Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji

Zacznij od dokładnego przeszukania Komisariatu pod kątem znajdźiek. Zaczynasz w pokoju narad. Kiedy już odnajdziesz wszystkie, wróć z powrotem do tego pokoju. Musisz się dowiedzieć, co na temat Twojej sprawy wie Policja. W pokoju zauważ Policjanta z notatnikiem. Opętaj go, a następnie skorzystaj z mocy zajrzyj. Z trzech informacji z jego notatnika wybierz tę, która podsunie Ci nowy trop w sprawie. Prawidłowa to ta znajdująca się na samym dole. Zaczyna się od słów: wstępne wyniki śledztwa. Zdobędziesz wskazówkę: Policja nie znalazła tropu do sprawy: Pokój narad w sprawie Dzwonnika. Jest to 1 z 11 podpowiedzi.

Policjant jest zajęty analizą treści notatnika. - Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Policjant jest zajęty analizą treści notatnika.

Zwróć uwagę na kartkę leżącą na stole, blisko Funkcjonariusza. Kliknij na zbadaj szczegóły, a zobaczysz Plakat z wizerunkami zaginionych. Zdobędziesz wskazówkę: Ulotka z danymi zaginionych. Na ścianie wisi duża Tablica. Przyjrzyj się jej, a dobędziesz wskazówkę: Związek między morderstwami. Podejdź do mapy za biurkiem i przyjrzyj się jej. Zdobędziesz kolejną wskazówkę: Mapa z miejscami zbrodni Dzwonnika. Będąc zwrócony w stronę mapy, zauważ z lewej strony biurka zdjęcia. Przyjrzyj się im, a zdobędziesz wskazówkę: Podpis mordercy. Z prawej strony biurka też są zdjęcia. Kiedy im się przyjrzysz, zdobędziesz wskazówkę: Podobieństwo znaku.

Musisz dokładnie przeszukać biurko. - Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Musisz dokładnie przeszukać biurko.

Opętaj Policjanta, który rozmawia przez telefon i podsłuchaj jego rozmowę. Zdobędziesz wskazówkę: Frustracja Rexa. Dojdź do stolika przy oknie i z pomocą ducha(Poltergeist) przejmij kontrolę nad małym wiatraczkiem. Włączy się on i część kartek spadnie na podłogę. Przyjrzyj się reszcie kartek na stoliku. Zobaczysz sprawozdanie z autopsji. Zdobędziesz kolejną wskazówkę: Sposób mordowania ofiar. Podejdź do mniejszej Tablicy na ścianie i wybierz opcję: zbadaj szczegóły. Zobaczysz rysopis podejrzanego. Zdobędziesz wskazówkę: Podejrzani w sprawie Dzwonnika. Do pokoju wejdzie gliniarz i usiądzie przed komputerem. Opętaj go i wybierz: wpłyń. Musisz zdecydować, jaką wskazówkę wybrać, żeby Policjant przypomniał sobie, co ma robić. Wybierz: Ulotka z danymi zaginionych. Zdobędziesz wskazówkę: Aktualizacja danych o zaginionych. Jest to 10 z 11 wskazówek do sprawy: Pokój narad w sprawie Dzwonnika. Nie przerywaj opętania i wybierz: zajrzyj. Musisz tym razem odpowiedzieć na pytanie: co nowego Policjant znalazł w sprawie zaginionych lokatorek. Wybierz informację na samym dole: Joy Foster wykreślona z ewidencji osób zaginionych. W areszcie. Zdobędziesz wskazówkę: Świadek w areszcie.

Już wiesz, gdzie masz szukać świadka. - Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Już wiesz, gdzie masz szukać świadka.

Przerwij opętanie i zakończ śledztwo, bo masz 11 z 11 wskazówek. Sprawa: Pokój narad w sprawie Dzwonnika zostanie zakończona. Zadanie główne "Zbadaj pokój narad" zostanie ukończone. Rozpocznie się nowe zadanie główne

"Znajdź świadka w celi"

Musisz odnaleźć świadka. Zadanie to stanie się aktywne, po zakończeniu śledztwa w pokoju narad. Wyjdź z pokoju narad i idź korytarzem w lewo. Miń na prawo schody i skręć w korytarz na lewo. Idź nim do końca i wejdź do pomieszczenia na lewo. Po prawej są cele i kostnica. A ty udaj się do korytarza na lewo. Nad nim widnieje napis: Holding Area. Wejdź w pierwsze drzwi na prawo, a znajdziesz świadka. Cel główny "Znajdź świadka w celi" zostanie wykonany. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie