Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona Hunted: Kuźnia Demona poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Sekcja 3.4: Zagadka w świątyni

1 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po przejściu przez wrota trafimy do dużego pomieszczenia z fontannami [1], znajdziemy w nim portal serafiny, kamień zmiany bohatera oraz kompletny kryształ - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po przejściu przez wrota trafimy do dużego pomieszczenia z fontannami [1], znajdziemy w nim portal serafiny, kamień zmiany bohatera oraz kompletny kryształ. Następnie trafimy do pomieszczenia z ogromną belką [2], pod którą biegnie łańcuch częściowo nawinięty na drewniane koło z korbą.

2 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
W pierwszej kolejności pozbywamy się gruzu leżącego na łańcuchu [1], dokonujemy tego detonując bomby znajdujące się w jego pobliżu - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

W pierwszej kolejności pozbywamy się gruzu leżącego na łańcuchu [1], dokonujemy tego detonując bomby znajdujące się w jego pobliżu. Następnie napinamy łańcuch przy pomocy drewnianego koła. Teraz naszym zadaniem jest wejść na kładkę bohaterami tak by ją zrównoważyć [2]. Gdy już to osiągniemy musimy z niej równocześnie zejść.

3 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Dostaniemy się w ten sposób na wyższy poziom z kolejną równoważnią [1], ją również możemy wykorzystać podobnie jak poprzednio - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Dostaniemy się w ten sposób na wyższy poziom z kolejną równoważnią [1], ją również możemy wykorzystać podobnie jak poprzednio. Zanim jednak opuścimy ten teren, należy odnaleźć zwłoki [2] znajdujące się po lewej stronie tuż przed korytarzem prowadzącym do wrót wyjściowych. Duch poprosi nas o zabicie czterech wron w zamian za otwarcie drogi do skarbu.

4 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Pierwszą wronę znajdziemy na kamiennym filarze w pobliżu zwłok [1] - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Pierwszą wronę znajdziemy na kamiennym filarze w pobliżu zwłok [1]. Druga siedzi na schodach znajdujących się po prawej stronie tuż przed korytarzem prowadzącym do wyjścia [2].

5 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Trzecia wrona siedzi blisko końca równoważni, na niedostępnym kawałku kamiennej półki [1] - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Trzecia wrona siedzi blisko końca równoważni, na niedostępnym kawałku kamiennej półki [1]. Czwartą znajdziemy na kompletnie wyschniętym drzewie [2] rosnącym przy zejściu na niższy poziom.

6 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po zabiciu ostatniej wrony wracamy do zwłok i dowiadujemy się, że świątynny skarb znajduje się w połowie długich schodów prowadzących do wyjścia - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po zabiciu ostatniej wrony wracamy do zwłok i dowiadujemy się, że świątynny skarb znajduje się w połowie długich schodów prowadzących do wyjścia. Aby się do niego dostać Caddoc musi przesunąć ścianę [1], znajdziemy za nią złoto oraz smoczą łzę. Po przejściu przez korytarz z pełzakami obejrzymy cut-scenke i staniemy do walki z Minotaurem [2]. Jest on niezwykle wytrzymały i posiada dwa ataki, na które należy szczególnie uważać. W zwarciu, od czasu do czasu będzie wykonywał potężne uderzenie sygnalizowane długim i powolnym zamachem. Cios ten jest na tyle silny, że nie da się go zablokować. Drugą charakterystyczna umiejętnością Minotaura jest szarża wykonywana, gdy jego cel znajduje się w znacznej odległości. Tego ciosu również da się i należy unikać. Najskuteczniejszą umiejętnością przeciwko Minotaurom okaże się mistyczna strzała E'lary.

7 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po walce przeszukujemy okolice i podchodzimy do białej poświaty, z której wyłoni się Serafina - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po walce przeszukujemy okolice i podchodzimy do białej poświaty, z której wyłoni się Serafina. Gdy skończymy z nią rozmawiać staniemy do walki z pełzakami, Wargarami i Minotaurami [1]. Pełzaki należy eliminować na bieżąco szybko giną i szybko biegają, więc nie ma sensu przed nimi uciekać. Caddoc powinien trzymać Minotaura w zwarciu, podczas gdy E'lara będzie eliminować Wargarów. Gdy tylko nadarza się okazja powinniśmy zabijać największych przeciwników używając wzmocnienia, czarów i umiejętności specjalnych. Po skończonej bitwie przeszukujemy ciała poległy i przechodzimy przez otwarte wrota [2] do pomieszczenia z kamieniem zmiany bohatera i portalem serafiny.

