Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury | Rozdział 2 - In the Town poradnik The Book of Unwritten Tales

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury

Wyjdź z tawerny i wejdź do szkoły dla magów tuż obok (Enter the mage school) - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wyjdź z tawerny i wejdź do szkoły dla magów tuż obok (Enter the mage school). Porozmawiaj z siedzącym za biurkiem Markusem. Wilbur dowie się, że aby zostać magiem potrzebuje trzech rzeczy: szaty utkanej z magicznego materiału, różdżki i mnóstwa pieniędzy. Wykorzystaj wszystkie opcje dialogowe, a otrzymasz pocztówkę (Map) umożliwiającą szybką podróż pomiędzy sąsiednimi lokacjami. Zainteresuj się też okularami pozwalającymi odczytać ukryty tekst.

Do wykonania szaty maga potrzeba magicznego materiału, igły i wzoru. Różdżkę powinien mieć kupiec, którego dopiero co Wilbur oderwał od gry, zaś o pieniądzach trzeba pogadać z niejakim Wuppermanem. Do roboty.

Rozejrzyj się po pomieszczeniu szkoły - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Rozejrzyj się po pomieszczeniu szkoły. Obok drzwi, na stoliku, stoi kartonowe pudło. Przeszukaj je (Search the carton), a znajdziesz w środku magiczną igłę (Magic needle and thread) i trzy kolorowe mikstury. Ze stolika naprzeciwko weź kryształową kulę (Take the crystal ball). Wyjdź na zewnątrz.

Zobaczysz kupca walczącego z super małym przestępcą, Królem Złodziei (King of Thieves) - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Zobaczysz kupca walczącego z super małym przestępcą, Królem Złodziei (King of Thieves). Po scence odezwij się do niego (Talk to the merchant). Wypytaj go o wszystko i zaproponuj złapanie przestępcy. Kupiec chce, aby szczur był martwy, a na dowód tego Wilbur ma przynieść jego maskę. W zamian otrzyma trzy dowolne przedmioty z kramu Billa. Na koniec zaproponuj, że coś kupisz (I'd like to buy something!) i wybierz (I'd like to buy magic wand!). Niestety, różdżki nie działają. Powtórz prośbę o pokazanie towarów. Tym razem wybierz opcję (I'd like a roll of the magically treated material...). Materiał kosztuje jednak aż dwie sztuki złota, a Wilbur nie ma tyle pieniędzy.

Podejdź do małego wejścia do kanałów znajdującego się w chodniku obok tawerny - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Podejdź do małego wejścia do kanałów znajdującego się w chodniku obok tawerny. Zajrzyj do niego (Examine the entrance to the sewer). Przyjrzyj się przenoszonym w inwentarzu miksturom, po czym weź po łyku każdego z kolorów (Drink the red/blue/green potion). Okaże się, że po wypiciu zielonej Wilbur się kurczy. Wypij wobec tego po raz drugi zieloną miksturę (Take a swig of the world-enlarging potion) i jeszcze raz zbadaj wejście do kanałów. Wilbur jeszcze jest za duży. Wróć ponownie do kupca i wybierz opcję rozmowy (I can't into the sewer. I'm too big...). Kupiec ma pewien pierścień, który powinien pomóc, ale musisz za niego najpierw zapłacić. Użyj małego szantażyku (I can't hunt down the King of Thieves without the ring!) Otrzymasz pierścień.

Wróć w pobliże wejścia do kanału i załóż pierścień na palec (Put the ring onto a finger) i szybko napij się zielonej mikstury. Teraz wejdź do kanałów (Enter the Sewer).

W kanałach porozmawiaj ze szczurem wyczerpując wszystkie opcje dialogowe - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

W kanałach porozmawiaj ze szczurem wyczerpując wszystkie opcje dialogowe. Wilbur zawrze umowę: w zamian za jedzenie dla szczurzej rodziny, Król Złodziei odda mu swoją maskę i pomoże zostać magiem. Wyjdź z kanałów (Leave the alley).

