Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unmechanical - poradnik do gry

Unmechanical - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fabryka | Unmechanical Unmechanical poradnik

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Poglądowa mapa planszy - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry
Poglądowa mapa planszy
Tuż po rozpoczęciu planszy leć w prawo - natrafisz na pierwszy tunel, do którego musisz wlecieć [#1] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu planszy leć w prawo - natrafisz na pierwszy tunel, do którego musisz wlecieć [#1].

Na górze czeka już na Ciebie pierwsza pamięciowa łamigłówka [#2], składająca się z dwóch etapów - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Na górze czeka już na Ciebie pierwsza pamięciowa łamigłówka [#2], składająca się z dwóch etapów. W obu etapach musisz zapamiętać i odtworzyć dźwięki wydawane przez dwa głośniki. W pierwszym etapie do odtworzenia masz 4 dźwięki, w drugim zaś - 8. Niestety dźwięki generowane są losowo, więc nie ma tutaj jednego prawidłowego rozwiązania. Kiedy pociągniesz za tłok przy głośnikach, te zaczną grać. Musisz zwracać uwagę na to, który głośnik gra (czy może też obydwa) oraz czy nie ma między dźwiękami przerwy. W pierwszym etapie musisz przejść próbę dwukrotnie. Przy pomocy przycisków zaznaczasz, który dźwięk należy wydać. Gdy będziesz pewny, że dobrze wszystko ustawiłeś, pociągnij za drugi tłok. Jeśli Ci się nie powiedzie, dźwięk będzie grał w kółko - możesz zmieniać przyciski w trakcie gry lub możesz ponownie odtworzyć oryginalny dźwięk.

Drugi etap jest nieco trudniejszy, gdyż do rozdysponowania masz aż 8 bitów - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Drugi etap jest nieco trudniejszy, gdyż do rozdysponowania masz aż 8 bitów. Zasada się nie zmienia - ponownie musisz użyć tłoku, aby odegrać dźwięki, drugiego zaś używasz w momencie, gdy chcesz odtworzyć te dźwięki po wcześniejszym wciśnięciu odpowiednich przycisków.

Jeśli powiedzie Ci się i przejdziesz drugą próbę, brama stanie przed Toba otworem - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Jeśli powiedzie Ci się i przejdziesz drugą próbę, brama stanie przed Toba otworem. Wewnątrz, przy pomocy tłoku, wyciągnij świecącą kulę [#3] i zabierz ją z powrotem.

Wrzuć kulę do kanału po lewej - sam zaś udaj się do tego po prawej, aby przedostać się na dół - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Wrzuć kulę do kanału po lewej - sam zaś udaj się do tego po prawej, aby przedostać się na dół.

Wprowadź świecącą kulę do chwytaka, dzięki temu zasilisz trzy żarówki [#4] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Wprowadź świecącą kulę do chwytaka, dzięki temu zasilisz trzy żarówki [#4]. Twoim zadaniem jest doprowadzenie energii do zaznaczonego poziomu. Aby tego dokonać, zapal oznaczone na powyższym obrazku żarówki numer: 1 i 3.

Brama powinna się otworzyć - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Brama powinna się otworzyć. Nim udasz się dalej wykonaj dwie rzeczy: przełącz dźwignię, aby przetransportować energię dalej oraz wyłącz żarówki! Teraz jedyne co musisz wykonać, to włączyć wszystkie cztery żarówki na dole - kolejna brama powinna się otworzyć.

Następna zagadka jest w miarę prosta, wymaga tylko odrobiny dobrej pamięci [#5] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Następna zagadka jest w miarę prosta, wymaga tylko odrobiny dobrej pamięci [#5]. Wpierw musisz podlecieć do bramy po prawej - woźny powinien ją zamknąć tuż przed Twoim nosem. Kiedy ten odleci, będziesz mógł pociągnąć za tłok. Gdy to zrobisz, wszystkie metalowe pudełka znikną, a na ekranach pojawią się paski tylko na dolnym rzędzie. Musisz zapamiętać, przy którym ekranie znajduje się ile pasków - od 1 do 5. Następnie Twoim zadaniem jest ustawienie ponumerowanych skrzynek pod monitorami, gdzie początkowo była taka sama liczba pasków. Na końcu, powinien Ci wyjść taki sam układ z tym, że trzy dolne rzędy będą zapełnione. Na koniec pociągnij za tłok - brama powinna się otworzyć.

Dalsza droga jest prosta i nie wymaga główkowania [#6] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Dalsza droga jest prosta i nie wymaga główkowania [#6]. Leć cały czas w prawo.

Powinieneś dotrzeć do wajchy, która, jak się okaże, jest zepsuta [#7] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Powinieneś dotrzeć do wajchy, która, jak się okaże, jest zepsuta [#7]. W momencie odsunie się właz w podłodze, pozwalający Ci zlecieć w dół.

Natrafisz na kilka przemieszczających się ogromnych tłoków, między którymi musisz przelecieć [#8] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Natrafisz na kilka przemieszczających się ogromnych tłoków, między którymi musisz przelecieć [#8]. Nie masz co się martwić - w żadnym wypadku nie zostaniesz zgnieciony.

