Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gemini Rue - poradnik do gry

Gemini Rue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9 - Finał w Ośrodku nr 7 | Opis przejścia poradnik Gemini Rue

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

9 - Finał w Ośrodku nr 7

Udaj się do kokpitu (cockpit) z lewej strony i po rozmowie z Kanem użyj radaru (radar) - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się do kokpitu (cockpit) z lewej strony i po rozmowie z Kanem użyj radaru (radar). Twoim zadaniem jest takie operowanie celownikiem, aby trafić nim w czerwony kwadracik. Na początku przesuwaj się zatem cały czas w lewo (left) i w przód (up). Kiedy statek wpadnie w turbulencje, a radar przestanie funkcjonować wróć na pokład i kopnij konsolę (consol), po czym znów zacznij namierzać czerwony kwadracik.

Po wylądowaniu opuść kokpit i udaj się do włazu (hatch) z prawej strony - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wylądowaniu opuść kokpit i udaj się do włazu (hatch) z prawej strony. W ośrodku zacznij iść w prawo. Na korytarzu ze zwłokami trafisz na naelektryzowaną kałużę (puddle). Użyj pistoletu (pistol) na lampie (light) nad kałużą. Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia.

Idź tak długo, aż dotrzesz do pokoju z dwoma filarami i zwłokami (corpse) - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Idź tak długo, aż dotrzesz do pokoju z dwoma filarami i zwłokami (corpse). Przeszukaj je, dzięki czemu znajdziesz kartę magnetyczną (keycard). Użyj jej na drzwiach na górze i przejdź do następnego pomieszczenia. Poproś Sayuri, aby przejrzała dane znajdujące się w komputerze (computer). Po uczynieniu tego przejdźcie w lewo i ponownie poproś dziewczynę o to samo. Przejdź do kolejnego pomieszczenia z lewej i obejrzyj scenkę.

Po przebudzeniu będziesz kontrolował Sayuri - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po przebudzeniu będziesz kontrolował Sayuri. Wyjmij małą kratkę (grate) znajdującą się z prawej strony i krzyknij przez nią. Okaże się, że w drugiej celi znajduje się Kane. Powiedz mu, aby podniósł pokrywę i sprawdził zbiornik (interior) do spuszczania wody w toalecie. Kane znajdzie w niej rurę (pipe).

Wróć do Sayuri i podejdź do ściany z tyłu - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Wróć do Sayuri i podejdź do ściany z tyłu. Jeśli najedziesz na drugą od prawej płytę (panel) na ścianie okaże się, że jest ona obluzowana. Kopnij ją i spróbuj wyjąć rękami. Kiedy okaże się to niemożliwe powiedz Kane'nowi, aby usunął małą kratkę (grate) znajdującą się tuż przy toalecie, a następnie podał ci przez nią rurę (pipe). Użyj rury na obluzowanej płycie, a potem wyjmij ją rękami.

Po wyjściu z celi Sayuri trafi do pomieszczenia z dwoma wielkimi tłokami - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wyjściu z celi Sayuri trafi do pomieszczenia z dwoma wielkimi tłokami. Uważając, aby nie zrobiły ci krzywdy, podejdź do przełącznika (switch) znajdującego się za lewym tłokiem i przestaw go tak, aby zablokować pułapkę w taki sposób, żeby obydwa tłoki były mniej więcej w połowie drogi nad ziemią. Po uczynieniu tego podejdź do tego znajdującego się z prawej strony i użyj rury (pipe) na ścianie celi Kane'a (Kane's cell). Następnie skieruj się z kompanem w lewo, a kiedy dotrzesz do pomieszczenia ze zwłokami i drzwiami, przejdź przez nie. Skieruj się do drugiej sali z komputerem i podnieś kartę leżącą na pulpicie z prawej.

Wróć do pomieszczenia ze zwłokami i zejdź po zejściu (ramp) (znajduje się w lewym dolnym narożniku) na dół - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia ze zwłokami i zejdź po zejściu (ramp) (znajduje się w lewym dolnym narożniku) na dół. Użyj na drzwiach (door) znalezionej niedawno karty dostępu (security card) i wejdź do sali medycznej. Powiedz Kane'owi, żeby spróbował porozmawiać z Azrielem. Kiedy oprzytomnieje zacznij kierować się cały czas w lewo, a w ostatnim pomieszczeniu (tym z wielkim wentylatorem) użyj karty dostępu (security card) na klawiaturze, aby przejść przez drzwi na górze.

Identycznie postąp w kolejnym pomieszczeniu - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Identycznie postąp w kolejnym pomieszczeniu. W końcu trafisz do pokoju wychodzącego wprost na lądowisko. Kiedy jednak będziesz próbował wyjść drzwi zostaną zablokowane. Otwórz szafkę (locker) i wyjmij z niej maskę przeciwgazową (gas mask).

Przejdź do pomieszczenia z lewej i przechodź przez kolejne tak długo, aż dotrzesz do pokoju z reaktorem - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Przejdź do pomieszczenia z lewej i przechodź przez kolejne tak długo, aż dotrzesz do pokoju z reaktorem. Użyj karty dostępu (security card) na konsoli (console) i wybieraj pojawiające się opcje tak długo, aż reaktor zacznie się przegrzewać. Po uczynieniu tego przejdź w prawo, a potem przez drzwi na górze. Idź cały czas w lewo, a następnie przejdź przez drzwi na środku sali i skorzystaj z komputera.

Kiedy uzyskasz kontrolę nad Azrielem wyrusz na pomoc Sayuri - 9 - Finał w Ośrodku nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Kiedy uzyskasz kontrolę nad Azrielem wyrusz na pomoc Sayuri. Udaj się do tego samego pomieszczenia co ona. Po drodze będziesz musiał jednak stoczyć pojedynek strzelecki z jednym przeciwnikiem. Po jego zabiciu zacznij iść w stronę gabinetu kierownika (director's office). Kiedy się w nim znajdziesz zastrzel szefa ośrodka. Następnie spróbuj użyć komputera i porozmawiaj z Sayuri. Po uczynieniu tego pozostanie ci obejrzenie scenki kończącej grę.