Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

1 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy wykonamy zadanie otwieramy skarb na końcu ścieżki - 2x Millerite [1] - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy wykonamy zadanie otwieramy skarb na końcu ścieżki - 2x Millerite [1]. Możemy teraz zawrócić i użyć poprzednio mijanego kamienia [2]. Po rozpoczęciu misji ruszamy w kierunku wskazywanym przez żółtą strzałkę.

2 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kilka walk później dotrzemy do rozwidlenia dróg, na którym wybieramy prawy szlak - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kilka walk później dotrzemy do rozwidlenia dróg, na którym wybieramy prawy szlak. W ten sposób znajdziemy skrzynią z Mythril Bangle [1], a na końcu kolejnego wąwozu rozpocznie się następna cut-scenka. Po jej obejrzeniu zapisujemy grę i wracamy z powrotem do żółtego punktu.

3 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy wejdziemy na wyższy poziom lokacji idziemy wykonać misję, a dopiero później kontynuujemy przygodę - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy wejdziemy na wyższy poziom lokacji idziemy wykonać misję, a dopiero później kontynuujemy przygodę. Potwór, którego mamy pokonać w tej misji to Edimmu [2]. Walka do łatwych nie należy, ale nie jest to żaden boss, więc standardowa taktyka wystarczy. Za zabicie przeciwnika, oprócz skrzyni z Millerite , znajdującej się za nim, zdobędziemy również osiągnięcie Kelger's Cup .

4 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wracając do poprzedniego save pointa warto odbić na chwilę w drugą odnogę z prawej - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wracając do poprzedniego save pointa warto odbić na chwilę w drugą odnogę z prawej. Odkryjemy tam chronioną przez kilka potworów skrzynię. W środku leży Watchmen's Amulet [1]. Gdy będziemy już obok save pointa, idziemy dalej do żółtego punktu na mapie.

5 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po drodze wewnątrz jaskini napotkamy kufer - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po drodze wewnątrz jaskini napotkamy kufer. Otworzywszy go zdobędziemy Hauteclaire - broń dla Lightning [1]. Na skrzyżowaniu wewnątrz tunelu idziemy prosto, bo po lewej czeka na nas Juggernaut [2], który jest na razie za silnym przeciwnikiem. Warto do niego wrócić po przejściu gry.

6 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kilka kroków dalej rozpocznie się krótki filmik - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kilka kroków dalej rozpocznie się krótki filmik. Gdy animacja dobiegnie końca, ruszamy dalej za żółtą strzałką. Z lewej strony będziemy mijać dwa zawalone tunele. W pierwszym znajdziemy 4x Electrodes [1], a w drugim 4x Chobham Armor [2].

7 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kolejnym krótkim filmiku biegniemy maksymalnie prosto [1], a na końcu skręcamy w lewo - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kolejnym krótkim filmiku biegniemy maksymalnie prosto [1], a na końcu skręcamy w lewo. Przeskakując na niższą platformę zdobędziemy 4x Tesla Turbines [2]. Możemy teraz wrócić na główny szlak i ruszyć we wskazanym na mapie kierunku.

8 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jeżeli będziemy mieli jakieś problemy z napotkanymi stworami, warto przyzwać Odina , żeby pozbył się najsilniejszych z nich - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jeżeli będziemy mieli jakieś problemy z napotkanymi stworami, warto przyzwać Odina , żeby pozbył się najsilniejszych z nich. Idąc ścieżką natkniemy się również na kolejny kufer. Tym razem w środku znajdziemy 2x Saint's Amulet [1]. Kilka kroków dalej tunel się skończy, a my będzie mogli zapisać grę i stoczyć walkę z ostatnim Eidolonem - Hetaconcheir [2].

9 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Żeby zdobyć nowego pokemona, wystarczą dwa paradygmaty - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Żeby zdobyć nowego pokemona, wystarczą dwa paradygmaty. Do atakowania używamy Sabotażysta + Sentinel , a do leczenie Medic + Sentinel . Przełączają się odpowiednio między tymi dwoma taktykami powinniśmy zakończyć walkę przed czasem. W nagrodę jak zawsze powiększy się pasek ATB naszej bohaterki. Możemy teraz ruszać dalej kolejnym tunelem.

10 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po dłuższej podróży dojdziemy wreszcie do następnego save pointa - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po dłuższej podróży dojdziemy wreszcie do następnego save pointa. Zaraz po zapisaniu gry idziemy w prawo, gdzie znajdziemy kufer, a w nim Particle Accelerator [2].

11 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Biegniemy teraz drogą na przeciwko - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Biegniemy teraz drogą na przeciwko. Z prawej będziemy mijać kolejnego Juggernauta , ale tak jak poprzedniego zostawiamy go na później. Gdy zabijamy stojące na naszej oddział stworów, dojdziemy do kolejnej skrzyni. Tym razem w środku leży 3x Crystal Oscillator [1]. Podnosimy przedmiot i biegniemy dalej za żółtą strzałką. Po drodze napotkamy jeszcze jeden kufer, a w nim 3x Perfect Conductor [2].

12 - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jak będziemy na końcu, wciskamy A, oglądamy filmik i wskakujemy do wielkiej kuli - Atomosa [1] - Chapter XI (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jak będziemy na końcu, wciskamy A, oglądamy filmik i wskakujemy do wielkiej kuli - Atomosa [1]. Olbrzymi stwór zacznie się turlać. Chwilę później wypuści nas tuż obok save pointa, gdzie będziemy mogli zrobić zakupy.