Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DuckTales Remastered - poradnik do gry

DuckTales Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales poradnik DuckTales Remastered

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Klawiszologia

Sterowanie w DuckTales Remastered jest banalnie proste i ogranicza się zaledwie do klawiszy kierunkowych odpowiedzialnych za ruch postaci, spacji, czyli skoku oraz przycisku "z" - ataku. Prócz tego istnieje jeszcze specjalna kombinacja obu wymienionych wyżej klawiszy, a mianowicie atak z wyskoku. Nie ma potrzeby zmieniania domyślnej konfiguracji, gdyż takie ustawienie przycisków jest bardzo wygodne i praktyczne.

Sterowanie postacią - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Sterowanie postacią

Skok - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Skok

Uderzenie - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Uderzenie

Atak z wyskoku - Sterowanie, poziomy trudności i oznaczenia | Podstawowe informacje DuckTales - DuckTales Remastered - poradnik do gry

Atak z wyskoku

Stopnie trudności

Przed rozpoczęciem właściwej przygody pojawia się nam okienko z wyborem poziomu trudności. Standardowo możemy wskazać stopień trudny, średni oraz łatwy. Różnica w głównej mierze opiera się na funkcji mapy (lub jej braku).

1. Poziom łatwy - Mapa odkrywa wszelkie ważne przedmioty oraz ujawnia cały poziom (drogi są zaznaczone kolorami). Po utracie wszystkich serduszek (nie posiadamy określonej liczby żyć - nie ma żadnego limitu) wczytuje nam się punkt kontrolny i nie musimy tym samym rozpoczynać levelu od początku. Zetknięcie z pułapką bądź przeciwnikiem zabiera jedynie pół serduszka, a nie aż jedno.

2. Poziom średni - Mapa pokazuje jedynie istotne dla przebiegu rozdziału przedmiot oraz główny cel danego poziomu.

3. Poziom trudny - Brak mapy.

W menu gry znajduje się jeszcze opcja umożliwiająca wprowadzenie większego utrudnienia dla tak zwanych "Hardkorowych graczy". W języku angielskim nazywa się "Hard Pogo", a komplikuje ona wykonywanie ataku z wyskoku poprzez dodanie do sekwencji klawisza kierunkowego do dołu.

Oznaczenia

W poradniku można znaleźć następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • niebieski oznacza postacie z wątku fabularnego, które są do nas przyjaźnie nastawione i stale uczestniczą w rozgrywce.
  • brązowy odnosi się do wszelkich przeciwników, bossów i innych łachmytów, którzy staną na naszej drodze. Tak samo zaznaczone są również pułapki.
  • pomarańczowy symbolizuje ukryte skarby i skrzynie o małej wartości.
  • zielony to wszystkie przedmioty koniecznie do ukończenia poszczególnych rozdziałów.