ocena redakcji
7.5
oceń grę
więcej
zobacz więcej

Recenzja gry Dead Space 3 - Isaac Clarke więcej strzela, mniej się boi

Przed premierą Dead Space 3 głośno było o mikrotransakcjach oraz utracie tożsamości tej serii. Studio Visceral rzeczywiście eksperymentuje z jej naturą i chociaż zawodzi w paru aspektach, wciąż serwuje świetną podróż do tego klimatycznego uniwersum.

8 lutego 2013 7.5/10
• strony :1234
PLUSY:
  1. obecność charakterystycznych elementów serii;
  2. absolutnie klimatyczne segmenty kampanii solowej;
  3. odrobina więcej swobody;
  4. kampania kooperacyjna z asynchroniczną narracją;
  5. świetny system tworzenia własnego sprzętu.
MINUSY:
  1. najgorsza fabuła z dotychczasowych części;
  2. przewidywalne „straszaki”, wymuszone sceny akcji;
  3. mikrotransakcje – opcjonalne, ale zaburzające integralność świata.

Visceral Games pokazało, jak budować nową markę – jego Dead Space wraz z pełnoprawną kontynuacją, komiksami i spin-offami na stałe wpisało się w krajobraz współczesnej generacji pecetów i konsol, a studio zyskało opinię utalentowanego i pomysłowego zespołu. Przed trzecią częścią serii pojawiły się jednak obawy, że deweloper może dokonać kolejnego „wyczynu” i zniszczyć to, na co tak pracował. Pośmialiśmy się ze zwiastuna z coverem Phila Collinsa i licznych podobieństw do leżącego w innej strefie klimatycznej Lost Planet. Pomarudziliśmy w związku z mikropłatnościami, które ujawniono jeszcze przed premierą. Czy te przypadłości są tylko niefortunnymi zagraniami finansowo-marketingowymi? A może to symptomy zmęczenia Isaaca Clarke'a?

Gra rozpoczyna się ciekawym prologiem, ale po paru minutach wracamy do Isaaca.

Gra rozpoczyna się ciekawym prologiem, ale po paru minutach wracamy do Isaaca. [0:00]

Kryzys osobowościowy

Po wydarzeniach z drugiej części Dead Space sporo zadziało się w życiu Clarke'a. Niestety, gra nie wyjaśnia tego najlepiej, od razu serwując historię odkupienia, miłości i ratowania calutkiej rasy ludzkiej („od nas zależą losy cywilizacji” – wykrzykuje bohater w jednej z późniejszych scen). Clarke'a zastajemy w dość opłakanym stanie, rozpaczającego nad swoim losem w pustym mieszkaniu w futurystycznym mieście. Bohatera z dołka wyciąga dwójka żołnierzy, John Carver oraz Robert Norton, prosząc o pomoc w uratowaniu Ellie, kobiety znanej z Dead Space 2, którą podobno nasz inżynier darzył miłością. Momentalnie na scenę wkracza Danik ze swoją zaskakująco dobrze przeszkoloną armią unitologiczną. Danik poluje na Clarke'a i każdego, kto sprzeciwia się jego ideologii – ewoluowania rasy ludzkiej poprzez odblokowanie „markerów”, obcych artefaktów, które dały światu słynne nekromorfy.

Inne postacie w kampanii głównie przeszkadzają, psując klimat i kłócąc się o głupoty. - 2013-02-08
Inne postacie w kampanii głównie przeszkadzają, psując klimat i kłócąc się o głupoty.

Sposób, w jaki Visceral snuje swoją opowieść, jest – delikatnie mówiąc – nieporadny, a sama jej treść atakuje porcją sztampy i powierzchowności, kojarzącą się z wybitnie nienatchnioną pod tym względem serią Red Faction. Trochę mnie to zaskoczyło i rozczarowało, bo poprzednie przygody Clarke'a śledziłem z pewnym zainteresowaniem. Dużo było w nich niedopowiedzeń, balansowania na granicy prawdy i fałszu. Teraz wszystko jest przewidywalne, sztuczne, dziwne i omówione po pięć razy. W jednej z ostatnich scen bohater dosłownie tłumaczy sobie (czyli także graczowi) na głos, co zostało przed chwilą odkryte i jakie są dalsze możliwości. W samo ratowanie gatunku wpleciono motyw zdrady, rywalizację samców alfa, wątek miłosny i sceny prawdziwej męskiej przyjaźni. Zrezygnowano za to z tak ciekawego aspektu problemów psychicznych Isaaca – bohater zaczyna wyglądać na wydmuszkę pozbawioną większych aspiracji. Opowieść z trzeciego Dead Space nie potrafiła mnie zainteresować – nawet jeśli nie zdradziła wszystkich sekretów markerów.

