Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry

King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Debir (3) | Zadania w King's Bounty Nowe Światy poradnik King's Bounty: Nowe Światy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Jaskinia Mgły - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Jaskinia Mgły

Jaskinia Mgły

Pierwsza walka na pewno nie zwiastuje tego, co może Cię czekać na wyższych piętrach. Ot typowa konfrontacja z dość inteligentnym herosem dysponującym akurat w tym przypadku jednostkami demonicznymi i reprezentantami orków. U mnie opiekun w Jaskini Mgły lubował się głównie w zaklęciach ogniowych, przywołując płonące strzały, kule czy też mocarnego feniksa.

Komora Ofiarna - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Komora Ofiarna

Komora Ofiarna

Na tym piętrze po raz pierwszy zetkniesz się z osobliwymi regułami, które wymyślono na potrzeby tutejszych sprawdzianów. Cechą charakterystyczną areny jest wykorzystywanie poległych oddziałów do wzmacniania siły opiekuna. Bogowie zabierają zmarłych (obojętnie z której strony) i przeistaczają je w dodatkowe jednostki dla oponenta. Z tego też względu rozsądną decyzją byłoby zlikwidowanie najpierw najmocniejszych formacji przeciwnika, tak aby nie stały się one jeszcze potężniejsze.

Przy okazji warto rzucić okiem na szkielet leżący na podeście - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Przy okazji warto rzucić okiem na szkielet leżący na podeście

W komorze ofiarnej opiekun najchętniej sięga po czar tworzenia widma. Warto także zwrócić uwagę na jego dość wysoki współczynnik ataku.

Komnata Chaosu - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Komnata Chaosu

Komnata Chaosu

Nastawiony bardziej na bezpośrednią wymianę ciosów opiekun, który w świecie chaosu będzie cierpieć tak samo jak my. Okazuje się bowiem, że na miejscowej arenie raz na turę dochodzi do masowej teleportacji jednostek i to niezależnie do czyjej armii one przynależą. Oznacza to, że bardziej niż na taktyce, powinieneś polegać tu na własnej sile, ewentualnie na szczęściu.

Legowisko Metamorfa - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Legowisko Metamorfa

Legowisko Metamorfa

W komnacie Metamorfa zachodzą bardzo dziwne zjawiska, np. wszystkie oddziały przeciwnika zamieniają się na podobieństwo jednego z Twoich. Z tego też względu nie ma potrzeby analizowania sił opiekuna z obrazka, gdyż już w pierwszej sekundzie wyparują i zmienią się w to co Amelia ma na stanie.

No to chyba mamy problem - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
No to chyba mamy problem

Na szczęście obowiązuje tu pewna reguła, która może ułatwić Ci nieco potyczkę. Najlepszym rozwiązaniem byłoby oczywiście przekształcenie wrogów w najsłabszą jednostkę i przynajmniej na początku da się to zrobić. Magiczne siły w pierwszej rundzie zamieniają wrogów na wzór oddziału ulokowanego na samej górze (widać to po obrazku), czyli w trybie podróży umieszczonego najbardziej na lewo. Najlepiej więc wyszukaj jakichś cherlaków w pobliskich sklepach i w ten sposób zastaw pułapkę na oponenta. Postaraj się w pierwszej rundzie wyrządzić jak najwięcej szkód, bowiem w późniejszych turach zamiana następuje już bardziej losowo i nigdy nie ma pewności kto będzie następnym celem.

Opiekun na tym piętrze lubi rzucać czarami widma, owcy i karła.

Komnata Ognia - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Komnata Ognia

Komnata Ognia

Tym razem do czynienia mamy z ogniem i to w zasadzie już na samym starcie, kiedy to wszystkie Twoje podatne na ciepełko jednostki zostaną podpalone. Wbrew pozorom bezpiecznie nie mogą poczuć się nawet demony. W zaistniałych okolicznościach wybawieniem dla co niektórych byłby czar rozproszenia, bo jak ogień potrafi trawić liczne oddziały nie muszę chyba na tym etapie gry przypominać. Jednocześnie tutejszy opiekun lubuje się w formacjach odpornych na gorąco, choć z drugiej strony uwagę zwraca obecność w jego armii pobożnych paladynów.

Piranie nie boją się gorąca - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Piranie nie boją się gorąca

Kolejnym utrudnieniem są rozmieszczona na arenie wulkany. Kilka z nich znajduje się tuż przed Twoim nosem i warto rozważyć ich jak najszybszą destrukcję. W przeciwnym razie musisz liczyć się z regularnym deszczem płomieni czy też łapaniem rozżarzonych kul. Zgodnie z oczekiwaniami wróg skorzysta także z ogniowych zaklęć. Spodziewaj się wizyty niebezpiecznego feniksa i licznych portali do świata demonów.

Sala Śmierci - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Sala Śmierci

Sala Śmierci

Komnata, w której igranie ze śmiercią jest na porządku dziennym. Wszędzie walają się szkielety, a i duch czasem jakiś przemknie. Dokładnie tak jak na tutejszej arenie walki, na której zmarli powstają z... podłogi. W praktyce wygląda to tak, że jeśli podczas bitwy jakikolwiek oddział zostanie wyeliminowany, na jego miejsce pojawi się formacja nieumarłych. Będzie ona niezrzeszona, a więc zaatakuje zarówno Ciebie jak i oponenta. Liczebność takich straszydeł nie powinna jednak wzbudzić w Amelli większej trwogi.

Obrońca nieumarłych - Debir (3) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Obrońca nieumarłych

Mimo wszystko staraj się zakończyć pojedynek tak szybko jak to tylko możliwe. Podczas mojej próby opiekun z uporem maniaka co rundę szalał z niszczycielskimi gejzerami, co w połączeniu z jego intelektem, było iście śmiercionośną mieszanką.