Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass poradnik Sniper Elite III: Afrika

Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017

Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej

Pierwszy napotkany żołnierz - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry
Pierwszy napotkany żołnierz

Misję tę rozpoczynasz w północno-zachodniej części mapy (punkt 1 na mapie). Wyrusz liniową ścieżką wypełnioną wrakami pojazdów i pozbądź się po cichu stojącego na jej końcu pierwszego wrogiego żołnierza. W międzyczasie powinieneś otrzymać nowy poboczny cel misji związany z wyrzutniami Nebelwerfer. Proponuję zająć się ich zniszczeniem zanim dotrzesz do głównego celu misji, czyli do centrum dowodzenia Vahlena. Pierwsza wyrzutnia znajduje się na wschód od miejsca rozpoczęcia misji (punkt 4 na mapie).

Ścieżka prowadząca na wzgórze na południe od wyrzutni - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry
Ścieżka prowadząca na wzgórze na południe od wyrzutni

Nie radzę od razu wyruszać w stronę pierwszej wyrzutni, bo na wzgórzu na południe od niej co pewien czas zatrzymuje się pojedynczy wartownik i dysponuje on idealnym podglądem na całą okolicę. Dobrze byłoby w rezultacie pozbyć się w pierwszej kolejności tej postaci i w tym celu najlepiej jest wybrać jedną ze ścieżek prowadzących na południowe wzgórze (punkty 3 na mapie).

1 - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry
Po znalezieniu się na wspomnianym wyżej południowym wzgórzu rozejrzyj się na początek po okolicy - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry

Po znalezieniu się na wspomnianym wyżej południowym wzgórzu rozejrzyj się na początek po okolicy. Przebywa tu co najmniej jeden nowy przeciwnik, aczkolwiek ważniejsze jest odblokowanie pierwszego gniazda snajperskiego (niebieski punkt 1 na mapie). Po zajęciu miejsca w gnieździe wykonaj dwa strzały. Najpierw zlikwiduj wrogiego snajpera okupującego wieżę w wiosce na południowy-zachód stąd (obrazek 1). Następnie zajmij się zaliczeniem Długiego strzału (Long Shot) - w tym przypadku musisz wycelować w przeciwnika rozstawionego kilkaset metrów na południe od gniazda (jest on pokazany na obrazku 2).

Wzgórze daje dobry podgląd na obszar wokół pierwszej wyrzutni - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry
Wzgórze daje dobry podgląd na obszar wokół pierwszej wyrzutni

Po dostatecznym wykorzystaniu pierwszego gniazda snajperskiego dotrzyj do północnej części wzgórza. Po znalezieniu się w punkcie widokowym pozbądź się wspomnianego wcześniej pojedynczego przeciwnika i przy okazji zabierz dziennik (War Diary - Survival Notes: Water; zielony punkt 1 na mapie). Zwróć się teraz w stronę północnych zabudowań, pozaznaczaj sobie cele i spróbuj przynajmniej części z nich się pozbyć. Warto dodać, że podobnie jak w poprzedniej misji możesz wykorzystywać przelatujące nad mapą samoloty do zagłuszania odgłosów wystrzałów.

Wyrzutnię możesz zniszczyć np. trafiając w wybuchową beczkę - Zniszczenie pierwszej wyrzutni rakietowej | Misja 6 - Kasserine Pass - Sniper Elite III: Afrika - poradnik do gry
Wyrzutnię możesz zniszczyć np. trafiając w wybuchową beczkę

Pierwszą wyrzutnię rakietową (punkt 4 na mapie) musisz zniszczyć, albowiem wyeliminowanie jej załogi nie wystarczy do zaliczenia pierwszej części pobocznego celu misji. Najłatwiej możesz tego dokonać oddając strzał z dużej odległości w stronę czerwonej beczki. Jeśli nie chcesz używać broni to możesz też zbliżyć się do wyrzutni (najlepiej z zachodu już po zejściu ze wzgórza) i podrzucić granat M24. Niezależnie jak się zachowałeś bądź gotowy do pozbycia się posiłków, które mogą dotrzeć do miejsca eksplozji. Zbadaj też na sam koniec zabudowania na południe od zniszczonej wyrzutni, albowiem w jednym z budynków pozostawiono kartę kolekcjonerską (zielony punkt 2 na mapie).