Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Inside - poradnik do gry

Inside - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fabryka | Opis przejścia | Inside poradnik Inside

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Wpadniesz na jednego z "otępiałych" i wygryziesz go z kolejki. Jednak po chwili przyleci dron i nakieruje na ciebie reflektor. Od tej chwili będzie śledzić twoje ruchy. Musisz naśladować to co robią inni "otępiali" ludzie w kolejce. Kiedy lampka drona będzie migać to znaczy, że nie robisz tego co trzeba i zaraz porazi cię prądem. Nie odwracaj się żeby poprawić swoje miejsce, nie idź za dużo do przodu ani za wolno. Kolejka idzie do przodu w konkretnym schemacie. Robią 9 kroków i się zatrzymają. Możesz sobie pomóc licząc do 9, tak jakbyś coś wyliczał. Robią 5-sekundową przerwę i znów idą do przodu. Trafisz na pierwszy sektor testowy. Kiedy będziesz w jego obrębie, musisz w tym samym momencie podskoczyć co reszta. Potem wyjdziesz z sektora, więc nic nie rób! Kiedy wejdziesz do drugiej strefy, będziesz musiał obrócić się w lewo, a po chwili z powrotem w prawo.

Chwile dalej będziesz szedł w kolejce, kiedy nagle wykryję cię pies - Fabryka | Opis przejścia | Inside - Inside - poradnik do gry

Chwile dalej będziesz szedł w kolejce, kiedy nagle wykryję cię pies. Rzuć się do ucieczki w prawo i wyskocz z dachu tak by przebić się przez okno. Pies nadal cię będzie gonił. Aby kupić sobie czas podbiegnij do murku. Wskocz na niego dopiero jak pies będzie podbiegał do ciebie. Teraz masz odpowiednią ilość czasu aby uciec i wskocz wprost na przyssawkę.

Rozkaż kontrolowanemu aby pchał wózek naprzód. Zatrzymaj się na małą, wystającą przybudówką, tuż przy krawędzie następnego budynku. Zeskocz i przesuń czerwoną skrzynie dalej, na płytę naciskową. Teraz wróć i podepnij się znów do urządzenia. Jedź dalej wagonikiem aż dojedziesz do zamkniętych drzwi. Kontrolowanym człowiekiem puść wagonik, wejdź na niego i podskocz aby też się podłączyć. Z kartonu obok, wyjdzie następny kontrolowany. Tym z kolei złap za wózek i przesuń go dalej tak aby chłopak był nad platformą. Teraz wskocz nim na wagonik i stań na płycie. Teraz odczep się od urządzenia i podłącz z powrotem. Dzięki temu, będziesz kontrolował tylko tego pierwszego. Złap znów za wózek i jedź dalej.

Dojedziesz do pomieszczenia z wielką klapą u dołu - Fabryka | Opis przejścia | Inside - Inside - poradnik do gry

Dojedziesz do pomieszczenia z wielką klapą u dołu. Nastaw tak wózek, żeby chłopak zwisał nad lewym końcem. Kontrolowanym człowiekiem puść wózek i przejdź do dźwigni po prawej. Złap ją i trzymaj do końca, a kiedy właz się otworzy w pełni - odłącz się od machiny.

Wpadniesz do wielkiego jeziora. Musisz zanurkować i popłynąć w kierunku dół-lewo aż trafisz na wystającą paletę z czerwonym uchwytem. Wyciągnij go, aby wypłynął na powierzchnię. Teraz popłyń z nim dalej, dzięki czemu wespniesz się na ściankę. Potem wdrap się do przewodu wentylacyjnego. Znajdziesz się w pomieszczeniu z przyciskiem pośrodku. Naciśnij go i przejdź przez drzwi. W osuszonym już doku jest kolejny przycisk. Jeśli go naciśniesz, znowu napełni się wodą. Wtedy zanurkuj raz jeszcze, naciśnij przycisk i od razu płyń w kierunki góra-prawo. Dok się osuszy, ale następne drzwi się otworzą (jeśli ci nie wyszło, a dok jest pełen wody. Wskocz na dach po prawej i otwórz właz do pierwszego pomieszczenia). Teraz idź do końca tego dużego pomieszczenia i złap dużą walizkę. Przesuń ją na koniec daszku, tuż pod zwisającym łańcuchem. Zeskocz i włącz przycisk. Dok znowu napełni się wodą, a ty wejdziesz na walizkę i wespniesz się po łańcuchu. Na dachu zobaczysz kolejne reflektory. Możesz je ominąć jeśli staniesz pod wielkimi rurami. Pamiętaj jednak że cień zmienia położenie, więc nie możesz stać ciągle w jednym miejscu. Jak nadarzy się okazja, wyskocz i przesuń kawałek pokrętła chwytem i kierunkiem w dół. Kiedy klatka będzie odpowiednio nisko, a robot patrzył w inną stronę, wskocz do środka. Teraz poczekaj aż drugi robi kurs do klatki. Teraz możesz wskoczyć na dach i podbiec pod rurę. Znów poczekaj na światło za plecami i wbiegnij dalej, jest tam trzeci reflektor. Kiedy ruszy pędź do włazu i go otwórz. W ostatniej chwili wskoczysz do środka. Tam zejdziesz jeszcze niżej po łańcuchu.