Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Reus - poradnik do gry

Reus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chciwość | Cywilizacje | Reus Reus poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Chciwość

To zjawisko, czyli chciwość (greed), jest bardzo niekorzystne i powstaje wtedy, gdy wioska posiada w swoich granicach ogromną ilość zasobów i chce je błyskawicznie wykorzystać - Chciwość | Cywilizacje | Reus - Reus - poradnik do gry

To zjawisko, czyli chciwość (greed), jest bardzo niekorzystne i powstaje wtedy, gdy wioska posiada w swoich granicach ogromną ilość zasobów i chce je błyskawicznie wykorzystać. Zachłanność symbolizują czerwone strzałki pojawiające się obok danego surowca, widoczne na powyższym obrazku. Im większa różnica pomiędzy wielkością "posiadaną" a "możliwą" tym większy przyrost i tym większa chciwość. Im dłużej trwa tym więcej czerwonych twarzy pojawia się na pasku Greed.

Gdy osiągnie połowę wioska zacznie prowadzić wojny z sąsiadami, lecz jest to jeszcze odwracalne - każda przegrana bitwa obniży pasek o jeden. Jednak kiedy dotrze do końca, jej mieszkańcy mogą zwrócić się przeciwko gigantom i nie będziesz miał wyjścia - będziesz musiał nawrócić wioskę i jej mieszkańców w bardziej bezpośredni sposób. Można tego dokonać poprzez atakowanie wioski, co spowoduje stopniowe obniżanie się paska chciwości.

Zachłanność mieszkańców możemy pośrednio kontrolować ulepszając płytki i przydając im zagrożenia lub podziwu.