Kolejna zagadka wymaga nieco zręczności - są to schody, wędrujące z góry na dół [#9] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Kolejna zagadka wymaga nieco zręczności - są to schody, wędrujące z góry na dół [#9]. Przy pomocy trzech kul musisz je ustawić w taki sposób, abyś mógł bezproblemowo przemknąć na druga stronę. Niestety ponad schodami znajdują się mocne wiatraki, więc nie jesteś w stanie przebyć nawet centymetra pod wiatr. Możesz spróbować przemknąć bez żadnych zmian, jeśli natomiast masz z tym problemy, możesz spróbować ustawić schody w sposób zaprezentowany powyżej - powinno Ci to odrobinę ułatwić sprawę. Zawsze również możesz poeksperymentować samemu. Najważniejsze, to ruszyć w prawo możliwie najszybciej gdy tylko pierwsza część zacznie zjeżdżać na dół.

Po przedarciu się dalej, leć w prawo - powinieneś trafić do windy [#10], która to zabierze Cię na górę - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Po przedarciu się dalej, leć w prawo - powinieneś trafić do windy [#10], która to zabierze Cię na górę.

Po zatrzymaniu się windy, wleć do kanału znajdującego się po prawej [#11] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Po zatrzymaniu się windy, wleć do kanału znajdującego się po prawej [#11].

Dolecisz do ogromnego kotła [#12], do którego co jakiś czas wpadają różne przedziwne rzeczy, generując światło - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Dolecisz do ogromnego kotła [#12], do którego co jakiś czas wpadają różne przedziwne rzeczy, generując światło. Niestety wajcha na dole jest zepsuta, musisz wykombinować inny sposób na przedostanie się dalej. Odsłoń czerwoną zasłonkę i wciśnij przycisk.

Odblokuje się przejście, do którego możesz wlecieć - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Odblokuje się przejście, do którego możesz wlecieć. Tam pociągnij za tłok - dwa tłoki powyżej zmienią swoje ustawienie. Powróć teraz i raz jeszcze wciśnij czerwony przycisk. Odblokuje Ci to drogę przez kanał na górze między dwoma tłokami.

W kolejnym pomieszczeniu [#13] przy pomocy tłoku otwórz blokujący drogę w kanale właz, po czym wleć do niego i udaj się na dłuższą przeprawę wewnątrz tunelu dalej - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu [#13] przy pomocy tłoku otwórz blokujący drogę w kanale właz, po czym wleć do niego i udaj się na dłuższą przeprawę wewnątrz tunelu dalej.

Powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z ogromnym kołem na środku, wokół którego rozmieszczone są świecące kule [#14] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Powinieneś znaleźć się w pomieszczeniu z ogromnym kołem na środku, wokół którego rozmieszczone są świecące kule [#14]. Udaj się na druga stronę, na górę do dźwigni. Niestety w momencie, gdy ją spróbujesz przełączysz, rozlegnie się alarm informujący o awarii.

Na dole otworzy się przejście bezpieczeństwa [#15], którym przedostaniesz się do tuneli prowadzących do następnego pomieszczenia - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Na dole otworzy się przejście bezpieczeństwa [#15], którym przedostaniesz się do tuneli prowadzących do następnego pomieszczenia.

Wewnątrz natrafisz na trzy ogromne wtyczki [#16], które musisz wyciągnąć korzystając z wiązki naprowadzającej - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Wewnątrz natrafisz na trzy ogromne wtyczki [#16], które musisz wyciągnąć korzystając z wiązki naprowadzającej. Gdy tego dokonasz, wszystko zacznie się sypać - nadleci woźny, który Cię uratuje, lecz ostatecznie zostaniesz wessany przez jedną z rur.

Wpadniesz do wody [#17], po chwili jednak odzyskasz kontrolę nad bohaterem - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Wpadniesz do wody [#17], po chwili jednak odzyskasz kontrolę nad bohaterem. Czym prędzej leć do góry - odczekaj chwilę, aż otworzy się właz i wleć do tunelu. Przez chwilę powinieneś ujrzeć świat zewnętrzny - to dowód na to, że jesteś co raz bliżej wyjścia.

Przedostaniesz się do miejsca z masywnymi poczwórnymi wrotami [#18] - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Przedostaniesz się do miejsca z masywnymi poczwórnymi wrotami [#18]. Zleć na dół, po czym skręć w lewo, mijając ogromny kocioł. W niewielkim pomieszczeniu znajdziesz baterię [#19] - zabierz ją ze sobą i udaj się w prawo.

Powinieneś dolecieć do miejsca, gdzie nastąpiła awaria [#14], z tym, że z drugiej strony bramy - Fabryka | Unmechanical - Unmechanical - poradnik do gry

Powinieneś dolecieć do miejsca, gdzie nastąpiła awaria [#14], z tym, że z drugiej strony bramy. Musisz wymienić zużytą baterię na tę, którą zabrałeś ze sobą wcześniej. Wpierw pozbądź się metalowych płyt, które zakrywają dostęp do baterii. Następnie wyciągnij zużytą i włóż całkowicie świeżą. Żeby się nie pomylić pamiętaj, że musisz włożyć do środka baterię świecącą na zielono. Brama powinna się otworzyć.

W tym momencie nadszedł czas na ostatni krok, prowadzący do zakończenia gry - tylko od Ciebie zależy, które z dwóch zakończeń wybierzesz. Dokładniejszy opis znajdziesz w następnym rozdziale poradnika.