Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Worms: Revolution - poradnik do gry

Worms: Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Życie to nie tylko plaża | Plaża (Kampania) | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Życie to nie tylko plaża

Naszym pierwszym celem jest Działko strażnicze - Życie to nie tylko plaża | Plaża (Kampania) | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Naszym pierwszym celem jest Działko strażnicze. Jego zniszczenie pozwoli nam bezpiecznie przejść dalej. Dokonamy tego celując Bazooką pod niskim kątem, regulując moc uderzenia maksymalnie na połowę paska. Jeśli nie uda nam się trafić tak, by nie zniszczyć skrzynki ze zdrowiem to trudno, choć może się ona przydać. Jeśli pozostaniemy we wskazanym miejscu, przeciwnik zrezygnuje ze swojej tury.

Drugą turę powinniśmy wykonać przy pomocy Zwiadowcy - Życie to nie tylko plaża | Plaża (Kampania) | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Drugą turę powinniśmy wykonać przy pomocy Zwiadowcy. Dzięki dalekim skokom będziemy w stanie zebrać obie skrzynki, a także pozbyć się wrogiego Strażnika. By tego dokonać wskoczmy na wzniesienie, stańmy nad nim i rzućmy Bombę wodną w jego kierunku [ilustracja]. Dzięki temu najsilniejszy przeciwnik w tej rozgrywce spadnie do wody.

Następny ruch warto poświęcić na przelot jednym z robali do naszych przeciwników [ilustracja] - Życie to nie tylko plaża | Plaża (Kampania) | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Następny ruch warto poświęcić na przelot jednym z robali do naszych przeciwników [ilustracja]. W tym celu oczywiście używamy Plecaka odrzutowego. Choć straci on trochę życia i nie będziemy w stanie zadać żadnych obrażeń, to z perspektywy całej rozgrywki jest to bardzo istotny moment. Przeciwnik najprawdopodobniej zada naszemu robalowi obrażenia, jednak przeżyje. W kolejnej turze poprzez Wybór robala wróćmy do naszego nieszczęśnika. Postawmy pomiędzy naszymi wrogami Dynamit, a następnie przemieśćmy się możliwie najdalej w prawo. Powinniśmy być w stanie zabić przynajmniej jednego z naszych wrogów, jeśli nie dwóch.

Kolejnym robalem przelatujemy do oponentów lub za pomocą Wyboru robala ponownie wykonujemy turę tym samym robalem - jeśli nadal żyje - Życie to nie tylko plaża | Plaża (Kampania) | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Kolejnym robalem przelatujemy do oponentów lub za pomocą Wyboru robala ponownie wykonujemy turę tym samym robalem - jeśli nadal żyje. Przeciwnika na skraju mapy pozbywamy się za pomocą Kija bejsbolowego, natomiast jeśli przeżył któryś z wcześniej zaatakowanych wrogów, zabijamy go w następnej turze przy pomocy dowolnej broni, np. Bazooki [ilustracja].