Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes & Generals - poradnik do gry

Heroes & Generals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostępne klasy w Heroes & Generals | Podstawy poradnik Heroes & Generals

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Na początku gry otrzymasz trójkę podstawowych żołnierzy, dla każdej ze stron konfliktu. Będą oni posiadać klasę Piechura, oraz zerowa rangę. Wraz ze zdobywaniem doświadczenia, żołnierz może zostać "przekwalifikowany" do innej klasy, przez co otrzyma dostęp do innego uzbrojenia. Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą każdą z klas, wraz z wymaganym poziomem, oraz kosztem przekwalifikowania.

Klasa

Wym. Poziom

Cena

Piechur

0

2500 Kredytów / 99 Złota

Załogant Czołgu

3

22500 Kredytów / 299 Złota

Pilot Myśliwca

4

18750 Kredytów / 299 Złota

Spadochroniarz

7

19500 Kredytów / 299 Złota

Zwiadowca

9

17500 Kredytów / 299 Złota

Piechur

Może używać większości dostępnego w grze uzbrojenia. Jako jedyny, oprócz Zwiadowcy, może korzystać z karabinów snajperskich. Dodatkowo, jako jedyna klasa w grze posiada 10 punktów wyposażenia, pozwalając mu nosić ze sobą więcej sprzętu. Głównym zadaniem Piechura jest przejmowanie i obrona punktów kontrolnych.

Jedynym minusem Piechura jest brak dostępu do "wyspecjalizowanego" sprzętu, takiego jak czołgi, samoloty, czy możliwość zrzutu na spadochronie.

Kierowca Czołgu

Żołnierz, który jako jedyny może zasiąść za sterami wszelkich czołgów. Jest to także najdroższa ze wszystkich klas w grze, zarówno pod względem przekwalifikowania, jak i zakupu sprzętu. Posiada 6 punktów wyposażenia. Jego głównym zadaniem jest neutralizacja wrogich pojazdów opancerzonych.

Wadą Kierowcy Czołgu jest ograniczony dostęp do uzbrojenia - nie może on korzystać z lekkich karabinów maszynowych, karabinów powtarzalnych i snajperskich, oraz wyrzutni rakiet.

Pilot Myśliwca

Jak sama nazwa wskazuje, żołnierz ten zajmuje się pilotowaniem myśliwców. Głównym zadaniem pilotów jest neutralizacja wrogich samolotów, oraz likwidowanie celów naziemnych, czy to z pomocą karabinu maszynowego, czy potężnych bomb. Żołnierz ten posiada także 6 punktów wyposażenia.

Posiadają tą samą wadę co kierowcy czołgów - ograniczony dostęp do uzbrojenia. lekkich karabinów maszynowych, karabinów powtarzalnych i snajperskich, oraz wyrzutni rakiet.

Spadochroniarz

Najbardziej mobilna ze wszystkich klas. Nie posiada własnego, unikalnego dla niego uzbrojenia, jednak może zrzucać się w dowolne miejsce na polu bitwy. Żołnierze o klasie Spadochroniarza są w stanie wprowadzić ogromne zamieszanie na polu walki, właśnie dzięki możliwości pojawienia się znikąd. Tak jak reszta klas mają dostęp do 6 punktów wyposażenia. Ich rolą jest zajmowanie odległych, niechronionych punktów kontrolnych, a także zabezpieczenie kluczowych pozycji na początku rozgrywki.

Zwiadowca

Ostatnia, prócz Generała, dostępna w grze klasa. Razem z Piechurami jest to jedyna klasa, która posiada dostęp do broni snajperskiej. Jest to jednostka stworzona do walki na olbrzymim dystansie i jest to zarazem koszmar dla wrogiej piechoty. Zwiadowcy posiadają dostęp do 6 punktów wyposażenia, oraz jako jedyna klasa w grze używać mogą zwiadowczych samochodów terenowych.

Ich największą wadą jest kiepska skuteczność na bliskim dystansie - nie mają oni praktycznie szans w starciu z wrogimi Piechurami wyposażonymi w pistolety / karabiny maszynowe. Nie są oni także w stanie poradzić sobie z wrogimi pojazdami opancerzonymi.