Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Koniec interesów (Tony) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Koniec interesów (Tony)

Czas na pierwsze poważne zlecenie od jednego z Twoich przyjaciół. Tony zaproponuje Ci zlikwidowanie dziupli należącej do konkurencyjnego gangu, gdzie składowane są kradzione samochody. Marker pozwalający uaktywnić to zadanie zlokalizowany jest tuż obok domu, w którym mieszka Twój bohater.

#33 - Koniec interesów (Tony) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#33

#34 - Koniec interesów (Tony) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#34

Warsztat znajduje się w dzielnicy Millville, na terenie nieczynnej huty stali. Wyprowadź auto z garażu i udaj się do fabryki, trzymając się trasy wytyczonej na kompasie. Kiedy zbliżysz się do dziupli [#33] , zatrzymaj pojazd i wysiądź. Dalszą drogę warto przebyć na piechotę, bo za kierownicą jesteś całkowicie bezbronny i stosunkowo łatwo można zginąć.

Garażu strzeże niewielka grupa bandziorów. Schowaj się za jakąkolwiek przeszkodą i załatw wszystkich wrogów, jacy napatoczą Ci się pod lufę. Gdy upewnisz się, że w okolicy nie ma już żywej duszy, skieruj się do osamotnionej dziupli [#34] . Nie ma najmniejszego sensu niszczyć poszczególnych samochodów z osobna. Oddaj po prostu kilka strzałów w leżące na podłodze pojemniki z gazem, a potężny wybuch [#35] załatwi resztę.

#35 - Koniec interesów (Tony) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#35

#36 - Koniec interesów (Tony) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#36

Po zdemolowaniu nielegalnego warsztatu czym prędzej wróć do swojego wozu. W pobliżu zamkniętej już dziupli pojawią się nowi wrogowie. Możesz ich zlikwidować dla lepszego wyniku punktowego, ale nie jest to konieczne. Jeśli chcesz po prostu ukończyć zadanie, wsiądź do samochodu i opuść teren huty. Nieopodal bramy znajduje się znacznik z symbolem domu [#36] . Jego dokładna lokalizacja zostanie oczywiście zaznaczona na mapie.