Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons - poradnik do gry

Dungeons - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Misja 5 - Sleepy Manor

1 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

 

Legenda:

1. pomieszczenie więzienne

2. biblioteka

3. pierwsza brama

4. druga brama

2 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
W tej misji naszym głównym zadaniem jest powstrzymanie sześciu fal przeciwników i otwarcie aż ośmiu zamkniętych bram - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

W tej misji naszym głównym zadaniem jest powstrzymanie sześciu fal przeciwników i otwarcie aż ośmiu zamkniętych bram. Nasze poczynania zaczynamy od rozplanowania przestrzeni - znajdujemy miejsce na pomieszczenie, w którym umieścimy cele (mapa, punkt 1) oraz przestrzeń na bibliotekę (mapa, punkt 2). Rozstawiamy także w odpowiednich miejscach złoto i obiekty podnoszące poziom prestiżu lochów.

3 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
W pomieszczeniu koło Serca Lochów stawiamy kilka cel - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

W pomieszczeniu koło Serca Lochów stawiamy kilka cel. Rozszerzamy cały czas swoje terytorium pentagramami - ustawiamy je cały czas na granicach, po pewnym czasie zdobędziemy kolejne wolne punkty na rozmieszczenie siedlisk potworów. Po chwili otwiera się pierwsza z ośmiu bram.

4 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Uzupełniamy umeblowanie w bibliotece - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Uzupełniamy umeblowanie w bibliotece. Powstrzymanie fali wiąże się ze spacyfikowaniem herosów wchodzących przez niedawno otwarte wejście. Zajmujemy się więc nimi i dopisujemy sobie na konto kolejną grupę uziemionych wrogów. Tak będziemy postępować za każdym razem.

5 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Tymczasem czeka na nas wyzwanie od Daredevila - musimy otworzyć dwie kolejne bramy, by poczuł on smak adrenaliny - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Tymczasem czeka na nas wyzwanie od Daredevila - musimy otworzyć dwie kolejne bramy, by poczuł on smak adrenaliny. Chcąc nie chcąc musimy spełnić tę zachciankę - pierwszą bramę otwieramy po lewej od pokoju z celami (mapa, punkt 3), kolejną zaś na północ od Źródła Leczniczego (Healing Spring) (mapa, punkt 4). Kolejna brama zostaje otwarta - likwidujemy falę przeciwników. Po chwili czeka nas następna grupa przeciwników i trzecia otwarta brama.

6 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Kolejna wyzwanie - duch zamieszkujący w sercu potrzebuje 500 sztuk złota, by powołać do życia własną armię - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Kolejna wyzwanie - duch zamieszkujący w sercu potrzebuje 500 sztuk złota, by powołać do życia własną armię. Na realizację tego celu mamy 10 minut - jest to wystarczająco dużo czasu, by zgromadzić środki i przekazać je za pomocą kolumny ofiarnej (Sacrificial Column). Po chwili otwiera się kolejna, czwarta brama, a wkrótce po niej następuje szósty rzut wrogów, złożony z około 10 wojowników. Warto więc uważać na grupy poszukiwaczy i pojedynczo rozprawiać się z przeciwnikami.

7 - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry
Po pokonaniu ostatniej fali herosów nie musimy już czekać na otwarcie pozostałych wrót - Misja 5 - Sleepy Manor | Opis przejścia Dungeons - Dungeons - poradnik do gry

Po pokonaniu ostatniej fali herosów nie musimy już czekać na otwarcie pozostałych wrót. Jak podpowiada nasz pomocnik - teraz czas na imprezę! Misja zakończona!