Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porady na początek | Podstawy | The Technomancer poradnik The Technomancer

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Przeczytaj cenne porady, aby nie żałować późniejszych decyzji w grze. - Porady na początek | Podstawy | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przeczytaj cenne porady, aby nie żałować późniejszych decyzji w grze.

Nim rozpoczniesz grę, warto przyswoić sobie kilka podstawowych informacji, by nie żałować późniejszych wyborów i zwiększyć przyjemność z rozgrywki, mając z góry ustalony plan rozwoju postaci, kolejności wykonywania zadań oraz innych spersonalizowanych wyborów.

  • The Technomancer jest grą typu RPG, tak więc występuje tu element rozwoju postaci. Dostępne są trzy klasy wojowników + skierowanie na umiejętności specjalne - moc piorunów. Umiejętności przypisujesz dla wybranych typów wojownika, tak więc warto już na początku zdecydować, jaka klasa spełnia twoje oczekiwania (szczegóły w rozdziale Klasy i walka).
  • Zadania możesz wykonywać w dowolnej kolejności, na wiele sposobów, a czasem skracać ich przebieg - np. udając się do celu pomijając wcześniejsze śledztwo wskazujące na miejsce celu. Czasem możesz zrobić to przypadkowo szwendając się po mieście, walcząc z przypadkowymi przeciwnikami, którzy posiadają przedmioty fabularne, dlatego uważaj, gdyż czasem można w ten sposób zepsuć sobie zabawę. Jednakże, gra jest dość skomplikowana - wiele zadań wynika z innych, nawet jeśli nie są bezpośrednio powiązane.
  • Uważnie czytaj dialogi w zadaniach. Wielu elementów gra nie podpowiada wskazując miejsce szukania dalszych informacji, a czasem nawet niemal brak jest informacji o tym, co należy robić dalej w opisie kolejnych kroków.
  • Jeśli jesteś fanem zbieractwa, już na początku możesz inwestować w umiejętność Otwierania zamków, ponieważ już w pierwszym mieście znajdziesz już zamki najwyższego (3) poziomu. Dodatkowe elementy (głównie materiały rzemieślnicze) odnajdziesz także w miejscach jak kosze na śmieci, a najwięcej przedmiotów uzbierasz z pokonanych przeciwników.
  • Jeśli chcesz szybko zwiększyć poziom postaci, poza wykonywaniem zadań głównych i pobocznych walcz z licznymi przeciwnikami. Wielu z nich na początku gry znajdziesz w Slumsach, w wielu miejscach pojawiać się będą na nowo co pewien czas. Nieco mocniejszych oponentów, jakimi są potwory, znajdziesz licznie w Kanałach.
  • Śmierć bohatera kończy grę. Wymagane jest wczytanie ostatniego stanu gry. Inaczej jest z towarzyszami, ci nie giną i możesz zwerbować jednego (Scott Poszukiwacz w Slumsach) już na początku gry. Jeśli więc nie przeszkadza ci wędrówka z NPC, zawsze chodź wraz z towarzyszem. Możesz wędrować z dwójką pomocników na raz.
  • Gra posiada pory dnia, które mijają, a wraz z nimi niektóre elementy gry, jak np. niektóre misje. Z czasem twoja postać ulega zmęczeniu i traci bonus doświadczenia w walkach - możesz iść spać, wybierając porę dnia w dowolnej kryjówce (znajduje się w każdej dzielnicy). Wyspanie się daje także tymczasowy bonus do zdobywanego doświadczenia, dlatego warto od czasu do czasu pójść do łóżka.
  • W początkowych fazach gry wiele talentów przydaje się jedynie sporadycznie. Możesz zwiększyć ich ilość poprzez stosowanie odpowiedniego odzienia, np. Kitel lekarza (Doctor's coat) zwiększa ilość nauki (Science) o 1.