Sekcja 3.5: Pochyła świątynia

8 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Na końcu korytarza, w którym odpadają fragmenty podłoża odnajdziemy zwłoki [1] i ruszymy dalej mijając kilka stojaków z bronią, mamy przy nich duża szanse na znalezienie całkiem potężnego oręża - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Na końcu korytarza, w którym odpadają fragmenty podłoża odnajdziemy zwłoki [1] i ruszymy dalej mijając kilka stojaków z bronią, mamy przy nich duża szanse na znalezienie całkiem potężnego oręża. Za drzwiami obejrzymy transport więźniów łodziami i będziemy mieli okazje postrzelać z katapult do Minotaurów [2]. Po walce przeszukujemy okolice i przechodzimy przez wrota w kształcie koła zębatego.

9 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Wędrując niewielkim kanionem odnajdziemy zwłoki i wysoką trawę [1], za którą natrafimy na kilka złotych monet oraz kolejne zwłoki - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Wędrując niewielkim kanionem odnajdziemy zwłoki i wysoką trawę [1], za którą natrafimy na kilka złotych monet oraz kolejne zwłoki. Dostarczą nam one informacji na temat Minotaurów. Gdy wejdziemy na otwarty teren wpadniemy w pułapkę, a naszym zadaniem będzie obrona wzgórza ze srebrną mazią [2]. Czekać nas będzie niezwykle trudne starcie, po kilku falach zwykłych Wargarów zaczną wychodzić fanatycy, zainfekowani i Minotaury. Jeżeli wokół podestu z magiczną substancją zacznie się robić tłoczno należy przenieść się na niższy teren, gdzie łatwiej będzie unikać ataków przeciwników. Największe zagrożenie stanowi połączenie zainfekowanych i Minotaurów. Ich ataki mogą rzucać naszych bohaterów pod ściany i w ciasne zaułki, gdzie mogą zostać zmasakrowani. Ważne jest by obserwować pole walki i korzystać z pozostawionych przez poległych fiolek, tarcz i strzał.

Sekcja 3.6: Doki

10 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po batalii dojdziemy do otwartego przejścia, w którym można znaleźć kamień zmiany bohatera oraz portal serafiny - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po batalii dojdziemy do otwartego przejścia, w którym można znaleźć kamień zmiany bohatera oraz portal serafiny. Koło tego pierwszego wisi tablica z zagadką, a zaraz za nią znajduje się głowa, której oczy i usta zapalą się po stanięciu na pobliskiej kamiennej płycie [1], zdobędziemy w ten sposób ogień do podpalenie pięciu innych głów, które znajdziemy na drodze do portalu. Trzy znajdują się po prawej stronie i dwie po lewej [2]. Zapalamy je w następującej kolejności: pierwsza z prawej, pierwsza z lewej, trzecia z prawej, druga z lewej i druga z prawej. Światło tej ostatniej ukierunkowane jest mniej więcej na ścianę, którą może przesunąć Caddoc. W sekretnym pomieszczeniu znajdziemy złoto, kryształ oraz zwłoki.

11 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
W lokacji tej natrafimy również na bramę zabarykadowaną deskami [1], po ich zniszczeniu zejdziemy do krypty by poszukać dodatkowych skarbów - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

W lokacji tej natrafimy również na bramę zabarykadowaną deskami [1], po ich zniszczeniu zejdziemy do krypty by poszukać dodatkowych skarbów. Gdy dojdziemy do rozwidlenia możemy iść w lewo do zamkniętego kratą tunelu lub skręcić w prawo do korytarza, na którego końcu leżą zwłoki [2].

12 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Znajdziemy w tym korytarzu również dwie odnogi, jedna prowadzi w dół do zalanego tunelu [1], a druga w górę do pomieszczenia z księgą [2] - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Znajdziemy w tym korytarzu również dwie odnogi, jedna prowadzi w dół do zalanego tunelu [1], a druga w górę do pomieszczenia z księgą [2]. Po rozmowie z duchem zwłok udajemy się do księgi i czytamy zagadkę w niej zawartą. Następnie przesuwamy ścianę (za podestem z książką) i wyciągamy klucz z drewnianego kufra.

