Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

(L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

(L06) Dark Science

Wilds Laboratory / Tomb of Marka Ragnos

Jeśli znajdziesz się w Wilds Laboratory, koniecznie zagadaj do Lorda Renninga, który stoi w [1] - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Jeśli znajdziesz się w Wilds Laboratory, koniecznie zagadaj do Lorda Renninga, który stoi w [1]. Okrutny naukowiec powie ci o swoim eksperymencie, w czym będziesz mógł pomóc - o ile oczywiście się zgodzisz. Jeśli to zrobisz, otrzymasz to zadanie.

Zanim wyruszysz na poszukiwania mózgu zmutowanego zwierzęcia, porozmawiaj z Apprentice Malorą w [2] - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Speak to Apprentice Malora (Pokonaj z Uczennicą Malorą)

Zanim wyruszysz na poszukiwania mózgu zmutowanego zwierzęcia, porozmawiaj z Apprentice Malorą w [2]. Ta powie ci o szaleństwie naukowca i poprosi, abyś mózg oddał właśnie jej, co pomoże jej go zmodyfikować i tym samym zdyskredytować Lorda Renninga. Na końcu zadania przyjdzie ci podjąć decyzję, lecz na razie zajmij się poszukiwaniami mutanta.

Skieruj kroki na północ - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Enter the Tomb Burial Chamber (Wejdź do Komnaty Grobowej)

Skieruj kroki na północ. Po drodze napotykał będziesz głównie szalonych żołnierzy-renegatów. W większości przypadków są to zwykli, nie wyróżniający się niczym wrogowie, uważaj jedynie na Psychotic Officers [+]. Wejdź po krótkich schodach po prawej, aby dostać się do wrót w [3], które zabiorą cię do wnętrza grobowca.

Znajdziesz się w [4], w grobowcu - uważaj na wypełzające z ziemi Klorslug Burrowery - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Collect a Plump K'lor'slug Larva as Bait (Zbierz larwy K'lor'slugów jako przynętę)

Znajdziesz się w [4], w grobowcu - uważaj na wypełzające z ziemi K'lor'slug Burrowery. Zacznij od zebrania przynęty, w tym celu zabij K'lor'slug Brood Mother [+], a potem choć jedną Plump K'lor'slug Larva - pełno ich kręci się w sali w [5]. Przeszukaj ciało larwy i zabierz je i (Plump K'lor'slug Larva).

Następnie skieruj kroki do [6] - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Plant the Bait to Summon the Tuk'ata (Połóż przynętę, by przywołać Tuk'ata)

Następnie skieruj kroki do [6]. Na wszelki wypadek przygotuj Medpaki i użyj zdolności wspomagających, a dopiero potem umieść larwy K'lor'slug na skrzynce w [6]. To zwabi wywabi mutanta z kryjówki.

Pozostanie go tylko pokonać - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Recover the Mutant Tuk'ata Brain (Zdobądź mózg zmutowanego Tuk'ata)

Pozostanie go tylko pokonać. Zrobisz to bez problemu, choć zapewne stracisz sporo zdrowia. Po zabiciu Mutant Tuk'aty [+] wyciągnij mózg z ciała potwora (Mutant Tuk'ata's Brain) i przeszukaj skrzynię w tej sali.

Opuść grobowiec wrotami w [3] i wracaj do Wilds Laboratory na południu - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry
  1. Return to Lord Renning or Apprentice Malora (Powróć do Lorda Renninga lub Uczenicy Malory)

Opuść grobowiec wrotami w [3] i wracaj do Wilds Laboratory na południu. Musisz teraz podjąć decyzję. Jeśli pragniesz zakończyć chore eksperymenty szalonego naukowca - Lorda Renninga - to oddaj mózg Apprentice Malorze w [2]. W przeciwnym wypadku daj go Lordowi Renningowi w [1], a potem powiedz prawdę o Malorze lub nie (spójrz do tabel pod obrazkiem po szczegóły). Niezależnie od decyzji zadanie zostanie wykonane.

A - (L06) Dark Science | Korriban | Star Wars The Old Republic - Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

A

Odpowiedź (Apprentice Malora)

Efekt

Punkty / nagrody

1

As am I.

Oddanie mózgu Apprentice Malorze

+50 do jasnej strony mocy, +79 kredytów do nagrody

2

I don't have it yet.

-

-

A

Odpowiedź (Lord Renning)

Efekt

Punkty / nagrody

1

Here's the brain.

Oddanie mózgu Lordowi Renningowi, dalszy etap rozmowy - B

+50 do ciemnej strony mocy

2

Give me more time.

-

-

B

Odpowiedź (Lord Renning)

Efekt

Punkty / nagrody

1

Just my fee.

Niepowiedzenie o zdradzie Malory

+50 do jasnej strony mocy

2

Malora is a traitor.

Powiedzenie o zdradzie Malory

+100 do ciemnej strony mocy

  1. Return to Lord Renning (Powróć do Lorda Renninga)

Jeśli oddałeś mózg Apprentice Malorze, to będziesz jeszcze musiał wrócić do Lorda Renninga w [1] i porozmawiać z nim.

Nagrody:

  1. 2080 XP;
  2. 120 kredytów;
  3. Warrior's Boots / Inquisitor's Boots (zależnie od klasy), 2x Basic Fortitude Stim (przyjdą w mailu po kilku godzinach)