Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lost Horizon - poradnik do gry

Lost Horizon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon poradnik Lost Horizon

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Rozdział III - Wyścig z czasem

Skontaktuj się z profesorem Hayesem

Po niespodziewanych wydarzeniach w klasztorze Fenton decyduje się odszukać profesora, wspomnianego w dokumentach wuja Kim. Tak trafia do Marrakeszu, gdzie w prowadzonym przez Hayesa sklepie z antykami zastaje Philippe'a Lacoste'a. Okazuje się, że profesor siedzi w areszcie za zaleganie z podatkami, a Lacoste na zlecenie władz wycenia i kataloguje jego zbiory.

1 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
2 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
3 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Zgodnie ze wskazówkami Philippea po wyjściu ze sklepu skieruj się na bazar (przejście w głębi ekranu), a tam przekrocz północną bramę (u góry po lewej) - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Zgodnie ze wskazówkami Philippe'a po wyjściu ze sklepu skieruj się na bazar (przejście w głębi ekranu), a tam przekrocz północną bramę (u góry po lewej). Wejdź na posterunek żandarmerii i porozmawiaj z siedzącym za biurkiem żandarmem. Dowiesz się, że kaucja za profesora wynosi 200 franków. Porusz też temat szykownego auta stojącego przed komisariatem. Po wyjściu na zewnątrz zostaniesz zaczepiony przez siedzącego w celi Hayesa. Porozmawiaj z nim przez okienko z boku budynku. Profesor poprosi o przyniesienie mu ze sklepu szkatułki, w której trzyma krople na serce. Otrzymasz też do spieniężenia jego pierścień .

Dostarcz profesorowi szkatułkę

4 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
5 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
6 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Wróć do sklepu z antykami (w lewo po schodkach na bazar i przejściem w zaułek pośrodku placu), przejdź w głąb pomieszczenia (kursor w dole ekranu) i porozmawiaj z Lacosteem o szkatułce - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Wróć do sklepu z antykami (w lewo po schodkach na bazar i przejściem w zaułek pośrodku placu), przejdź w głąb pomieszczenia (kursor w dole ekranu) i porozmawiaj z Lacoste'em o szkatułce. Niestety, cały majątek profesora jest przejściowo zajęty i żeby otrzymać szkatułkę, trzeba wypełnić odpowiedni formularz (automatycznie otrzymasz stosowny wniosek ), który należy, rzecz jasna, podstemplować.

7 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Biegnij zatem na komisariat, gdzie żandarm poinformuje Fentona, że wydanie takiego zezwolenia nie leży w jego gestii - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Biegnij zatem na komisariat, gdzie żandarm poinformuje Fentona, że wydanie takiego zezwolenia nie leży w jego gestii. Trzeba zwrócić się do kierownika departamentu albo sędziego, ale będą oni w mieście dopiero jutro. Na szczęście na biurku policjanta leży pieczęć, która prawdopodobnie załatwiłaby sprawę, musisz tylko wykombinować, jak ją zwędzić.

Wywab żandarma z posterunku

8 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Wykorzystaj do tego hopla, jakiego żandarm ma na punkcie służbowego samochodu - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Wykorzystaj do tego hopla, jakiego żandarm ma na punkcie służbowego samochodu. W tym celu, po opuszczeniu posterunku, podejdź do znajdującej się na zewnątrz studni i zabierz jej korbę . Następnie maszeruj na bazar, skąd przejściem po prawej dostań się na pustynię.

9 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Tam przy pomocy korbki pogrzeb wśród błyszczących pomiędzy głazami kamieni (w dole ekranu) i wydobądź surowy kryształ kwarcu - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Tam przy pomocy korbki pogrzeb wśród błyszczących pomiędzy głazami kamieni (w dole ekranu) i wydobądź surowy kryształ kwarcu . Weź też ze - stojącego na prawo od namiotu przewodnika - żłobu trochę siana .

10 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
11 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
12 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Wróć do miasta i z bazaru skieruj się w zaułek, gdzie porozmawiaj ze stojącym tuż przy sklepie z antykami jubilerem Jamilem o sprzedaży posiadanego pierścienia i kryształu - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Wróć do miasta i z bazaru skieruj się w zaułek, gdzie porozmawiaj ze stojącym tuż przy sklepie z antykami jubilerem Jamilem o sprzedaży posiadanego pierścienia i kryształu. Za pierścień otrzymasz raptem pięć franków oraz talon na polerowanie lub naprawę, natomiast kryształ nie wzbudzi zainteresowania kupca, ale za to zostanie darmowo oszlifowany, dzięki wspomnianemu talonowi.

Teraz udaj się pod posterunek, gdzie zainstaluj wypolerowany kryształ we wsporniku od studziennej korby. W miejscu, gdzie na ziemię pada wiązka światła, podłóż siano. Tak uda Ci się wywołać mały pożar, który wywabi żandarma z komisariatu. Wykorzystaj to, by przez okienko podać profesorowi korbę, z pomocą której pozyska on pieczęć z usytuowanego tuż przy jego celi biurka żandarma.

Dostarcz profesorowi szkatułkę cd.

13 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Otrzymawszy od Hayesa pieczęć , przystaw ją na wniosku, po czym rzeczona pieczęć automatycznie wróci na swoje miejsce - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Otrzymawszy od Hayesa pieczęć , przystaw ją na wniosku, po czym rzeczona pieczęć automatycznie wróci na swoje miejsce. Ty zaś biegnij do sklepu z antykami i wręcz podstemplowane formularz Lacoste'owi. Mężczyzna pozwoli Fentonowi zabrać szkatułkę , która stoi na regale po prawej. Oczywiście maszeruj pod komisariat, by przez okienko celi podać ją profesorowi. Kiedy weźmie on z niej swoje krople, odda Paddockowi pustą szkatułkę oraz wykrywacz złota , który też był w niej schowany.

Przywołaj wielbłąda

Ponieważ sprawa wydostania Hayesa z aresztu nadal pozostaje niezałatwiona, a za jego pierścień udało się uzyskać śmieszna sumkę, musisz wykombinować inny sposób zdobycia gotówki.

14 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
15 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
16 - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry
Przeczytaj więc plakat wiszący na murze tuż przy bramie prowadzącej na pustynię - Rozdział III - Wyścig z czasem (1) | Opis przejścia Lost Horizon - Lost Horizon - poradnik do gry

Przeczytaj więc plakat wiszący na murze tuż przy bramie prowadzącej na pustynię. Dowiesz się o festynie Berberów, stwarzającym być może okazję do wygrania jakiejś nagrody. Jednak kiedy zechcesz zapuścić się w głąb pustyni, przekonasz się, że nie można tego uczynić bez przewodnika (duża tablica informacyjna po prawej). Z kolei mała tabliczka przy jego namiocie zawiadamia, że ma on przerwę obiadową, która potrwa aż do wieczora. Na szczęście w głębi pustyni widoczny jest wypoczywający wielbłąd, trzeba tylko jakoś przywabić go do obozowiska przewodnika.