Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01 - Oscorp Is Your Friend | Opis przejścia Niesamowity Spider-Man poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

01 - Oscorp Is Your Friend

Po rozpoczęciu gry będziesz automatycznie podążał za Gwen, mogąc jedynie obracać kamerą przy pomocy prawej gałki analoga - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Po rozpoczęciu gry będziesz automatycznie podążał za Gwen, mogąc jedynie obracać kamerą przy pomocy prawej gałki analoga.

Gdy wreszcie otrzymasz kontrolę nad postacią, przytrzymaj RB, żeby wejść w tzw - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Gdy wreszcie otrzymasz kontrolę nad postacią, przytrzymaj RB, żeby wejść w tzw. Web Rush.

Puszczenie przycisku spowoduje błyskawiczne przeniesienie we wskazane miejsce - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Puszczenie przycisku spowoduje błyskawiczne przeniesienie we wskazane miejsce. Uratujesz w ten sposób swoją przyjaciółkę.

Trzymając ja na plecach musisz biec przed siebie, przechodząc przez kolejne otwierające się wrota - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Trzymając ja na plecach musisz biec przed siebie, przechodząc przez kolejne otwierające się wrota. Aby wykonać skok, wciśnij A.

Za pomieszczeniem z uderzającymi o szybę robotami, skręć w lewo i podnieś leżący za drzwiami Audo Evidence - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Za pomieszczeniem z uderzającymi o szybę robotami, skręć w lewo i podnieś leżący za drzwiami Audo Evidence. Lokalizację pozostałych znajdziek opisano w poświęconym im dziale poradnika.

Kawałek dalej dotrzesz do dziury, którą musisz przeskoczyć - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Kawałek dalej dotrzesz do dziury, którą musisz przeskoczyć. Przytrzymaj w tym celu RT, a następnie kieruj postacią za pomocą analoga.

Za drugą tego typu dziurą zostaniesz zaatakowany przez oddział pająków - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Za drugą tego typu dziurą zostaniesz zaatakowany przez oddział pająków. Zeskocz wtedy na dół i pokonaj przeciwników, wciskając w odpowiednich momentach X (atak) oraz Y (unik).

Gdy walka dobiegnie końca, będziesz mógł wrócić do Gwen - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Gdy walka dobiegnie końca, będziesz mógł wrócić do Gwen. Zabierz ją ponownie na plecy przyciskiem Y, a następnie przejść przez drzwi na dole z prawej.

Korytarz zaprowadzi cię do pokoju z laserami - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Korytarz zaprowadzi cię do pokoju z laserami. Użyj tam stojącego niedaleko komputera, który otwiera drzwi i przy pomocy Web Rusha przeskocz przez dziurę w systemie bezpieczeństwa (lewy górny róg).

Musisz tak wycelować w otwartą przestrzeń, by pojawił się żółty obraz Spider-Mana, a następnie przytrzymać i puścić RB - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Musisz tak wycelować w otwartą przestrzeń, by pojawił się żółty obraz Spider-Mana, a następnie przytrzymać i puścić RB.

Po drugiej stronie znajdziesz pomieszczeni z dużą turbiną - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdziesz pomieszczeni z dużą turbiną. Zatrzymaj ją strzelając pociskami z pajęczyny (szybko wciskaj B). Gdy stanie, przeskocz na drugą stronę przy pomocy Web Rusha.

Podobnie uporaj się z drugim wiatrakiem i korzystając z Web Rusha, użyj stojącego kawałek dalej komputera - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Podobnie uporaj się z drugim wiatrakiem i korzystając z Web Rusha, użyj stojącego kawałek dalej komputera. Otworzysz w ten sposób drzwi za ścianą z laserów.

Przeskocz szybko na drugą stronę przez dziurę z lewej, a następnie wejdź do otworu wentylacyjnego umieszczonego nad zamkniętymi drzwiami (RB) - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Przeskocz szybko na drugą stronę przez dziurę z lewej, a następnie wejdź do otworu wentylacyjnego umieszczonego nad zamkniętymi drzwiami (RB).

Tunel zaprowadzi cię do pomieszczenia z robotami - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Tunel zaprowadzi cię do pomieszczenia z robotami. Na początku starcia wciśnij LB, by wycofać się na ścianę.

Stamtąd będziesz mógł wykonać strzał pajęczyną (RB), by następnie kontynuować walkę w normalny sposób - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Stamtąd będziesz mógł wykonać strzał pajęczyną (RB), by następnie kontynuować walkę w normalny sposób. Im więcej ciosów wyprowadzisz bez otrzymania obrażeń, tym więcej otrzymasz punktów doświadczenia.

