sgail). Są to niektóre spośród nowych trofeów powiązanych z nową zawartością gry Hitman 2. Dotyczą one konkretnie jej finałowego szóstego epizodu (nie licząc dodatkowej zawartości), który rozgrywa się na Wyspie Sgail.

Taka tam konserwacja

Sposób odblokowania: Ukończ "Stowarzyszenie Arki".

Komentarz: Osiągnięcie otrzymasz niezależnie od tego w jaki sposób ukończysz misję "Stowarzyszenie Arki" (The Ark Society) na Wyspie Sgail.

Kręcąc się w kółko

Sposób odblokowania: Uwięź Zoe w kukle Feniksa, zaduś Sophię naszyjnikiem, zmuś Stałą, aby przyszedł bez słowa.

Komentarz: Trofeum to dotyczy wyeliminowania celów misji na różne sposoby, a więc musisz podejść do tematu zabójstwa kilka razy. Więcej informacji znajdziesz w opisie przejścia epizodu Wyspa Sgail w naszym poradniku.

Zoe możesz uwięzić w kukle Feniksa rozgrywając misję fabularną Jak Feniks z popiołów - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Zoe możesz uwięzić w kukle Feniksa rozgrywając misję fabularną Jak Feniks z popiołów. Agent 47 musi dotrzeć do pomieszczenia pod sceną celem sabotowania mechanizmu zapadni, następnie napaść na mistrza ceremonii w kaplicy i założyć jego przebranie, a na sam koniec dotrzeć do kukły i rozpocząć ceremonię. Zoe pojawi się przy kukle i po zakończonym przemówieniu wejdzie do środka. Wystarczy podpalić kukłę i zaczekać aż uwięziona Zoe iginie.

Sophię możesz udusić naszyjnikiem dzięki rozegraniu misji fabularnej Zagadki muzeum - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Sophię możesz udusić naszyjnikiem dzięki rozegraniu misji fabularnej Zagadki muzeum. Misja ta zakłada wykradzenie naszyjnika, który jest wystawiany w galerii. Po tym jak zostanie on ukradziony Agent 47 musi przebrać się za Blake'a Nathaniela i spotkać się z Sophią, która doprowadzi go do jej biura. To jest idealny moment do tego żeby wyjąć naszyjnik z inwentarza i użyć go w taki sam sposób jak garoty.

Agent 47 może zmusić Stałą (Constant) do wspólnego przemarszu dzięki pokazaniu mu detonatora - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Agent 47 może zmusić Stałą (Constant) do wspólnego przemarszu dzięki pokazaniu mu detonatora. Przedmioty te odnajduje się przy ciałach Sophii oraz Zoe Washington i potrzebny ci jest tylko jeden tego typu obiekt. Musisz towarzyszyć Stałej w drodze do przystani gdzie zostanie on zabrany z wyspy.

Akt wiary

Sposób odblokowania: Skorzystaj z malowniczej trasy - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Sposób odblokowania: Skorzystaj z malowniczej trasy.

Komentarz: To skomplikowane trofeum, którego ostatecznym celem jest odblokowanie ukrytego miejsca do opuszczenia wyspy po zamordowaniu Sophii oraz Zoe. Zacznij właśnie od wyeliminowania obu sióstr (w dowolny sposób).

Agent 47 musi teraz przebrać się za Blake'a Nathaniela. To mężczyzna w jasnym stroju z kapeluszem i pokazuje go powyższy obrazek. Miejsca, do których dociera Blake, to między innymi galeria oraz sąsiadujący z nią balkonik (ten z laptopem do wyłączenia systemów bezpieczeństwa w galerii). Blake'a możesz napaść w dowolnym miejscu, np. gdy będzie wchodził po schodach albo po tym jak zatrzyma się na wspomnianym balkoniku (pozbądź się wcześniej strażnika i kustosza). Załóż przebranie Blake'a Nathaniela.

 

1 - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry
W przebraniu Blakea musisz dotrzeć do biblioteki w Wieży Stałej - miejsce to pokazuje obrazek 1 - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

W przebraniu Blake'a musisz dotrzeć do biblioteki w Wieży Stałej - miejsce to pokazuje obrazek 1. Prowadzi tam oszklony most i dodatkowo po dotarciu do wieży musisz skorzystać z wytrycha żeby otworzyć drzwi (nie daj się zauwazyć elitarnym strażnikom).

