Mine oraz Roadblock [7] Kampania - droga na północ

Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

28 sierpnia 2012Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Mine oraz Roadblock [7]

Kiedy region zostanie przejęty wyjdź do mapy głównej i zaatakuj Mine oraz Roadblock - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Kiedy region zostanie przejęty wyjdź do mapy głównej i zaatakuj Mine oraz Roadblock.

Po rozpoczęciu poziomu, zwróć uwagę czy w Twoim kierunku nie podąża jakiś patrol - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Po rozpoczęciu poziomu, zwróć uwagę czy w Twoim kierunku nie podąża jakiś patrol. Jeżeli tak, szybko ustaw się w miejscu pokazanym na screenie (zaraz obok miejsca rozpoczęcia misji) i z tego miejsca prowadź ostrzał. Jest to też bardzo dobre miejsce do wywabiania wszystkich przeciwników z Roadblock.

1 - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry
Teraz masz dwie możliwe drogi do następnych punktów obie prowadzące przez most - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Teraz masz dwie możliwe drogi do następnych punktów obie prowadzące przez most. Wybierz oczywiście ścieżkę słabiej chronioną.

W moim przypadku był to most z przewróconą ciężarówką w południowo wschodniej części mapy, którą użyłem jako osłony i punkt do ściągnięcia przeciwników, patrolujących okolicę - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

W moim przypadku był to most z przewróconą ciężarówką w południowo wschodniej części mapy, którą użyłem jako osłony i punkt do ściągnięcia przeciwników, patrolujących okolicę. Pamiętaj, że zawsze w razie potrzeby możesz się schować za osłoną i uleczyć rany.

Kiedy już oczyścisz drogę przez któryś z mostów, kolejnym dobrym punktem do prowadzenia ognia jest środkowa część mapy/ bazy, pokazana na screenie - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Kiedy już oczyścisz drogę przez któryś z mostów, kolejnym dobrym punktem do prowadzenia ognia jest środkowa część mapy/ bazy, pokazana na screenie. W zależności od drogi, którą się tu dostałeś ukryj się po odpowiedniej stronie worków z piaskiem i strzelaj do zwabionych przeciwników. Obok ciężarówki w tym miejscu jest również skrzynia z przedmiotami (w środku może znaleźć się pierścień do zadania pobocznego The dealer's reward)

Ostatni punkt do przejęcia w tym regionie to budynek w górach na północy mapy - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Ostatni punkt do przejęcia w tym regionie to budynek w górach na północy mapy. W zależności od liczby pozostałych przy życiu przeciwników, możesz ich ostrzelać przez okna (mała liczba) lub wrzucić im granat będąc w środku (większa ilość).

Wyjdź do mapy głównej i odczekaj kilka godzin spodziewając się ofensywy przeciwnika - Mine oraz Roadblock [7] - Kampania - droga na północ - Jagged Alliance: Crossfire - poradnik do gry

Wyjdź do mapy głównej i odczekaj kilka godzin spodziewając się ofensywy przeciwnika. Jeżeli zostaniesz zaatakowany, schroń się za murkiem pokazanym na screenie i w tym miejscu czekaj na nadbiegających wrogów.