Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

1 - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
2 - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
3 - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
4 - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
5 - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
Tajne wyjście z Kostnicy - Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry

01-Otwarty Grobowiec

Tajne wyjście z Kostnicy. Znajduje się tu List Penna, jest on później potrzebny jeżeli będziemy chcieli się przyłączyć do Frakcji Anarchistów.

02-Karczma "Proch do Prochu"

Emorik: Po wykonaniu przydzielonych przez niego zadań możemy przyłączyć się do Frakcji Grabarzy, daje nam to możliwości zakupu u Emorika przedmiotów i czarów zastrzeżonych tylko dla tej frakcji. Przynależność do Grabarzy pomaga nam czasami również w unikać ataków ze strony Nieumarłych.

Aby zostać przyjęty do Grabarzy musimy wykonać następujące zadania:

ZADANIE: Porozmawiaj z Norochjem i zrób to o co cię poprosi

ROZWIĄZANIE: Norochj jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), należy wykonać dwa zadania które nam zleci.

ZADANIE: Porozmawiaj z Oczekującym Śmierci

ROZWIĄZANIE: Oczekujący Śmierci jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), trzeba go przekonać że śmierć nie jest dobrym rozwiązaniem.

ZADANIE: Porozmawiaj z Sere

ROZWIĄZANIE: Sere jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), trzeba z nią porozmawiać na temat jej wiary w ideologię Grabarzy.

ZADANIE: Odszukaj Soego

ROZWIĄZANIE: Soego jest w Ziemi Umarłych (03)

Dodatkowo dostajemy od Emorika zadanie:

ZADANIE: Ustal "źródło" zwłok Faroda

ROZWIĄZANIE: Informację tą możemy uzyskać od Faroda (znajduje się on w Zakopanej Wiosce (07)), jeżeli powiemu mu iż nie podzielimy się nią z nikim innym.

Norochj: Uczy nas gestów pozwalających wejść do Mauzoleum, dostaniemy od niego 2 zadania do wykonania:

ZADANIE: Zajmij się sprawą nieumarłych w Mauzoleum

ROZWIĄZANIE: trzeba pójść to Mauzoleum (09) i wykonać zadanie od Ducha opiekuńczego (A)

ZADANIE: Wytrop złodzieja przebierającego się za Grabarza

ROZWIĄZANIE: złodziejem tym jest Popielata Opończa, można go znaleźć w Ulu (20)

Sere Sceptyczka: Trzeba porozmawiać z nią na temat jej wiary w ideologię Grabarzy

Oczekujący Śmierci: Trzeba mu udowodnić, iż śmierć nie jest rozwiązaniem jego problemów

Mortai Grobowładny: Trzeba go przestraszyć, że zepsujemy jego reputację u innych Grabarzy, odda nam wtedy Kontrakt Umarłych Angyara

03-Dom Angyara

Żona Angyara: Należy z nią porozmawiać na temat problemów jej męża, otrzymamy wtedy zadanie do wykonania, po jego zakończeniu będzie można u niej kupować Bandaże oraz Igły i nici

ZADANIE: Uwolnij Angyara od Kontraktu Umarłych

ROZWIĄZANIE: trzeba spotkać się z Mortaiem Grobowładnym w Karczmie "Proch do Prochu" (02) i odzyskać od niego Kontrakt Umarłych Angyara.

Angyar: Informuje nas o portalu na Placu Szmaciarzy (kluczem są Rupiecie)

04-Dabusy

Dabus: od pierwszego Dabusa którego spotkamy możemy nauczyć się języka którym się posługują.

05-"Drogowskaz"

"Drogowskaz": Po dokładnej inspekcji jego ciała uzyskamy Kamień brukowy

06-Ingressa

Ingressa: potrzebuje pomocy w powrocie do domu,

ZADANIE: Znajdź sposób na to , aby pomóc Ingressie

ROZWIĄZANIE: Należy porozmawiać o jej kłopotach z Kandrinem znajdującym się w Gospodzie "Pod Gorejącym Człekiem" (17) a następnie ponownie porozmawiać z Ingressą.

07-Baen Wysłannik

Baen Wysłannik: Ma wiadomość do przekazania.

ZADANIE: Odszukaj Kradoka dla Baena Wysłannika

ROZWIĄZANIE: Kradok jest w południowo-zachodniej części Ula (23)

08-Kamień Pamiątkowy Grabarzy

Sev'Tai: chce zemścić się za śmierć siostry.

ZADANIE: Pomóż Sev'Tai w zemście

ROZWIĄZANIE: trzeba zabić trzech członków Gangu Wygłodzonych Psów znajdujących się w południowo-wschodniej części Ula (14)

Grzebiący Imiona: Wypisuje na kamieniu pamiątkowym imiona zmarłych osób.

09-Mauzoleum

A - Wejście do Mauzoleum

Duch opiekuńczy: prosi nas o pomoc.

ZADANIE: Pokonaj intruza w Mauzoleum

ROZWIĄZANIE: należy zabić Strahana Runeshadow znajdującego się w Wewnętrznej Komnacie w Mauzoleum.

B - Wejście do Wewnętrznej Komnaty w Mauzoleum

Strahan Runeshadow: po zabiciu go otrzymujemy następujące przedmioty: Dziennik Strahana, Zwój Wzmocnienia siły, Zwój Zmiennobarwnej kuli, Zwój Lodowego noża, Ochrona czarnoksiężnika, Miedziany kolczyk, Kościany sztylet

10-Anna

Anna: (postać do przyłączenia) Przyłączy się do nas automatycznie w Zakopanej Wiosce po wykonaniu zadania dla Faroda.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie