Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część III | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Do Jenaia

W pobliżu domu Jenaia znajdują się dwa kamienie. Ten na zachodzie służy jako teleport na Wyspę Ognia. Można go uaktywnić po rozmowie z Jenaiem, słowem PROSZĘ.

Dom Jenaia

Polecam nie dotykać żadnych znajdujących się tu książek, wszystkie są chronione czarami. Na stoliku leży dzwonek - przywołujemy nim kamerdynera. Dostępne są dwie opcje dialogowe, lepiej przyznać się do naszej tożsamości i wtedy zostaniemy zaprowadzeni do jadalni maga. Możemy poczęstować się jedzeniem znajdującym się na stole. Warto wypić wino i zjeść kawałek kurczaka, a uzyskamy sporą ilość punktów doświadczenia.

Po rozmowie z Jenaiem otrzymamy zadanie zebrania magicznego kręgu złożonego z pięciu magów, informację jak dostać się na Wyspę Ognia i będziemy mogli przyłączyć do drużyny jego czeladnika Dadaskara.

Spotykamy tu smoka Veasa, od którego otrzymamy potężny artefakt - magiczną różdżkę - Część III | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Wyspa Ognia

Spotykamy tu smoka Veasa, od którego otrzymamy potężny artefakt - magiczną różdżkę. Musimy wybrać jedną z dwóch dostępnych dróg i przejść przez jedną z bram. Za pierwszą - OSIEM DUSZ OFIAR czekają nas pojedynki z coraz mocniejszymi przeciwnikami i chyba nie jesteśmy jeszcze na nie dostatecznie przygotowani. Za drugą - LOS PIĘCIU, otrzymamy możliwość wyboru trzech kart z pięciu dostępnych. Część z nich przynosi nam skutki pozytywne inne negatywne. Musimy wybrać, te które są dla nas dobre.

NIEDŹWIEDŹ - siła +3

MAGICZNA RÓŻDŻKA - mana +5

ELF - charyzma +3

BŁAZEN - inteligencja -5

KOŁCZAN - dziesięć magicznych strzał

CZARNY RYCERZ - zyskujesz przyjaciela

ZŁOTY SMOK - wszystkie smocze umiejętności +3

ANIOŁ - klasa pancerza +1

LABIRYNT - utrata losowo wybranego przedmiotu

POSĄŻEK - odporność +5

SPADAJĄCA GWIAZDA - uzdrowienie

ZAĆMIENIE SŁOŃCA - smocza groza -5

TĘCZA - losowo przydzielona ilość złota

PODKOWA - atak i obrona +1

KORONA SŁOŃCA - smoczy oddech +10