Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif poradnik Arcania: Fall of Setarrif

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Demon

1 - wejście do jaskini Arcydemona - Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - wejście do jaskini Arcydemona

2 - pierwszy posterunek

3 - komnata z opętanym trollem

4 - komnata z pułapkami

5 - drugi posterunek

6 - trzeci posterunek

7 - Ethorn IV

8 - druga komnata z pułapkami

9 - komnata Arcydemona

W sercu wulkanu

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Pieczęć Bogini II

Rozpoczynasz we wschodniej części jaskini (M8, 1) - Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Rozpoczynasz we wschodniej części jaskini (M8, 1). Zacznij iść korytarzem przed siebie. Już po chwili trafisz na pierwszy posterunek (M8, 2), czyli sporą grupę opętanych rycerzy i magów (obrazek powyżej) stojących przy drewnianych fortyfikacjach. Najlepiej atakować ich z dystansu lub zwabiać pojedyncze jednostki i wykańczać. Nie walcz bezpośrednio ze wszystkimi naraz, ponieważ przeciwnik dysponuje sporą przewagą liczebną.

Po zabiciu wszystkich ruszaj dalej - Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po zabiciu wszystkich ruszaj dalej. Po chwili dotrzesz do komnaty z opętanym trollem (M8, 3). Jest to pokaźnych rozmiarów, szybko poruszająca się bestia (obrazek powyżej), która będzie próbowała zbliżyć się do ciebie i zaatakować. Najlepszą metodą jest uciekanie od przeciwnika, wykonywanie uników przed jego atakami i wyprowadzanie szybkich kontrataków. Powtarzaj cały schemat, aż bestia padnie. W kolejnych częściach jaskini trafisz jeszcze na kilka trolli najczęściej w obstawie opętanych rycerzy i magów. Eliminuj najpierw tych ostatnich, a dopiero na końcu rozprawiaj się z olbrzymami.

Kontynuuj swój marsz omijając pułapki znajdujące się między innymi w dwóch komnatach (M8, 4 i M8, 8) - Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Kontynuuj swój marsz omijając pułapki znajdujące się między innymi w dwóch komnatach (M8, 4 i M8, 8). Wśród nich znajdziesz strzelające magicznymi pociskami kryształy, wypluwające lawę małe wulkany oraz rowy z kwasem. Te ostatnie przeskakuj, a w pozostałych wyczekaj na dogodny moment i po prostu przebiegaj przez nie kiedy niczym nie strzelają. Oprócz tego rozprawiaj się z napotkanymi wrogami oraz oczyszczaj z przeciwników posterunki (M8, 5 i M8, 6). W końcu dotrzesz Ethorna IV (M8, 7) uwięzionego w celi (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim chwilę i ruszaj w dalszą drogę.

Po przejściu jeszcze jednej sali z pułapkami dotrzesz w końcu do komnaty Arcydemona (M8, 9), gdzie czeka cię finałowy pojedynek - Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po przejściu jeszcze jednej sali z pułapkami dotrzesz w końcu do komnaty Arcydemona (M8, 9), gdzie czeka cię finałowy pojedynek. Arcydemon dysponuje kilkoma rodzajami ataków - często teleportuje się na okoliczne filary i ostrzeliwuje cię z nich magicznymi pociskami (obrazek powyżej), staraj się je omijać. Oprócz tego może wznosić się w powietrze i opadać na ziemię wywołując falę zadającą obrażenia (wtedy również należy wykonać unik zanim opadnie na ziemię) albo atakować cię z bliska w bezpośredni sposób. Ponadto z czasem przywoła sporo sług w postaci kościotrupów, magmowych pająków i golemów. Atakuj je tylko wtedy, kiedy zagrażają ci bezpośrednio. W innym przypadku po prostu staraj się ich unikać. W trakcie pojedynku pozostawaj w ciągłym ruchu i atakuj Arcydemona w każdej możliwej chwili (przydaje się korzystanie z broni dystansowych lub czarów zwłaszcza, gdy przeciwnik pojawia się w trudno dostępnym miejscu na przykład na kamiennym filarze). Bezpośrednie ataki wchodzą w grę tylko wtedy, gdy wróg znajduje się na ziemi i naciera na ciebie. Arcydemon jest bardzo wytrzymały, ale jeśli będziesz w ciągłym ruchu i zachowasz ostrożność przed atakami jego oraz jego podwładnych to w końcu się z nim rozprawisz. Wykonasz tym samym dwa zadania - W sercu wulkanu oraz Popiół nad Argaanią, które jest dostępne od samego początku gry.