Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 poradnik Orcs Must Die! 2

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Etap 14 - Klucz

Limit czasu: 16:30 - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Limit czasu: 16:30

Ilość fal wrogów: 12

Wrogowie: lekkozbrojny ork-wojownik, średni ork-wojownik, ciężkozbrojny ork-wojownik, ork-kusznik, kobolt-biegacz, kobolt-saper, hobgoblin-szaman, cyklop-mag, łowny gnoll, ognisty ogr

Polecane bronie i pułapki: berło dominacji (garłacz), kościany amulet, lodowy amulet, klimatyzator (smoła), machająca maczuga, siarka. paladyn

Nagroda: ściana pustki

Opis przejścia

Od początku posiadasz sporo gotówki, dlatego przy portalu (P1) postaw trzy machające maczugi i ustaw pod nimi klimatyzatory - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Od początku posiadasz sporo gotówki, dlatego przy portalu (P1) postaw trzy machające maczugi i ustaw pod nimi klimatyzatory. Nie wydawaj jednak wszystkiego, tylko zostaw trochę pieniędzy i postaw jeszcze 1-2 machające maczugi na szczycie schodów (P2) przy drugim wejściu (W2). Przed kolejnymi falami dostawiaj kolejne maczugi i klimatyzatory w tych samych miejscach, dzięki temu szybko będziesz eliminował duże ataki orków (obrazek).

Przy trzecim wejściu (W3) wystarczy na początek postawić dwie siarki (P3) - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Przy trzecim wejściu (W3) wystarczy na początek postawić dwie siarki (P3). Tą samą pułapkę warto ustawić też przy wejściu z prawej (P4), ponieważ mogą tamtędy biegać kobolty, więc miej na nie oko. Kiedy machające maczugi będą robić swoje dostaw pola siarki i paladyna przy schodach (P5), dzięki czemu nie prześlizgnie się żaden wróg (obrazek). Teraz wystarczy dostawiać kolejne pola siarki (możesz je na przykład ustawić przy trzecim wejściu, jednak tam ataki nie będą zbyt silne) i rozprawiać się z niedobitkami. Ogniste ogry oraz cyklopy najlepiej zamrażaj lodowym amuletem i niszcz kościanym amuletem. Do tych drugich staraj się generalnie nie zbliżać, ponieważ posiadają samonaprowadzające się pociski.

Poziom trudności Koszmar:

Główny punkt obrony warto w tej misji stworzyć z prawej strony szczeliny (S1) - Etap 14 - Klucz | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Główny punkt obrony warto w tej misji stworzyć z prawej strony szczeliny (S1). Zabarykaduj wszystkie przejścia do niej, a z prawej strony przy ścianie stwórz wąską ścieżkę. Na ścianie postaw maszynki do mielenia, natomiast na ziemi klimatyzatory. Przed barykadą warto postawić trochę siarki, która wyeliminuje saperów. Kiedy będziesz miał więcej pieniędzy postaw dwa opiekacze nad maszynkami do mielenia wylotem w dół, na końcu ścieżki postaw wabik, a trochę za nim zacznij stawiać krasnoludy (chroń je przed gnollami), dzięki czemu stworzysz silną linię obrony (obrazek). Z czasem dostawiaj kolejne pola siarki, aby zmierzający do ciebie wrogowie otrzymywali dodatkowe obrażenia. Jeśli chcesz nieco przyspieszyć rozprawę z wrogami, to po stworzeniu tej linii obrony możesz w górnym korytarzu (P1) stworzyć drugą (możesz np. zacieśnić przejście dwoma barykadami, pomiędzy nimi postawić klimatyzatory, a po bokach opiekacze). W trakcie misji uważaj na cyklopy. Dysponują bowiem samonaprowadzającymi się pociskami, dlatego eliminuj te jednostki w pierwszej kolejności (najlepiej je zamrażać i traktować prądem).