Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dying Light: The Following - Questy
Dying Light: The Following - Questy
W tym miejscu rozpoczynasz grę (główny quest The Way Out).
W miejscu tym rozpoczyna się wiele głównych oraz pobocznych questów gry. Są tu też handlarz oraz beczka do składowania wątrób sprinterów.
W miejscu tym rozpoczyna się wiele opcjonalnych questów gry. Bilal jest kwatermistrzem i możesz z nim też porozmawiać na temat wyścigów.
Gospodarstwo, które początkowo jest zajęte przez bandytów. W trakcie rozgrywania głównego questu Kaan & Able odnajdziesz tu auto buggy.
Miasteczko odwiedza się w trakcie zaliczania wybranych pobocznych questów gry. Domyślnie w okolicy tej przebywa kilka wyjców, którymi warto się zająć.
Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się w głównym queście Gaining Credence. W dalszej części gry możesz zostać zmuszony żeby powrócić w to miejsce.
Lokację tę odwiedza się w pobocznym queście Lazarus mającym na celu uratowanie Ercana z rąk bandytów.
Miejsce, w którym w głównym queście The Gathering odbywa się rytuał z udziałem Matki.
Lokację tę odwiedza się w pobocznym queście Power to the People związanym z przywróceniem dostaw prądu do okolicznych bezpiecznych stref.
Zaporę odwiedza się też pod koniec głównego wątku fabularnego.
Chatka należąca do zielarza Sabita. Miejsce to odwiedza się w ramach pobocznych questów Two Roads Diverged oraz Ascend Over Flesh.
Miejsce to bada się w trakcie zaliczania pobocznego zadania The Ties That Bind (poszukiwania Ezgi).
Gniazdo to zabezpiecza się w trakcie zaliczania pobocznego questu The Ties That Bind i ma to na celu zagwarantowanie Ezgi bezpiecznego przejścia do Harran.
Z bliźniakami spotykasz się w ramach pobocznego zadania Crash Boom Bang.
Miejsce występowania anomalii (niebieska mgła), którą bada się w ramach głównego zadania Anomalies.
Przebywa tu bardzo silny potwór - Holler. Jest on wybrykiem natury (bossem) i należy się z nim rozprawić w ramach pobocznego zadania Reclamation.
Przebywa tu bardzo silny potwór - Beelzebufo. Jest on wybrykiem natury (bossem) i należy się z nim rozprawić w ramach pobocznego zadania Harvest.
Miejsce to po raz pierwszy odwiedza się w celu uratowania Tolgi i Fatina z rąk bandytów (poboczny quest The Great Train Robbery). Od tego momentu most jest bezpieczną strefę.
W jednym z grobowców na cmentarzu ukryta jest szabla i pozyskanie jej jest potrzebne do ukończenia pobocznego zadania The Thrill of the Chase.
Crane w dalszej części gry spotyka się z Tolgą i Fatinem i pomaga im w skonstruowaniu wagonu z napędem odrzutowym.
Miejsce to odwiedza się po otrzymaniu komunikatu SOS i jest to częścią pobocznego zadania Radio Boy. W lokacji tej Crane musi pokonać silnego mutanta (Demolisher).
Lokację tę zamieszkuje Atilla i postać tę odwiedza się w ramach głównego zadania Vanitas. W trakcie rozgrywania tego questu Crane przywróci dostawy prądu do posiadłości i odblokuje ją jako bezpieczną strefę.
Gniazdo to zabezpiecza się w trakcie zaliczania pobocznego questu Down the Rabbit Hole. W celu oczyszczenia gniazda trzeba zabić cztery potwory odpowiedzialne za wylęganie zarażonych.
Gniazdo to zabezpiecza się w trakcie zaliczania pobocznego questu Heart of Darkness i dociera się do niego przepływając podwodnymi korytarzami. W celu oczyszczenia gniazda trzeba zabić cztery potwory odpowiedzialne za wylęganie zarażonych.
Do świątyni można dotrzeć zaliczjąc wymagającą górską wspinaczkę. Miejsce to odwiedza się w trakcie zaliczania głównego zadania An Unfinished Story.
Latarnia jest bezpieczną strefą. Pod latarnię znajdują się ponadto jaskinie odwiedzane w pobocznym queście The Thrill of the Chase: Sea from Way Up High (poszukiwania rzadkiego artefaktu).
Latarnię odwiedza się też pod koniec głównego wątku fabularnego.
W jaskini oprócz zarażonych odnajduje się też pojazdy z zaatakowanego konwoju wojskowego. Miejsce to po raz pierwszy bada się w głównym queście Anomalies.
Lokację tę odwiedza się w trakcie zaliczania jednego z ostatnich głównych questów gry - At the End of the Tunnel.
W jednym z magazynów sąsiadujących ze spiżarnią jest ponadto wybryk natury - Behemoth.
Powiększ mapę

Mapa - zadania | Główne zadania | Dying Light The Following poradnik Dying Light: The Following

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Legenda Dying Light: The Following - Questy

Najważniejsze lokacje związane z zadaniami.

Powyższa mapa świata dla gry Dying Light: The Following prezentuje najważniejsze lokacje związane z rozgrywanymi zadaniami. Niektóre z zaznaczonych na mapie miejscówek (np. Farma Jasira) są bardzo ważne i wielokrotnie odwiedza się je podczas przechodzenia kampanii. Inne lokacje bada się jedynie w trakcie rozgrywania pojedynczych questów.

Uwaga - Czerwone ikony na mapie to gniazda zarażonych (Volatile Hives). Część gniazd oczyszcza się w ramach questów, zabezpieczenie innych jest już w pełni opcjonalne.