Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Injustice Gods Among Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Injustice: Terminy, skróty - poradnik Injustice Gods Among Us poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2020

Terminy i skróty

"P" Powalenie - Ciosy lub kombosy oznaczone jako "powalenie", są atakami, po których przeciwnik zostanie powalony na ziemię. Są to zazwyczaj ciosy, po których nie da się kontynuować kombosa lub możliwe jest dorzucenie jednego ataku. Wyjątkiem są sytuacje, gdy przeciwnik znajduje się pod ścianą lub postać posiada rzadziej spotykane umiejętności takie jak np. pułapki, miny.

"Ogł." Ogłuszenie - Ciosy oznaczone jako "ogłuszenie" uniemożliwiają przeciwnikowi wykonywanie jakichkolwiek ruchów przez krótki okres czasu. Takie ciosy nadają się do łączenia sekwencji ataków w dłuższe kombosy.

"O" Otwarcie - Kombosy podstawowe oznaczone jako "otwarcie" mają szybkie zakończenie i można po nich wyprowadzać ciosy specjalne nie przerywając kombosa.

"Ż" Żonglerka (juggling) - Kombosy i ciosy specjalne określone jako "żonglerka" podbijają przeciwnika w powietrze tak by możliwe było niemal dowolne kontynuowanie kombosa korzystając z ataków specjalnych oraz kombosów. Przykładem "żonglerki" są ciosy podstawowe <+[3] oraz >+[3]. Ataki podbijające, które nie zostały określone jako żonglerka to te po których nie da się kontynuować kombosa.

"Ps" Pozycja specjalna - Niektóre z postaci w grze mogą przechodzić do "pozycji specjalnej", dzięki czemu otrzymują dostęp do dodatkowych ciosów. Przejście do pozycji specjalnej zazwyczaj uniemożliwia korzystanie z podstawowego wachlarza ruchów.

"Obr." Obrażenia - Kolumny w tabeli oznaczone jako "Obr." lub "Obrażenia" informują o przybliżonej wartości obrażeń, jakie zostaną zadane przeciwnikowi po wykonaniu danego ciosu lub kombosa bez przerywania licznika trafionych ataków.

Trafienia - Kolumny w tabelach zatytułowane "trafienia" określają miejsce trafienia pierwszych ciosów danego ataku lub kombosa. Skróty użyte w tych kolumnach zostały wyjaśnione poniżej.

"w" Wysokie - Cios trafiający na "wysoko", blokowany w pozycji stojącej i nietrafiający w pochylonego (kucającego) przeciwnika.

"s" Średnie - Cios trafiający na "średnio", blokowany w pozycji stojącej i pochylonej, trafiający w przeciwnika stojącego i pochylonego.

"n" Niskie - Cios trafiający na "nisko", blokowany w pozycji pochylonej, przechodzi przez blok przeciwnika stojącego.

"z" Znad głowy - Cios trafiający na "znad głowy", blokowany w pozycji stojącej i przechodzi przez blok przeciwnika pochylonego (kucającego).

"Nb." Nieblokowalne - Ciosy "nieblokowalne" to te, których nie da się zablokować zarówno w pozycji stojącej jak i pochylonej.

Postacie słabe - postacie silne. Rozróżnienie na dwa typy postaci występuje w rozdziale "areny" ze względu na ich sposób interakcji z obiektami znajdującymi się na arenach. Jest to bardzo ogólny podział, niektórzy bohaterowie mimo przypisania do konkretnej grupy posiadają swoje własne sposoby na korzystanie z niektórych obiektów. To czy dana postać została zaliczona jako słaba albo silna nie oznacza jej efektywności. Podział ten wynika raczej z charakterystyk postaci w DC Universe.

Postacie "słabe" - Kobieta Kot, Joker, Batman, Nightwing, Arrow, Harley Quinn, Raven, Deathstroke, Killer Frost, Flash

Postacie "silne" - Doomsday, Cyborg, Superman, Grundy, Lex Luthor, Aquamen, Wonder Women, Hawkgirl, Ares, Shazam, Bane, Black Adam, Sinestro, Green Lantern.