Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Mantykora / Chimera

Mantykora

Statystyki - Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Niszczycielskie żądło: Mantykora zadaje wybranemu przeciwnikowi 80% swych standardowych obrażeń lecz unika odwetu. Atak ten zmniejsza żywym stworzeniom punkty ruchu o 4 na 2 tury. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Niszczący jad: Mantykora zmniejsza przeciwnikowi obronę przed obrażeniami fizycznymi o 10 punktów. Czas trwania: 1 tura.
  3. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Chimera

Statystyki - Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Paraliżujące żądło: Chimera zadaje wybranemu przeciwnikowi 100% swych standardowych obrażeń i unika odwetu. Atak ten zmniejsza żywym stworzeniom punkty ruchu o 6 oraz inicjatywę o 10 punktów na 2 tury. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Jad rozkładu: Chimera zmniejsza przeciwnikowi obronę przed obrażeniami fizycznymi o 15 punktów. Czas trwania: 1 tura.
  3. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Zarówno Mantykory jak i Chimery są doskonałymi jednostkami wsparcia w armii Lochu. Posiadają one wysoka inicjatywę, często ruszając się jako pierwsze w walce. Dzięki dużej mobilności, po wzmocnieniu przyspieszeniem są w stanie dopaść wrogich strzelców już w pierwszej turze. Jednakże ich rola na tym się nie kończy. Atak żądłem spowalnia najszybsze jednostki wroga, przy czym Chimery zmniejszają inicjatywę przeciwnika o 10 punktów - pozwala to innym oddziałom Lochu na wyeliminowanie go, zanim będzie on w stanie wyprowadzić cios. Jad Mantykor oraz Chimer zmniejsza obronę wroga, dodatkowo zwiększając skuteczność ataku naszych pozostałych oddziałów. Atak naszych lataczy a następnie cios Zabójców lub Cieni potrafi zniszczyć nawet najodporniejszy oddział wroga w ciągu jednej tury.