Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M6 Komnata Kłamstw
Lords of the Fallen - M6 Komnata Kłamstw
Wejście do Świątyni A
Wejście do Świątyni B
Wejście do Świątyni C
Wejście do Świątyni D
Yetka. Po rozmowie daje graczowi cztery notatki oraz Kamień Bożego Zrozumienia, pozwalający na odczytywanie Hieroglifów.
Dźwignia
Dźwignia
Jeden z Lordów, związany z Yetką i jej historią. Harkyn musi dokonać wyboru: zabić go czy darować mu życie.
Niszczyciel
Portal przenoszący do Adyra po walce z Niszczycielem
Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Przypomnienie (topór)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (rękawice)
Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Blask (sztylet)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (hełm, buty)
Kowadło
Skrzynia:
- Wieczna legenda (hełm)
Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Przecinacz (miecz)
- Drzewce
Skrzynia (do drzwi potrzebny Klucz do prawego skrzydła, upuści go jeden z Grubasów na balkonach powyżej):
- Zgniatacz (wielki topór)
- Wieczna legenda (napierśnik)
Wielki młot "Tor" (potrzebny do niszczenia statuetek Rhogarów)
Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (napierśnik)
Pawęż "Tarcza pustki"
Skrzynia:
- Pazury (broń naręczna)
Skrzynia:
- Ognista zasłona (tarcza migdałowa)
- Ostatnia wola (wielki miecz)
Statuetka Rhogara #3
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (rękawice)
Statuetka Rhogara #4
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (napierśnik)
Pusta butelka. Przed schodami przeskocz na półkę z prawej strony, a następnie po przeciwnej stronie zauważysz butelkę.
Dobrze ukryta dźwignia, otwiera kraty po drugiej stronie, w pobliżu notatki [22]
Zamknięta krata, otwierana dźwignią po przeciwnej stronie [21]. W środku znajdziesz skrzynię:
- Szybkość (krótki miecz)
- Głownia kostura
Krata. Otworzysz ją stając przed nią i trzymając (tak jak broń) głownię kostura zdobytą w innym zamkniętym pomieszczeniu [22]. Po wejściu, gdy będziesz posiadał 2 części kostura (druga w skrzyni [11] otrzymasz pełnoprawną broń - Jedność (kostur).
Portal #10
Rodzaj: Treasure Chamber
Warunek odblokowania: Pokonanie Niszczyciela
Notatka: Lordowie Adyra - Ich obraz
Notatka: Ufność w bogu - Bezpieczeństwo
Notatka: Ufność w bogu - Boży plan
Notatka: Ponure miejsca - Utrata pamięci
Tajemniczy napis: Nowa wiara - Triumf
Tajemniczy napis: Nowa wiara - Oczekuj życia
Notatka NG+: Wędrowiec - Przeznaczenie
Notatka NG+: Wędrowiec - W pułapce
Notatka NG+: Wędrowiec - Czas
Notatka NG+: Wędrowiec - Chaos
Notatka NG+: Ufność w bogu - Światło
Notatka NG+: Wędrowiec - Obserwator
Karzeł
Karzeł
Mutant
Mag
Samobójca
Duch
Samobójca
Samobójca
Samobójca
Mag
Kryształ zapisu
Strażnik
Ogar
Grubas z kuszą
Karzeł
Karzeł
Mag
Mag
Pająk
Pająk
Pająk
Mag
Grubas z kuszą
Grubas z kuszą
Duch
Mutant
Mutant
Samobójca
Duch
Duch
Mag
Rycerz
Rycerz
Powiększ mapę

M6 Komnata Kłamstw | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Wejście do Świątyni A

Wejście do Świątyni B

Wejście do Świątyni C

Wejście do Świątyni D

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

1 – Yetka. Po rozmowie daje graczowi cztery notatki oraz Kamień Bożego Zrozumienia, pozwalający na odczytywanie Hieroglifów.

2 – Dźwignia

3 – Dźwignia

4 – Jeden z Lordów, związany z Yetką i jej historią. Harkyn musi dokonać wyboru: zabić go czy darować mu życie.

5 – Niszczyciel

6 – Portal przenoszący do Adyra po walce z Niszczycielem

7 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Przypomnienie (topór)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (rękawice)

8 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Blask (sztylet)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (hełm, buty)

9 – Kowadło

10 – Skrzynia:
- Wieczna legenda (hełm)

11 – Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Przecinacz (miecz)
- Drzewce

12 – Skrzynia (do drzwi potrzebny Klucz do prawego skrzydła, upuści go jeden z Grubasów na balkonach powyżej):
- Zgniatacz (wielki topór)
- Wieczna legenda (napierśnik)

13 – Wielki młot "Tor" (potrzebny do niszczenia statuetek Rhogarów)

14 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (napierśnik)

15 – Pawęż "Tarcza pustki"

16 – Skrzynia:
- Pazury (broń naręczna)

17 – Skrzynia:
- Ognista zasłona (tarcza migdałowa)
- Ostatnia wola (wielki miecz)

18 – Statuetka Rhogara #3
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (rękawice)

19 – Statuetka Rhogara #4
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (napierśnik)

20 – Pusta butelka. Przed schodami przeskocz na półkę z prawej strony, a następnie po przeciwnej stronie zauważysz butelkę.

21 – Dobrze ukryta dźwignia, otwiera kraty po drugiej stronie, w pobliżu notatki [22]

22 – Zamknięta krata, otwierana dźwignią po przeciwnej stronie [21]. W środku znajdziesz skrzynię:
- Szybkość (krótki miecz)
- Głownia kostura

23 – Krata. Otworzysz ją stając przed nią i trzymając (tak jak broń) głownię kostura zdobytą w innym zamkniętym pomieszczeniu [22]. Po wejściu, gdy będziesz posiadał 2 części kostura (druga w skrzyni [11] otrzymasz pełnoprawną broń - Jedność (kostur).

#10 - Portal wyzwań

#8 – Portal #10
Rodzaj: Treasure Chamber
Warunek odblokowania: Pokonanie Niszczyciela

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Lordowie Adyra - Ich obraz

#2 – Notatka: Ufność w bogu - Bezpieczeństwo

#3 – Notatka: Ufność w bogu - Boży plan

#4 – Notatka: Ponure miejsca - Utrata pamięci

#5 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Triumf

#6 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Oczekuj życia

#7 – Notatka NG+: Wędrowiec - Przeznaczenie

#8 – Notatka NG+: Wędrowiec - W pułapce

#9 – Notatka NG+: Wędrowiec - Czas

#10 – Notatka NG+: Wędrowiec - Chaos

#11 – Notatka NG+: Ufność w bogu - Światło

#12 – Notatka NG+: Wędrowiec - Obserwator

Legenda Lords of the Fallen - M6 Komnata Kłamstw

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1 - Notatka

#10 - Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwnik