Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uruchamianie kolejki | Trzecia wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Uruchamianie kolejki

Opuść pomieszczenie i maszeruj w prawo, aż dojdziesz do zwisającej macki ośmiornicy. Wówczas dziecko ponownie zacznie płakać, a macka się schowa.

Płaczące niemowlę po raz trzeci

Kliknij dymek z maluchem - raz jeszcze musisz zawiesić zabawki na karuzeli w odpowiedniej kolejności. Ta się nie zmieniła - jest taka sama jak poprzednio, tyle że teraz spadło aż osiem zabawek. A zatem wciśnij zielony przycisk i zaczep na karuzeli (idąc od lewej): czarnego stworka podobnego do żaby, zieloną ośmiornicę, czerwoną ośmiornicę, czerwonego futrzaka, zielonkawo-żółtego szczurka, żółtego futrzaka, szarego szczurka i fioletowego futrzaka. Odczekaj, aż melodia wybrzmi do końca. Po wszystkim podnieś kolejny seledynowy kryształ.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie