Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

My Memory of Us - poradnik do gry

My Memory of Us - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us My Memory of Us poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 października 2018

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia "Sierociniec w opałach" (The orphanage in trouble) w My Memory of Us. Znajdziesz tu dokładny opis przejścia Rozdziału 10 wraz ze screenami. Z tą solucją do My Memory of Us z pewnością nie utkniesz w miejscu.

Na początku porozmawiaj z chłopcami, którym utknęła piłka na drzewie. Wejdź do budynku, na prawo od nich. Będąc w środku, wejdź na pierwsze piętro.

Zdjęcie przedstawia miejsce, w które powinieneś strzelić z procy, zaznaczone czerwoną obwódką. - Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us - My Memory of Us - poradnik do gry
Zdjęcie przedstawia miejsce, w które powinieneś strzelić z procy, zaznaczone czerwoną obwódką.

Zestrzel z procy drewnianą osłonę na ścianie, która blokuje światło (zobacz zdjęcie powyżej). Stań w promieniach światła i oślep stojącą nieopodal pielęgniarkę. Wejdź dziewczyną do środka i zabierz laskę. Będzie potrzebna na samym końcu. Na parterze po prawej stronie znajdziesz chłopca, który chce dżemu z truskawek. Dżem znajdziesz w piwnicy - wykorzystaj skrzynkę obok drabiny, aby dosięgnąć środkowego słoika. Wróć na parter i daj dżem. Chłopiec zacznie wspominać coś o 12 truskawkach. Idź teraz na samą górę, po prawej stronie znajdziesz na tablicy formułę - wynikiem będzie kod do drzwi po lewej stronie, na tym samym piętrze. Ilość truskawek już masz - ilość ptaków znajdziesz na poddaszu (można się dostać tam za pomocą drabiny), patrząc przez teleskop - wystarczy zliczyć 11 ptaków na liniach wysokiego napięcia. W piwnicy mogłeś zauważyć 3 beczki ze statkami, jeden obraz ze statkiem w pokoju obok pielęgniarki, jeden statek na dachu budynku, kiedy patrzyłeś przez teleskop i jeden obok tablicy z formułą - powinno być w sumie 6 statków.

Po podstawieniu do formuły, powinieneś uzyskać następujący kod: 138 - użyj tego kodu na ostatnim piętrze, po lewej stronie (ale nie na poddaszu).

Kod dostępu do drzwi to 138. - Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us - My Memory of Us - poradnik do gry
Kod dostępu do drzwi to 138.

Teraz możesz przejść przez drzwi i strącić piłkę za pomocą laski. Wróć do środka. Teraz przejdź przez szlaban chłopcem, złap wózek i podprowadź do dziewczyny. Wejdź dziewczynką do środka i przetransportuj chłopcem wózek do środka. Idź do momentu, aż trafisz na budynek z powieszonym plakatem o zakazie wstępu ludzi z czerwonym kolorem. Poczekaj, aż strażnik się odwróci, wyjdź dziewczynką z ukrycia i wejdź do przejścia. Następnie niech para wejdzie na podwieszaną platformę i strzel z procy w czerwony przycisk. Kieruj się w lewo, aż natrafisz na kolejną platformę, niech para zjedzie nią na dół, przetransportuj rurę na platformę, wjedź na górę i kieruj się wraz z rurą w lewo. Wejdź chłopcem do rury. Teraz strzel z procy w przycisk, który jest obok chłopca, na podwieszanej platformie. Wejdź chłopcem na platformę, zabierz kilof i zjedź na dół tą samą platformą. Kieruj się w prawo i zniszcz drewniane belki. Zejdź dziewczyną na dół, korzystając z platformy. Na ziemi, na lewo powinieneś zobaczyć wózek - niech dziewczynka wejdzie do środka, wjedź wraz z wózkiem na platformę, wjedź na górę, kieruj się w lewo i znów skorzystaj z platformy. Kieruj się w lewo, przeskocz przez przeszkodę najpierw chłopcem. Kiedy strażnik odejdzie, wyjdź dziewczynką i zrób to samo, co przed chwilą chłopcem. Idź w lewo i wejdź do środka budynku z uchylonymi drzwiami. Porozmawiaj z człowiekiem w środku. Kieruj się w lewo, aż zobaczysz, jak oficer zostanie przeskanowany i zabrany na pokład samolotu. W tym momencie będziesz musiał sobie wytworzyć przebranie. Wróć do miejsca, gdzie spotkałeś mężczyznę przy wejściu do sklepu - wejdź po schodach na górę, a następnie znajdź drabinę prowadzącą na dach - znajdziesz tam wspomnienie. Wróć do miejsca przedstawionego na zdjęciu poniżej, a następnie wejdź po schodach na górę.

Zdjęcie przedstawia miejsce, gdzie będziesz składować przedmioty potrzebne do przebrania. - Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us - My Memory of Us - poradnik do gry
Zdjęcie przedstawia miejsce, gdzie będziesz składować przedmioty potrzebne do przebrania.

Kieruj się w lewo, aż natkniesz się na miecz wystający z kamienia. Wyciągnij go chłopcem i dziewczynką. Idąc dalej w lewo, a następnie na górę po schodach znajdziesz po prawej stronie powieszoną kurtkę oficerską - zabierz kurtkę i wróć do miejsca ze zdjęcia powyżej, a następnie na lewo do wielkiego robota i utnij mu nos. Wróć do parawanu (tudzież kotary) i powieś kawałek nosa oraz kurtkę. Wróć do miejsca gdzie znalazłeś kurtkę i idź w prawo - znajdziesz garnek. Teraz idź do końca w lewo, połóż na stół garnek i użyj dźwigni, aby porobić otwory. Wróć do kotary i przebierz się. W przebraniu cały czas idź w lewo, aż do podestu do skanowania.

Od tego momentu para przyjaciół będzie prowadzić działania dywersyjne. - Rozdział 10 - Sierociniec w opałach - Solucja My Memory of Us - My Memory of Us - poradnik do gry
Od tego momentu para przyjaciół będzie prowadzić działania dywersyjne.