Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne poradnik Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Na stronie znajduje się opis przejścia głównego zadania Kto pociąga za sznurki? gry Deus Ex Rozłam Ludzkości. Opis mówi jak włamać się do mieszkania Millera i gdzie znaleźć wszystkich 5 serwerów w wirtualnej rzeczywistości (urządzenie NSN).

Ostatnia aktualizacja: 27 października 2016

Kto pociąga za sznurki? to jedno z dwóch głównych zadań odblokowywanych po powrocie z Kompleksu Utulek gdzie do wykonania była misja Cel: Rucker (kolejność ich zaliczania nie odgrywa w tym przypadku znaczącej roli). Duża część tego zadania rozgrywa się w wirtualnej rzeczywistości, w której grając jako Jim Miller należy zhakować pięć wież danych. Zanim jednak do tego dojdzie Jensen musi zbadać mieszkanie Millera w Pradze i odkryć w nim sekretny pokój.

Zestawienie celów misji

1. OBOWIĄZKOWY - Przeszukaj mieszkanie Millera (Search Miller's apartment) - Mieszkalnie jest w bloku na Hlavni 33 (M8,1) i musisz odkryć jego tajny pokój na piętrze (uderzenie w worek treningowy).

2. OBOWIĄZKOWY - Spotkaj się z Vegą w pobliżu TF29 (Meet Vega near TF29) - Spotkanie ma miejsce niedaleko siedziby TF29.

3. OBOWIĄZKOWY - Skorzystaj z urządzenia NSN (Use the NSN device) - Urządzenie jest w pomieszczeniu sąsiadującym z biurem Millera.

4. OBOWIĄZKOWY - Pozyskaj dane z 5 serwerów (Retrieve data from 5 servers) - Serwery odnajduje się podczas pobytu w wirtualnej rzeczywistości.

5. OBOWIĄZKOWY - Opuść NSN (Exit the NSN) - Cel uaktywnia się po obejrzeniu nagrania pozyskanego dzięki włamaniu się do serwerów.

Przeszukanie mieszkania Millera

Możesz otworzyć drzwi, wejść przez okno lub przejść przez tunel wentylacyjny - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Możesz otworzyć drzwi, wejść przez okno lub przejść przez tunel wentylacyjny

Mieszkanie Millera znajduje się w północnej Pradze, a konkretnie w bloku na Hlavni 33 - jest to apartament numer 203 (M8,1). Drzwi mieszkania mają zabezpieczenie trzeciego stopnia, ale do środka możesz się też przedostać na dwa inne sposoby - docierając po parapetach do jednej z okiennic lub przechodząc przez szyb wentylacyjny przy suficie (M8,7) od strony sąsiedniego mieszkania 202.

Na parterze jedyny ważny obiekt to komputer Millera, który ma zabezpieczenie drugiego poziomu. Po włamaniu się do komputera przeczytaj wszystkie e-maile.

Najważniejsze znaleziska czekają na Jensena na górnym poziomie apartamentu - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Najważniejsze znaleziska czekają na Jensena na górnym poziomie apartamentu. Wejście w interakcję z pokazanym na obrazku workiem treningowym odblokuje dostęp do sekretnego pomieszczenia (M8,11).

Na początek postaraj się włamać do drugiego komputera, który ma zabezpieczenie trzeciego poziomu. Przeczytaj wszystkie 3 e-maile. W następnej kolejności zabierz kartę dostępu Millera. Otrzymasz 1950 punktów doświadczenia i załączy się rozmowa z Vegą, która poprosi Jensena o spotkanie w cztery oczy.

Spotkanie z Vegą i dotarcie do urządzenia NSN

Użyj karty Millera żeby wejść do jego biura - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Użyj karty Millera żeby wejść do jego biura

Miejsce spotkania z Alex Vegą to niewielki dziedziniec obok siedziby TF29 w północnej Pradze (M3,19). Jeśli w trakcie wizyty w kompleksie Utulek odnalazłeś dowody Ruckera i nie przekazałeś ich wcześniej Millerowi to możesz je teraz podarować Vedze (lub w dalszym ciągu zachować je dla siebie). Za odbycie spotkania zdobędziesz 500 punktów doświadczenia.

Po wysłuchaniu planu działania wejdź do siedziby TF29 i dotrzyj do biura Millera (M7,3). Użyj karty dostępu żeby otworzyć drzwi biura. Urządzenie NSN jest w sąsiednim pomieszczeniu. Udaj się tam żeby przenieść się do wirtualnej rzeczywistości.

