Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 poradnik Dark Souls III

Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019

Anri (Anri of Astora)

Ofiarna Droga

Zaraz za mostem znajdziesz ognisko. - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Zaraz za mostem znajdziesz ognisko.

Pierwszą okazję do spotkania Anri i Horace'a będziesz miał w lokacji Ofiarna Droga, dokładnie przy ognisku Forteca w połowie drogi. Porozmawiaj z nimi, aby otrzymać znak przymierza Błękitni strażnicy.

Kapliczka Zjednoczenia

Po walce z Biskupami Głębin Anri i Horace pojawią się w Kapliczce Zjednoczenia. Po rozmowie z nimi poinformują gracza o tym, że skierują się do Carthuskich Katakumb.

Carthuskie Katakumby

Miejsce pierwszego spotkania z Anri. - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Miejsce pierwszego spotkania z Anri.

Anri w katakumbach może być znaleziona dwukrotnie. Pierwszą okazję będziesz miał przed wejściem na most, na który spada kula złożona z nieumarłych. Mając zejście na dół, na most, przed sobą, skręć do korytarza, który znajduje się po lewej stronie. Za przejściem odrodzi się kilka kościotrupów, natomiast na dole znajdziesz Anri, która poinformuje Cię o zaginięciu Horace'a.

Przed mostem, który możesz zniszczyć, znajdź wąską ścieżkę, z prawej strony, prowadzącą lekko do góry. - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Przed mostem, który możesz zniszczyć, znajdź wąską ścieżkę, z prawej strony, prowadzącą lekko do góry.

Drugą okazję będziesz miał przed przejściem przez drewniany most. Wystarczy, że stojąc przed mostem odbijesz za skałami w prawo, kawałek do góry. Anri nadal będzie poszukiwać Horace'a.

Niegasnące Jezioro

Kolejnym punktem wycieczki jest znalezienie Horacea - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Kolejnym punktem wycieczki jest znalezienie Horace'a. Po wejściu do lokacji Niegasnące Jezioro (zniszczony most służy jako drabina na dół, wejście znajduje się za dużą salą z ognistym demonem w środku) trzymaj się prawej strony i idź przy skałach, do miejsca pokazanego na screenie. W murze znajdziesz przejście, które doprowadzi Cię do zamkniętego terenu, gdzie znajdziesz Horace'a. Aby kontynuować quest musisz go zabić.

Uwaga: Jeżeli nie znajdziesz Horace'a lub nie powiesz Anri o miejscu jego pobytu pójdzie ona do Kościoła Yorshki. Quest będzie kontynuowany.

Uwaga 2: Jeżeli znajdziesz Horace'a, ale go nie zabijesz (uciekniesz) i powiesz Anri o miejscu jego pobytu to Anri zginie (po walce z Wielkim Władcą Wolnirem). Jej ciało znajdziesz w miejscu pobytu Horace'a, który nadal będzie agresywny. Przy ciele znajdziesz Prosty miecz Anri.

Irithyll w Mroźnej Dolinie (Kościół Yorshki)

Przy ognisku musisz zdecydować o losie Anri, przed opuszczeniem kościoła. - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Przy ognisku musisz zdecydować o losie Anri, przed opuszczeniem kościoła.

Jeżeli podążałeś za questem Anri znajdziesz ją przy ognisku Kościół Yorshki. Porozmawiaj, aby otrzymać Pierścień złego oka oraz gest Cicha decyzja, za pomoc w poszukiwaniu Horace. Musisz tutaj zdecydować (przy pierwszej wizycie, przed opuszczeniem kościoła) o sposobie dalszego kontynuowania zadania:

1. Jedna za statuetek znajdujących się w rogu pomieszczenia jest tak naprawdę zabójcą z Londoru (jeżeli podążałeś questem Yoela i w Kapliczce Zjednoczenia pojawiła się w jego miejsce Yuria). Nie zabijaj go jeśli chcesz doprowadzić do opcjonalnego zakończenia (Anri zginie po opuszczeniu kościoła).

2. Zabij ukrytego zabójcę (upuści on czar Kameleon). Quest będzie kontynuowany (Anri przeżyje), jednakże w ten sposób niemożliwe jest zakończenie opisane jako wariant 1.

Droga do Anor Londo (wariant 1, Anri nie żyje)

Ceremonia już czeka. - Anri (Anri of Astora) | Questy i NPC w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Ceremonia już czeka.

Jeżeli nie zabiłeś asasyna możesz porozmawiać z Yurią w Kapliczce Zjednoczenia. Następnie w trakcie podróży do Anor Londo (faktycznie jest to ciągle lokacja Irithyll w Mroźnej Dolinie, ta część odblokowywana jest po walce z Pontyfikiem Sulyvahnem) musisz dostać się po dachach do komnaty, z której możesz przejść w lewo (wieża prowadząca do Anor Londo) lub w prawo, do ogromnej sali.

Przed wejściem znajdziesz Londorskiego zabójcę, który po rozmowie da Ci Miecz przysięgi. Wejdź do środka - na końcu znajdziesz ołtarz z martwą Anri. Podejdź do niej, aby rozpocząć rytuał (związany z zakończeniem, w którym zostajesz Władcą Pustych, otrzymasz też trzy Mroczne pieczęcie). Porozmawiaj jeszcze raz z Yurią, a następnie spokojnie kontynuuj rozgrywkę, do jej końca, zabijając ostatniego bossa i zapalając ognisko.

Uwaga: Przy kolejnej wizycie w tej lokacji zabójca będzie martwy i znajdziesz przy jego ciele czar Kameleon. Przy ołtarzu natomiast, zamiast ciała Anri, pozostanie Prosty miecz Anri.

Anor Londo (wariant 2, Anri żyje)

Jeżeli Anri żyje możesz zostać wezwany przed walką z Aldrichem (przenieś się do jej świata). Następnie po jej wygraniu (gdy duch przeżył) porozmawiaj z Ludlethem, aby otrzymać Prosty miecz Anri. Ostatecznie znajdziesz Anri w dwóch miejscach, zależnie od tego, czy powiedziałeś jej o losie Horace'a i tym, że go zabiłeś. Jeżeli tak znajdziesz ją w dawnym miejscu pobytu Horace'a, w lokacji Niegasnące Jezioro. Jeżeli nic nie powiedziałeś na ten temat Anri będzie w lokacji Katedra Głębin, na wzgórzu w pobliżu pierwszego ogniska. W obu przypadkach będzie nastawiona agresywnie.