Po zakończeniu starcia pobiegnij przed siebie po Gwen, a następnie wróć do pomieszczenia, gdzie odbyła się walka - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Po zakończeniu starcia pobiegnij przed siebie po Gwen, a następnie wróć do pomieszczenia, gdzie odbyła się walka. Kawałek dalej jest łóżko, na którym musisz położyć kobietę.

Gdy krótka cut-scenka dobiegnie końca, otrzymasz dostęp do specjalnego telefonu - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Gdy krótka cut-scenka dobiegnie końca, otrzymasz dostęp do specjalnego telefonu. Włącz go przyciskiem BACK.

Przy jego pomocy możesz zwiększać swoje umiejętności po zdobyciu nowego poziomu doświadczenia oraz odsłuchiwać zdobyte nagrania - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Przy jego pomocy możesz zwiększać swoje umiejętności po zdobyciu nowego poziomu doświadczenia oraz odsłuchiwać zdobyte nagrania. Wybierz jedno z ulepszeń, a następnie wyłącz urządzenie (B). Przeniesiesz się w ten sposób na zewnątrz.

Na samym początku, zanim Peter uderzy o ziemię, wciśnij i przytrzymaj RT - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Na samym początku, zanim Peter uderzy o ziemię, wciśnij i przytrzymaj RT. Zaczniesz wtedy skakać miedzy budynkami przy pomocy pajęczyny. Możesz również wylądować na ścianie jednego wieżowców i biec po niej szybko, korzystając z tego samego przycisku.

Po wysłuchaniu tego, co ma do powiedzenie Gwen, sprawdź swój telefon (BACK) - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Po wysłuchaniu tego, co ma do powiedzenie Gwen, sprawdź swój telefon (BACK). Na mapie zostanie zaznaczony twój nowy cel. Możesz również odebrać otrzymane wiadomości.

Gdy dotrzesz we wskazane miejsce, rozpocznie się walka z olbrzymim robotem - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Gdy dotrzesz we wskazane miejsce, rozpocznie się walka z olbrzymim robotem.

Aby go pokonać, użyj Web Rusha w kierunku pomarańczowego okręgu na jego głowie - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Aby go pokonać, użyj Web Rusha w kierunku pomarańczowego okręgu na jego głowie.

Zniszczysz go w ten sposób i będziesz mógł skierować się na ścianę najbliższego budynku - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Zniszczysz go w ten sposób i będziesz mógł skierować się na ścianę najbliższego budynku.

W locie ponownie skorzystaj z Web Rusha, niszcząc dwa pozostałe cele umieszczone na bokach maszyny - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

W locie ponownie skorzystaj z Web Rusha, niszcząc dwa pozostałe cele umieszczone na bokach maszyny.

Podczas walki przeciwnik będzie wystrzeliwał w twoim kierunku serie rakiet - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Podczas walki przeciwnik będzie wystrzeliwał w twoim kierunku serie rakiet. Unikaj ich wciskając Y, gdy odpowiednie polecenie pojawi się na ekranie. Po zniszczeniu trzech okręgów, czwarty zostanie umieszczony z tyłu maszyny. Obleć robota dookoła, a następnie zakończ pierwszą fazę starcia szybkim atakiem we wrażliwe miejsce.

Podczas drugiej części walki, twoim celem będą oczy przeciwnika - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Podczas drugiej części walki, twoim celem będą oczy przeciwnika. Lataj wokół maszyny tak długo, aż zacznie przygotowywać atak wiązką lasera ze swojego pyska. To jest odpowiedni moment na użycie Web Rusha.

Wyceluj go w oczy, a następnie szybko wciskaj X, żeby atakować - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Wyceluj go w oczy, a następnie szybko wciskaj X, żeby atakować.

Podczas niszczenia drugiego oka, pamiętaj również o korzystaniu z uników (Y) - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Podczas niszczenia drugiego oka, pamiętaj również o korzystaniu z uników (Y).

W trzeciej fazie starcia na nogach robota pojawią się niebieskie turbiny - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

W trzeciej fazie starcia na nogach robota pojawią się niebieskie turbiny. Twoim zadaniem jest zniszczenie ich przy pomocy pajęczyny.

Wyląduj na jednym z pobliskich wieżowców i ostrzelaj cele wciskając szybko przycisk B - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Wyląduj na jednym z pobliskich wieżowców i ostrzelaj cele wciskając szybko przycisk B.

Gdy ostatnia noga zostanie wyłączona, użyj Web Rusha na głowie maszyny i zakończ etap - 01 - Oscorp Is Your Friend - Opis przejścia - Niesamowity Spider-Man - poradnik do gry

Gdy ostatnia noga zostanie wyłączona, użyj Web Rusha na głowie maszyny i zakończ etap.