Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Chapter 1: An Unexpected Guest

Grę rozpoczynamy w swoim biurze - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Grę rozpoczynamy w swoim biurze. Kliknij na interkom[1], a następnie wysłuchaj swojego gościa, po czym pozwól mu wejść.

New Objective: Late Package

Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu.[1] Następnie podejdź do szafki i zabierz z niej klucze.[2]

Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1]. Zabierz nożyczki i wróć do swojego gościa.

Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz.

Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce.

Teraz pora na puzzle (Rozdział 1: Układanka). Po rozwiązaniu tej zagadki otwórz paczkę i zabierz z niej statuetkę ośmiornicy.

Objective completed: Late package

Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi. Porozmawiaj z rybakiem[1].

New Objective: Defend the house

New Objective: Meet Calliope

Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2]. W korytarzu pomóż mu barykadować drzwi (dwukrotnie wciśnij LPM na stojącej szafie aby ją przesunąć).

Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1]. Podążaj za towarzyszem na górę, do sypialni[2].

Przy próbie przedostania się do sypialni wybuchnie pożar, który musisz ugasić - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Przy próbie przedostania się do sypialni wybuchnie pożar, który musisz ugasić. W tym celu zabierz z płaszcza po prawej stronie pokrywkę, a z szafki po lewej, za pomocą wiosła, węża gaśniczego. Wróć do przystani, użyj pokrywki[1] i węża[2] na pompie z wodą[3]. Odkręć wodę i wróć do domu.

Z pomocą węża ugaś pożar[1] - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Z pomocą węża ugaś pożar[1].

Objective completed: Defend the house

Udaj się po schodach do sypialni - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Udaj się po schodach do sypialni. Odsuń zasłonę[1] i porozmawiaj z Calliope[2]. Weź od niej Golden Fish.

Objective completed: Meet Calliope

Release the Kraken! - 1 - An Unexpected Guest | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry
Release the Kraken!

Po rozmowie udaj się na balkon, gdzie będziesz świadkiem krótkiego filmiku.