Amerykańska Wojna Secesyjna Scenariusze

Sid Meier's Civilization V: Nowy Wspaniały Świat - poradnik do gry

7 sierpnia 2013Autor solucji: Kthaara (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Amerykańska Wojna Secesyjna

W latach 1861-1865 w Ameryce trwała Wojna Secesyjna. Każda ze stron miała swój pomysł na państwo jakim dzisiaj są Stany Zjednoczone. Czy będziesz na tyle sprytny by poprowadzić swoją sprawę do szczęśliwego końca? Czy ulegniesz i twój oponent zawiesi swój sztandar na ulicach twojej stolicy?

Stolica Unii - Waszyngton. - Amerykańska Wojna Secesyjna - Scenariusze - Sid Meiers Civilization V: Nowy Wspaniały Świat - poradnik do gry
Stolica Unii - Waszyngton.

Opis scenariusza

Scenariusz opowiada o Amerykańskiej wojnie secesyjnej, która trwała cztery lata i zakończyła się klęską stanów Konfederacji i zniesieniem niewolnictwa w Stanach Zjednoczonych. Masz szansę poprawić wynik historii lub odwrócić jej bieg. Musisz zdobyć stolicę wroga zanim on zdobędzie twoją. Masz na to 50 tur.

Scenariusz posiada zasady specjalne:

  • Nie można burzyć ani zakładać nowych miast.
  • Jednostki mogą być budowane jedynie w miastach posiadających specjalne budynki: Arsenał (piechota), Stajnię (kawaleria), Hutę (artyleria), Port (jednostki morskie).
  • Stworzono nowy zasób strategiczny: Poborowych, którzy są produkowani przez Koszary - każda jednostka piechoty wymaga jednego Poborowego.
  • Aby mieć siłę i nowych ludzi należy przejmować miasta dostarczające nowych poborowych.
  • Miasta nie posiadają ataku zasięgowego i mają obronę niewiele wyższą od jednostek lądowych.
  • Zasięg Wielkich generałów jest zwiększony do 5 punktów ruchu i zamiast umierać są przenoszeni do najbliższego sprzymierzonego miasta.
  • Elementy takie jak: Szlaki handlowe, Religia, Ustroje społeczne i Kultura, Turystyka, Zadowolenie i Złote Ery są wyłączone.

Strony konfliktu

Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: Unię i Konfederację.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
57%