Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Singularity - poradnik do gry

Singularity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity poradnik Singularity

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Dzielnica Robotnicza

1 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Naszą przygodę z Singularity zaczynamy na pokładzie amerykańskiego helikoptera [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Naszą przygodę z Singularity zaczynamy na pokładzie amerykańskiego helikoptera [1]. Po krótkiej cut-scence maszyna rozbija się, a my wylądujemy bezbronni na wyspie Katorga 12 [2].

2 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Na miejscu ruszamy przed siebie omijając płonące wrak śmigłowca - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Na miejscu ruszamy przed siebie omijając płonące wrak śmigłowca. Zaraz naprzeciwko drewnianej konstrukcji, która zawali się na naszych oczach [1], znajdziemy pierwszą notatkę [2], a kilka kroków dalej stympaka .

3 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Chwilę później usłyszymy dowódcę - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Chwilę później usłyszymy dowódcę. Rozkaże nam udać się do punktu zbornego. Na gruzach tuż przed nami, znajdziemy pierwszy pakiet medyczny [1]. Używamy go wciskając H. Po zebraniu przedmiotu udajemy się ścieżką na górę [2].

4 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Czeka tam na nas kolejny pakiet medyczny i wejście do opuszczonej rosyjskiej bazy [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Czeka tam na nas kolejny pakiet medyczny i wejście do opuszczonej rosyjskiej bazy [1]. Przeszukiwanie budynku rozpoczynamy od mikrofonu ORAZ magnetofonu z prawej strony [2].

5 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Mikrofonu [1] możemy używamy trzykrotnie, żeby poznać wszystkie informacje o E99 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Mikrofonu [1] możemy używamy trzykrotnie, żeby poznać wszystkie informacje o E99 . Po jego wysłuchaniu idziemy do ściany naprzeciwko, gdzie leży kolejna notatka [2].

6 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Jeżeli chcemy poznać więcej informacji o Katordze 12, podchodzimy do mapy terenu [1] znajdującej się za popiersiem Stalina - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Jeżeli chcemy poznać więcej informacji o Katordze 12, podchodzimy do mapy terenu [1] znajdującej się za popiersiem Stalina. Używając zamontowanych na niej tabliczek, poznamy dokładnie rosyjską wyspę. Kawałek dalej możemy również obejrzeć krótki filmik propagandowy przeznaczony dla nowoprzybyłych mieszkańców [2].

7 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po jego obejrzeniu ruszamy dalej, jedynym dostępnym korytarzem [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po jego obejrzeniu ruszamy dalej, jedynym dostępnym korytarzem [1]. Chwilę później ponownie odezwie się Devlin, rozkazując nam udać się do wieży radiowej. Podążając cały czas prosto, dojdziemy do blokującej przejście drewnianej deski. Żeby ją zniszczyć używamy środkowego przycisku myszy. Po wykonaniu tej prostej czynności, wciskamy C i pochyleni przechodzimy przez wąski otwór obok. [2] Z drugiej strony prostujemy się, używając przycisku SPACJI.

8 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy przejdziemy kolejne dwa kroki, będziemy świadkami pierwszej scenki z przeszłości - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy przejdziemy kolejne dwa kroki, będziemy świadkami pierwszej scenki z przeszłości. Zobaczymy rosyjskiego badacza uderzającego w szybę i próbującego się wydostać z pomieszczenia [1]. Niestety nie jesteśmy mu w stanie pomóc. Po filmiku biegniemy cały czas prosto pobliskim korytarzem i otwieramy drzwi na jego końcu [2].

9 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Jak tylko wejdziemy do pomieszczenia, będziemy świadkami potężnego wybuchu [1], który przeniesie na do roku 1955, w dniu pożaru rosyjskiej bazy badawczej [2] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Jak tylko wejdziemy do pomieszczenia, będziemy świadkami potężnego wybuchu [1], który przeniesie na do roku 1955, w dniu pożaru rosyjskiej bazy badawczej [2]. Szybko odwracamy się w lewo i biegniemy prosto korytarzem przed nami.

10 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Nie przejmujemy się wybuchami, gdyż nie robią nam one żadnej krzywdy - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Nie przejmujemy się wybuchami, gdyż nie robią nam one żadnej krzywdy. Po chwili dobiegniemy do większego pomieszczenia, gdzie zobaczymy jednego z badaczy wołającego o pomoc [1]. Podbiegamy do niego i wciskamy R [2].

11 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Jak tylko podniesiemy profesora, odblokuje się przejście w ścianie obok, z którego pośpiesznie korzystamy [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Jak tylko podniesiemy profesora, odblokuje się przejście w ścianie obok, z którego pośpiesznie korzystamy [1]. W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w prawo, a następnie otwieramy pobliskie drzwi. Korytarz za nimi doprowadzi nas do bezpiecznego pomieszczenia [2], gdzie reszta badaczy zajmie się naszym "ładunkiem".