Wyjdź z kanałów i udaj się do strażnika pilnującego bramy do górnego miasta - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wyjdź z kanałów i udaj się do strażnika pilnującego bramy do górnego miasta. Zwróć uwagę na koszyk za jego plecami, w którym znajduje się kanapka. Spróbuj ją wziąć (Take the sandwitch out of the basket). Wilbur uważa, że najpierw powinien zapytać o pozwolenie strażnika, wobec czego zagadaj do Shieldhanda (Your giant sandwitch there... could I have a bit of it?), (What er... what about playing a small game for the sandwitch?), (Erm. Two sandwitches?). Strażnik zaproponuje grę w karty o kanapkę, więc zapytaj go jak się w nią gra (How does the game work?). Nastąpi partyjka, którą Wilbur oczywiście przegra. Powiedz strażnikowi, że wygrał tylko dlatego, że ma lepsze karty (You only win because you've got the best cards!), po czym zakończ rozmowę. Idź ponownie do kanałów.

Nie musisz jeszcze raz zakładać pierścienia i pić mikstury, Wilbur zmniejszy się automatycznie przy próbie wejścia do kanałów - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Nie musisz jeszcze raz zakładać pierścienia i pić mikstury, Wilbur zmniejszy się automatycznie przy próbie wejścia do kanałów. Powiedz szczurowi, że znalazłeś jedzenie (I've found something for you to eat! But I can't quite get to it right now). Szczur musi się zastanowić, więc zostaw go i wyjdź z powrotem na ulicę.

Idź do szkoły magii i powiedz o wszystkim karciance Markusowi (Do you by any chance know the game Master of Dragon Slayers Defender - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Idź do szkoły magii i powiedz o wszystkim karciance Markusowi (Do you by any chance know the game 'Master of Dragon Slayer's Defender'?). Wilbur otrzyma od maga połowę karty. Wyjdź ze szkoły, a usłyszysz wołanie szczura. Podejdź do kanałów, gdzie otrzymasz drugą połowę karty. Wejdź do tawerny. Obok urządzenia przypominającego kasę leży taśma klejąca (Look at the sticky tape). Weź ją i sklej obie połówki karty (Stick the card halves together). Wejdź jeszcze do serwerowni i zabierz stojący na kasie kałamarz (Take the ink pot).

Idź do strażnika i pokaż mu kartę (Ive found a playing card here - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Idź do strażnika i pokaż mu kartę (I've found a playing card here... why's it like that?). Niestety, nie nadaje się ona według Shieldhanda do grania, bo jest uszkodzona. Wróć do szkoły magii i poskarż się Markusowi (The town guard won't accept my Supercard!), a otrzymasz książkę z zasadami gry. Zapytaj przy okazji o magiczne lustro (What kind of mirror is that there?), a dowiesz się, że jest to przejście do Królestwa Umarłych.

Ponownie idź do strażnika i pokaż mu zasady (Show the town guard the rules) - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Ponownie idź do strażnika i pokaż mu zasady (Show the town guard the rules). Tym razem rozgrywkę wygra Wilbur, ale zanim dostaniesz kanapkę, zażąda rewanżu. Wybierz wszystkie opcje dialogowe, a strażnik odbierze swoje i Wilbura karty i odda kanapkę.

Wejdź do kanałów i powiedz szczurowi, że masz kanapkę (Ive got a giant sandwitch for you - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wejdź do kanałów i powiedz szczurowi, że masz kanapkę (I've got a giant sandwitch for you!). Niestety, kanapka zmniejszyła się wraz z Wilburem. Wyjdź z kanałów i przepchnij sandwitcha przez pręty (Push the giant sandwitch into the sewer). Wejdź ponownie do kanałów, a zadowolony Król Złodziei obieca wszelką pomoc i da Wilburowi swoją maskę.

Wyjdź z kanałów i idź do kupca - Wilbur zostaje magiem (1) - Głodne szczury - Rozdział 2 - In the Town - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wyjdź z kanałów i idź do kupca. Powiedz mu o masce (Look! The mask of the King of Thieves!), a następnie (I'd like to choose my reward). Jako nagrodę wybierz magiczny materiał (I'd like to have a roll of the magically treated material as a reward for the mask!).