Pozyskanie danych z pięciu serwerów

Ogólne informacje na temat urządzenia NSN

Ta część misji jest bardzo nietypowa, bo w całości rozgrywa się ona w swego rodzaju wirtualnej rzeczywistości, po której będziesz przemieszczał się jako Jim Miller - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Ta część misji jest bardzo nietypowa, bo w całości rozgrywa się ona w swego rodzaju wirtualnej rzeczywistości, po której będziesz przemieszczał się jako Jim Miller. W wirtualnych pomieszczeniach nie spotkasz żadnych przeciwników, ale będziesz musiał unikać wykrycia przez kamery i kontaktu z zaporami laserowymi, albowiem uaktywnienie alarmu zmusi Cię do rozpoczęcia całego procesu od początku.

W wirtualnej rzeczywistości nie będziesz potrzebował broni i Twoim jedynym "gadżetem" będzie Zdalne hakowanie. Jeśli Jensen posiada już to ulepszenie to doskonale będziesz wiedział jak ono działa. W przeciwnym razie przećwicz je na dowolnym interaktywnym obiekcie - po rozpoczęciu hakowania musisz wciskać klawisze/przyciski w momencie gdy pionowa linia znajdzie się w odpowiednim polu (przykład takiego obszaru na powyższym obrazku). Masz to na kilka prób i musisz zdążyć przed upływem czasu. Dobrze jest wykonywać szybkie zapisy stanu gry przed każdym hakowaniem na wypadek gdyby się ono nie udało.

W celu wejścia w posiadanie nagrania musisz dotrzeć do pięciu serwerów i zgrać z nich dane. Do serwerów 2-5 możesz docierać w dowolnej kolejności, tak więc nie musisz bardzo dokładnie podążać zgodnie z opisami kolejnych kroków z naszego poradnika.

Uwaga - Po dotarciu do głównej części TF29 (obszar z serwerami 2-5) możesz też zająć się pozyskaniem opcjonalnego Trój-kodu - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Uwaga - Po dotarciu do głównej części TF29 (obszar z serwerami 2-5) możesz też zająć się pozyskaniem opcjonalnego Trój-kodu. Musisz w tym celu zejść na najniższy poziom tej lokacji (schody prowadzące na dół) i z pomocą Zdalnego hakowania usunąć pokazany na obrazku interaktywny blok. Odsłoni to wejście do szybu wentylacyjnego, który doprowadzi Jensena do pomieszczenia z Trój-kodem.

Pierwszy serwer

Udaj się na tyły dużego pomieszczenia konferencyjnego i ustaw się w podświetlonym miejscu żeby zostać przeniesionym do wirtualnej wersji TF29 - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Udaj się na tyły dużego pomieszczenia konferencyjnego i ustaw się w podświetlonym miejscu żeby zostać przeniesionym do wirtualnej wersji TF29. Możesz tu wybrać dowolny korytarz - lewy lub prawy. Użyj Zdalnego hakowania żeby usunąć blokadę. Po tym jak przejdziesz dalej zwróć się w stronę pokazanego na obrazku interaktywnego bloku. Skorzystaj z hakowania żeby się go pozbyć.

Pierwsza wieża danych - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Pierwsza wieża danych

Usunięcie dużego bloku odsłoniło kratkę szybu wentylacyjnego. Skorzystaj z niej żeby przedostać się do pomieszczenia z pierwszą wieżą danych. Wejdź z nią w interakcję żeby pobrać dane.

Możesz już opuścić to pomieszczenie i wybrać pobliskie przejście, które doprowadzi Cię do większego obszaru z serwerami 2-5.

Drugi serwer

Skręć w lewo i zejdź po schodach na niższy poziom - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Skręć w lewo i zejdź po schodach na niższy poziom. Ostrożnie omiń kamerę ochrony i zbliż się do lewego pomieszczenia. Ustaw się przy pokazanej na obrazku ścianie i doprowadzić do wysunięcia w oddali dwóch bloków.

Wejście do szybu jest obok jednego z wysuniętych z ziemi bloków - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Wejście do szybu jest obok jednego z wysuniętych z ziemi bloków

Podbiegnij do pierwszego bloku i wykorzystaj go w formie zasłony (okolicę sprawdzają kolejne kamery). Przejdź następnie do drugiego i otwórz kratkę szybu wentylacyjnego. Przejdź przez drugi szyb żeby znaleźć się na przeciwległym końcu pomieszczenia z kamerami.

