Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

SPIS TREŚCI

(10) Powrót na lądowisko | W pogoni za Izajaszem Sandovalem

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

(10) Powrót na lądowisko

1 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2
Niezależnie od tego czy Sandoval nadal żyje czy nie, dobrze byłoby rozejrzeć się po jego kryjówce w poszukiwaniu trzech interaktywnych Ebooków - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Niezależnie od tego czy Sandoval nadal żyje czy nie, dobrze byłoby rozejrzeć się po jego kryjówce w poszukiwaniu trzech interaktywnych Ebooków. Po zbadaniu okolicy wybierz niezbadane do tej pory wschodnie drzwi #1. Przystąp do dalszej eksploracji kanałów, rozglądając się za nadającą się do zniszczenia ścianą (wymagane ulepszenie Przebijanie ścian) #2. Za ścianą ukryto kilka przedmiotów i najważniejszy z nich jest upgrade broni.

2 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2
Kontynuuj przemarsz przez kanały, docierając po kilku chwilach do bramki z zamkiem elektronicznym pierwszego stopnia #1 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Kontynuuj przemarsz przez kanały, docierając po kilku chwilach do bramki z zamkiem elektronicznym pierwszego stopnia #1. Możesz w zależności od upodobań rozwiązać mini-grę hackerską lub wprowadzić gotowy kod 0110. Zauważ, że znalazłeś się teraz w kanałach pod Wymarłym Blokowiskiem. Skieruj się na południe, docierając do wyjścia z kanałów #2.

3 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2
Nie musisz się przejmować tym, że po wyjściu z kanałów znalazłbyś się na terytorium gangu, bo wiele zmieniło się od czasu ostatniej wizyty i teraz nie ma tu żadnych wrogów #1 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Nie musisz się przejmować tym, że po wyjściu z kanałów znalazłbyś się na terytorium gangu, bo wiele zmieniło się od czasu ostatniej wizyty i teraz nie ma tu żadnych wrogów #1. Udaj się w stronę południowej alejki, przechodząc przez niewielki tunel #2 celem opuszczenia Wymarłego Blokowiska.

4 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2
Zgodnie z otrzymanymi instrukcjami musisz powrócić na lądowisko na dachu budynku Chirona, tak więc udaj się na zachód #1 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Zgodnie z otrzymanymi instrukcjami musisz powrócić na lądowisko na dachu budynku Chirona, tak więc udaj się na zachód #1. Radziłbym przy okazji poodwiedzać lokalnych handlarzy celem pozbycia się niepotrzebnych rzeczy i zakupienia zapasów. Upewnij się też, że zaliczyłeś oba poboczne questy, bo później nie będzie to już możliwe. Wejdź do budynku Chirona i skorzystaj z windy w lobby #2.

5 - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2
Po dotarciu na wyższe piętro zignoruj apartament głównego bohatera i udaj się do wschodniej windy #1, której używałeś we wcześniejszej fazie rozgrywki - (10) Powrót na lądowisko - W pogoni za Izajaszem Sandovalem - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt III - Kanada, Detroit 2

Po dotarciu na wyższe piętro zignoruj apartament głównego bohatera i udaj się do wschodniej windy #1, której używałeś we wcześniejszej fazie rozgrywki. Podążaj teraz liniowym korytarzem, docierając po kilku chwilach na dach wieżowca. Zaczekaj na wylądowanie śmigłowca #2, podejdź do maszyny i potwierdź chęć odlotu. Malik przetransportuje Cię do siedziby Sarif Industries, gdzie przystąpisz do rozwiązywania nowego głównego questu - Ściąganie starych długów

Nagroda: 750 punktów doświadczenia.