Po wejściu do biblioteki zagadaj do lokaja, dzięki czemu zacznie on podążać za głównym bohaterem.

2 - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry
Lokaja musisz doprowadzić do pokazanej na dołączonych obrazkach chłodni (Freezer) na poziomie 2, która sąsiaduje z kuchnią - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Lokaja musisz doprowadzić do pokazanej na dołączonych obrazkach chłodni (Freezer) na poziomie 2, która sąsiaduje z kuchnią. Możesz wybrać dowolną trasę przemarszu, przy czym nie oddalaj się zbytnio od lokaja, bo przestanie on podążać za Agentem 47. Wyjątki rób gdy natrafisz na jakieś zamknięte drzwi. W takich sytuacjach oddal się od zamkniętego przejścia, a następnie szybko powróć do niego w pojedynkę. Chodzi o to żeby nie zostać zauważonym przez lokaja (ani przez nikogo innego) podczas używania wytrycha.

Po tym jak doprowadzisz lokaja do chłodni gra załączy specyficzny sygnał dźwiękowy żeby poinformować o udanej "misji".

3 - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry
Nowe wyjście z mapy odblokowało się za kukłą Feniksa - Hitman 2: Wyspa Sgail - wszystkie trofea, lista - Hitman 2 - poradnik do gry

Nowe wyjście z mapy odblokowało się za kukłą Feniksa. Agent 47 po dotarciu w to miejsce może wykonać "skok wiary" i zdobędziesz osiągnięcie.

Koszmar surwiwalistów

Sposób odblokowania: Ukończ wszystkie misje fabularne w "Stowarzyszeniu Arki".

Komentarz: Osiągnięcie to dotyczy możliwości (Opportunities), czyli specjalnie przygotowanych okazji do eliminowania celów misji na różne sposoby. Z oczywistych względów nie jest możliwe ukończenie ich wszystkich za jednym podejściem. Musisz wielokrotnie przystąpić do zadania na Wyspie Sgail i za każdym razem najlepiej skupić się na doprowadzeniu do końca jednej wybranej okazji (ewentualnie dwóch jeśli dotyczą one różnych celów i wzajemnie się nie wykluczają). Wskazówki odnośnie eliminowania głównych celów misji na różne sposoby znajdują się w rozdziale z opisem przejścia lokacji Wyspa Sgail w naszym poradniku.

Gra o władzę

Sposób odblokowania: Ukończ "Stowarzyszenie Arki" na poziomie trudności Mistrz.

Komentarz: Poziom trudności Mistrz (Master) jest najwyższym na jakim możliwe jest rozegranie misji. Cechuje się on między innymi zwiększoną czujnością napotykanych NPC-ów oraz znacznie bardziej wymagającymi bezpośrednimi starciami z przeciwnikami. Najlepiej rozegrać misję ba Wyspie Sgail na tym poziomie trudności dopiero po dostatecznym zapoznaniu się z mapą.

Organizator imprezy

Sposób odblokowania: Wybierz położenie początkowe i skorzystaj z dostawy, aby przemycić przedmiot na Wyspę Sgail.

Komentarz: Obie wymienione wyżej opcje stają się dostępne dopiero po awansowaniu na wyższe poziomy mistrzostwa (rangi). Postaraj się co najmniej raz ukończyć misję na Wyspie Sgail na "standardowych zasadach" i dopiero wtedy sprawdź czy możesz skorzystać z wyboru miejsca startowego i opcji dostawy sprzętu.

Honorowy członek

Sposób odblokowania: Osiągnij 20. poziom mistrzostwa na Wyspie Sgail.

Komentarz: Na kolejne poziomy mistrzostwa (rangi) możesz awansować dzięki zaliczaniu różnorakich wyzwań powiązanych z misją na Wyspie Sgail. Dotyczą one między innymi eliminowania celów misji na różne sposoby, odnajdywania unikalnych przedmiotów przydatnych w realizacji zabójstw czy rozpoczynania misji w innych miejscach. Nie musisz zaliczać wszystkich dostępnych wyzwań żeby awansować na 20 rangę, tak więc wybieraj w pierwszej kolejności te wyzwania, które najbardziej ci odpowiadają.