13 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Tak wyposażeni wracamy do pierwszego rozwidlenia i skręcamy w lewo do kraty [1] - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Tak wyposażeni wracamy do pierwszego rozwidlenia i skręcamy w lewo do kraty [1]. Po jej otwarciu znajdziemy się w pomieszczeniu ze strumieniem wody lejącej się z kamiennej głowy. Na wprost fontanny znajduje się krótka jaskinia. Na jej końcu odnajdujemy korbę [2] i kręcimy nią by odciąć dopływ wody do kamiennej głowy.

14 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Wychodzimy z jaskini i po drewnianym mostku idziemy w lewo do bramy, koło której pali się kilka drewienek [1] - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Wychodzimy z jaskini i po drewnianym mostku idziemy w lewo do bramy, koło której pali się kilka drewienek [1]. Odpalamy od nich strzały i podpalamy niewielką łódkę [2], na którą niedawno lała się woda. Po wysłuchaniu kolejnej zagadki ruszamy przez nowo otwarte przejście z zapalona strzałą.

15 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Dojdziemy do dołu z palami, aby przez niego przejść należy rozpalić światło na końcu tunelu - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Dojdziemy do dołu z palami, aby przez niego przejść należy rozpalić światło na końcu tunelu. Robimy to strzelając zapaloną strzałą nad postument z korbą [1]. Istnieje duża szansa, że nam to nie wyjdzie (jeżeli to gracz steruje E'larą), gdyż na końcu tunelu nic nie widać. W takiej sytuacji można cofnąć się i zmienić bohatera lub spróbować wycelować na ślepo. Najechanie celownikiem na właściwy cel zostanie zasygnalizowane przez zmianę jego koloru, należy tylko pamiętać by mieć ze sobą zapaloną strzałę. Po rozpaleniu ognia na końcu korytarza, po naszej prawej stronie pojawi się przełącznik, na którym ustawiamy jednego z naszych bohaterów [2], a drugim przechodzimy po rozłożonym moście.

16 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Po drugiej stronie przepaści zabijamy kilku nieumarłych i kręcimy korbą wystającą z postumentu, obniżymy w ten sposób poziom wody w katakumbach - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Po drugiej stronie przepaści zabijamy kilku nieumarłych i kręcimy korbą wystającą z postumentu, obniżymy w ten sposób poziom wody w katakumbach. W tym pomieszczeniu na ścianach wiszą zdobione zasłony, które można spalić [1] by odkryć sekretne pokoje. Znajdziemy w nich magiczny oręż, kryształ oraz złoto. Udamy się teraz do zalanego tunelu znajdującego się blisko zejścia do krypty, dzięki temu że poziom wody się obniżył będziemy mogli nim przejść [2]. Należy jednak uważać na wzmocnionego szkieleta chodzącego po pokoju z księgą.

17 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Na końcu krętych schodów znajdziemy wąską szczelinę - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Na końcu krętych schodów znajdziemy wąską szczelinę. Przeciskamy się nią do tunelu zakończonego dwoma kryształami, magicznym orężem i skrzynią ze złotem [1]. Gdy będziemy próbowali zebrać łupy zaatakuje nas wielki pająk, po tym zdarzeniu zabieramy co nasze i ruszamy wydrążonym tunelem za bestią [2]. Dojdziemy tak do krętych drewnianych schodów, na szczycie których odnajdziemy kompletny kryształ oraz tunel zakończony drzwiami prowadzącymi z powrotem na główny szlak.

18 - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry
Ruszamy do doków przez wrota przy portalu serafiny - Rozdział 3- Puszcza Govad (sekcje 3.4-3.6) | Opis przejścia Hunted Kuźnia Demona - Hunted: Kuźnia Demona - poradnik do gry

Ruszamy do doków przez wrota przy portalu serafiny. Po krótkiej cut-scence zaatakowani zostaniemy przez Harridan, demona władającego żywą laską [1]. Potyczka nie jest zbyt trudna, umiejętnością przeciwnika na którą należy zwrócić szczególną uwagę jest przywołanie kilku strzelających lasek [2]. W takiej sytuacji przestajemy skupiać się na demonie i oczyszczamy teren z kijów, po czym znów skupiamy się na głównym przeciwniku. Stosujemy wtedy dobrze znaną zasadę, gdy jeden bohater obrywa to ucieka lub blokuje, a drugi skupia się na zadawaniu obrażeń. Po walce wyruszymy do płonącego miasta.