Zwróć się w stronę pokazanej na obrazku nowej kamery - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Zwróć się w stronę pokazanej na obrazku nowej kamery. Użyj Zdalnego hakowania na pobliskim bloku żeby go wysunąć. Zablokuje on pole widzenia kamerze i umożliwi ci przejście dalej.

Druga wieża danych - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Druga wieża danych

Pozostało ci już tylko dotrzeć do znajdującej się na końcu korytarza drabiny. Wyjdź po niej na wyższy poziom i podejdź do wieży żeby pobrać dane.

Trzeci serwer

Powróć do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację wirtualnego TF29 - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Powróć do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację wirtualnego TF29. Udaj się tym razem prosto i zignoruj serwer otoczony przez lasery (dotrzemy do niego później od strony wyższej półki). Przejdź na koniec tego obszaru, ustaw się w pokazanym na obrazku miejscu i użyj Zdalnego hakowania żeby doprowadzić do wysunięcia interaktywnego bloku. Doskocz do niego, dzięki czemu znajdziesz się na nowej półce.

Skręć w prawo i udaj się w stronę pokazanych na powyższym obrazku dwóch kolejnych interaktywnych bloków - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Skręć w prawo i udaj się w stronę pokazanych na powyższym obrazku dwóch kolejnych interaktywnych bloków. Użyj Zdalnego hakowania żeby wysunąć pierwszy blok i wskocz na niego.

Trzecia wieża danych - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Trzecia wieża danych

Pozostało ci już tylko wysunąć drugi blok i następnie doskoczyć do małej półki z nową wieżą. Pbierz z niej dane.

Czwarty serwer

Początkowa trasa przemarszu do czwartego serwera pokrywa się z tą z dotarcia do opisanego wcześniej drugiego - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Początkowa trasa przemarszu do czwartego serwera pokrywa się z tą z dotarcia do opisanego wcześniej drugiego. Zacznij przy wejściu do TF29, zejdź po lewych schodach na niższy poziom i omiń ostrożnie kamerę. Zajmij się zbadaniem drugiego w kolejności obszaru po lewej stronie - są tu pokazane na ekranie pułapki laserowe. Kucnij i przechodź pod laserami w momencie gdy zarówno te poziome jak i pionowe maksymalnie oddalą się.

Czwarta wieża danych - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Czwarta wieża danych

Po minięciu wszystkich laserów skorzystaj z pierwszej drabiny. Dotrzyj do otworu w suficie i użyj Zdalnego hakowania żeby dopuścić do rozwinięcia drugiej drabiny. Wyjdź po niej na górę i skorzystaj z szybu wentylacyjnego. Podejdź do wieży z zamiarem pobrania danych.

Piąty serwer

Pozostań w miejscu, w którym znajdował się czwarty serwer - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Pozostań w miejscu, w którym znajdował się czwarty serwer. Doprowadź do wysunięcia zaznaczonego na powyższym obrazku interaktywnego bloku i wykonaj precyzyjny skok żeby tam dotrzeć. Znajdziesz się dzięki temu na dachu konstrukcji w kształcie trójkąta.

Zbadaj cały dach i zlokalizuj pokazany na obrazku otwór w jego szklanej części - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Zbadaj cały dach i zlokalizuj pokazany na obrazku otwór w jego szklanej części. Wskocz do tego otworu.

Piąta wieża danych - Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne - Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Piąta wieża danych

Wykonaj kilka kroków do przodu i popatrz na dół. Możesz już zeskoczyć do wieży otoczonej przez lasery i pobrać dane.

Opuszczenie NSN

Włamanie się do wszystkich pięciu serwerów nagrodzone zostanie dłuższą scenką przerywnikową z odtworzenia nagrania i po jej zakończeniu Jensen automatycznie opuści stanowisko NSN. Powróć do biura Millera żeby załączyła się rozmowa z doktor Auzenne, od której możesz otrzymać poboczne zadanie Czarna dziura. Kolejny główny quest Twarzą w twarz z tajemnicą zostanie z kolei odblokowany dopiero po wyjściu z siedziby TF29 - musisz zaczekać aż z Jensenem ponownie skontaktuje się Alex Vega.