Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyginięcie (Extinction) - Mapa Point of Contact | Wyginięcie - informacje i mapa poradnik Call of Duty: Ghosts

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Point of Contact

Jest to jedyna dostępna w tym momencie mapa przeznaczona do gry w trybie Wyginięcie. Nie licząc akcji dziejącej się przy śmigłowcu, etap podzielony jest na 3 części : Motel, Miasto (City) i Chatę (Cabin). Waszym zadaniem w każdej części mapy jest niszczenie gniazd obcych, a po ich zniszczeniu rozprawienie się z gniazdem-barykadą. Po zniszczeniu ostatniego gniazda-barykady, musicie uzbroić ładunek nuklearny i uciec do śmigłowca, na samym początku mapy.

Motel

Najprostszy ze wszystkich etapów mapy. Głównym celem twojej drużyny powinno być zdobycie jak największej liczy punktów umiejętności, poprzez wykonywanie przydzielanych wam wyzwań. Nie powinno to być trudne, z uwagi na fakt, że przez praktycznie cały czas walczyć będziecie tylko i wyłącznie ze Zwiadowcami. Po ukończeniu tego etapu (czyli zniszczeniu gniazda-barykady) powinniście mieć przynajmniej jedną umiejętność rozwiniętą do pełna - jeśli tak właśnie jest, wasze zadanie w kolejnym etapie będzie dużo łatwiejsze.

Jeśli jako klasę postaci wybranego masz Specjalistę uzbrojenia, to właśnie w to drzewko powinieneś inwestować punkty, by zmaksymalizować zadawane obrażenia.

Jeśli grasz inną klasą niż wyżej wspomniana, skoncentruj się na rozwianiu zautomatyzowanego Działka Strażniczego, a jeśli jeszcze go nie odblokowałeś, to skup się na Wieżyczce z Minigunem albo Wieżyczce z Granatami - posiadanie któregoś z wymienionych przedmiotów, rozwiniętych do maksimum, bardzo przyda ci się w następnej części mapy.

Miasto

Prawdopodobnie najtrudniejszy z etapów, w którym przyjdzie wam walczyć ze wszystkimi dostępnymi w grze obcymi.

W przeciwieństwie do poprzedniego etapu, będąc w Mieście poruszać się będziecie pomiędzy ciasnymi uliczkami, pełnymi budynków, po których bez problemu poruszać mogą się obcy, dlatego też możecie spodziewać się ataków z każdej strony.

Na tym etapie każdy z drużyny powinien skupić się na rozwijaniu umiejętności z drzewka Wsparcia lub Amunicji i mieć zainwestowane przynajmniej 2 punkty w klasę postaci. Dobrym pomysłem jest zaopatrzenie się w LKM (Lekki Karabin Maszynowy), który dostępny jest zaraz po wkroczeniu do Miasta (znajduje się on na małej drewnianej kładce). Kosztuje on co prawda aż 3000$ ale pojemność magazynka jak i siła ognia rekompensują tą cenę z nawiązką. Jedynym minusem LKM-u jest bardzo długi czas przeładowania, dlatego powinno się to robić tylko wtedy, gdy nie ma w pobliżu obcych.

Tuż po wkroczeniu do Miasta i zaraz przed zniszczeniem gniazda-barykady pojawi się Nosorożec - lecz nie powinniście mieć z nim problemów, jeśli cała drużyna skupi na nim ogień. Musicie uważać na spadające wszędzie meteoryty, z których wypełzać będą Poszukiwacze - rozprawcie się z nimi z jak największej odległości, by nie narazić się na powodowane przez nie obrażenia.

W miarę możliwości próbujcie wykonywać wyzwania, gdyż dodatkowe punkty umiejętności zawsze się przydają - może to jednak okazać się trudne, z uwagi na ilość obcych, która będzie was atakować.

Gdy dojdziecie do etapu w którym będziecie musieli zniszczyć gniazdo-barykadę, dobrze jest się odpowiednio przygotować. Niech jedna osoba z twojej drużyny cały czas patrzy w kierunku budynków, między którymi jest gniazdo-barykada - bardzo często schowa się tam samotny Skorpion, który będzie utrudniał pracę śmigłowca. Aktywowanie ogrodzenia pod napięciem i rozstawienie zautomatyzowanych działek powinno skutecznie rozwiązać problem z większością obcych - w tym czasie twoja drużyna powinna skoncentrować się na eliminacji Skorpionów atakujących śmigłowiec.

Chata

Ostatni etap, który jest jednocześnie łatwiejszy od tego rozgrywanego w Mieście. Teren po którym będziecie się poruszać jest otwarty i pełen wzniesień, co stwarza idealne warunki dla zautomatyzowanych działek strażniczych.

Do tego momentu powinniście mieć rozwinięte do pełna 2 lub więcej umiejętności. Po rozstawianiu wierteł przy gniazdach obcych skupcie się na ustawianiu zautomatyzowanych działek strażniczych, używaniu umiejętności z drzewka Wsparcia i rozstawianiu amunicji, najlepiej wybuchowej lub pełnopłaszczowej.

Etap ten nie różni się bardzo od tego rozgrywanego w Mieście - jedyną zmianą jest ilość atakujących was obcych. Zewsząd wysypywać się będą dziesiątki wrogów, dlatego tak ważne jest aby przynajmniej jedna osoba w drużynie (a najlepiej dwie) cały czas rozstawiała zautomatyzowane działka strażnicze (bądź trutnia Sępa, jeśli akurat go używa) - bez ich pomocy odparcie ataków obcych może okazać się bardzo trudne.

Po zniszczeniu gniazda-barykady czeka was ostatnie zadanie - aktywacja ładunku nuklearnego i ucieczka do punktu ewakuacyjnego, który znajduje się na samym początku mapy. Możecie użyć zautomatyzowanych działek strażniczych, by znacząco ułatwić sobie zadanie - ustawcie je w różnych punktach mapy i skierujcie je przeciwnie do kierunku swojej wędrówki, tak by strzelały do obcych, którzy będą za wami gonić. W miarę przemieszczenia się po mapie, rozstawiajcie nowe działka, by zmniejszyć liczbę obcych. Z uwagi na ilość obcych, którą spotkacie podczas ucieczki, wdawanie się w jakąkolwiek walkę nie ma sensu - najlepiej po prostu biec przed siebie i ignorować wrogów. Po dotarciu całej drużyny do śmigłowca ukończycie tryb Wyginięcia.