Dead Space 3 Jaki jest Dead Space 3? - komentarz redakcji

Jaki jest Dead Space 3? - komentarz redakcji [11:30]

UV i Gambrinus dyskutują o trzeciej części serii Dead Space. Czy nowe przygody Isaaca Clarke'a straszą równie mocno co poprzedniczki?

Milczenie jest złotem

Powiedziałem już, że fabularnie tytuł jest wyblakły, a interakcje między bohaterami wypadają sztucznie i często wręcz irytująco. Na szczęście, kiedy tylko postacie przestają kłapać dziobami i udawać, że mają jakiekolwiek osobowości, górę bierze talent Visceral do budowania klimatu przy pomocy obrazów, barw i dźwięków. Dead Space 3 jest inne od poprzednich odsłon cyklu i oferuje zdecydowanie więcej akcji w rozumieniu strzelankowym. Zanim poznęcam się nad tym faktem, pozwólcie, że też trochę pochwalę: w tej grze znajduje się moja ulubiona sekwencja z całej serii.

Tekst przygotowany na podstawie wersji X360. Dotyczy również wersji PC, PS3
inne
Recenzja gry Rise of the Tomb Raider na PC - świetna konwersja!

Recenzja gry Rise of the Tomb Raider na PC - świetna konwersja!

Kontynuacja przygód Lary Croft na Xboksie One wypadła znakomicie i udowodniła, że konsola Microsoftu ma w sobie dość mocy, by olśnić oprawą graficzną. Wersja pecetowa pokazuje jeszcze więcej, choć sama rozgrywka nie zmieniła się przecież ani na jotę.  recenzja gry

Recenzja gry Dying Light: The Following - ostry skręt w kierunku Far Cry'a

Recenzja gry Dying Light: The Following - ostry skręt w kierunku Far Cry'a

Jedna z ciekawszych gier z zombiakami właśnie doczekała się pokaźnego rozszerzenia. The Following stara się nie tyle bazować na Dying Light, co popychać go w nowym kierunku, choć chwilami zapomina chyba o tym, że nie każda zmiana jest zmianą dobrą.  recenzja gry

Recenzja gry Dying Light - poważniejsze, lepsze i ładniejsze Dead Island

Recenzja gry Dying Light - poważniejsze, lepsze i ładniejsze Dead Island

Choć niemrawych zombie tłukliśmy już setki razy, konwencja ta wciąż ma swoich wiernych fanów. Dzięki Dying Light od Techlandu lista tytułów, przy których spędzą przynajmniej kilkadziesiąt udanych godzin, właśnie powiększyła się o kolejną pozycję.  recenzja gry

A jaki jest Twój werdykt?

Oceń sam tę grę
Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257393Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257392Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257391Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257390Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257389Dead Space 3 - screen - 2013-03-08 - 257388Dead Space 3 - screen - 2013-02-06 - 255417Dead Space 3 - screen - 2013-02-06 - 255416Dead Space 3 - screen - 2013-02-06 - 255415Dead Space 3 - screen - 2013-02-06 - 255414
Nova Raider: Evolution

Nova Raider: Evolution

Zagraj za Darmo!

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

Zagraj za Darmo!

Assassin's Creed III Classic - 360 - 59,90 zł

kup w sklepie

X360 59,90 zł

Tekken 6 Classic - 360 - 59,90 zł

kup w sklepie

X360 59,90 zł

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City  - 360 - 89,90 zł

kup w sklepie

X360 89,90 zł

Komentarze Czytelników (58)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
08.02.2013 23:51
odpowiedz
essien93
7
Legionista

Swiat gry jest ciekawszy niz w poprzednich częściach

08.02.2013 23:52
odpowiedz
essien93
7
Legionista
8.5

Widoczki są tutaj świetne( gdy wyjdziemy na powierzchnie)

09.02.2013 02:22
odpowiedz
dmcNero92
57
Konsul
6.5

Strasznie ,że szok zapas pampersów zrobiłem a tak serio to zwykły shooterek tpp czasem zrobi ktoś nam BU! z zaskoczenia i tyle tu "straszenia" , za głowę można się chwycić jak niektóre portale opisują tę grę horrorem -.-
Do tego grafa trochę lipa,mikrotransakcje,fabularnie słabo wieje nudą
Do tego jak wiemy jest przesyt wszelakich strzelanek mniejszych i większych więc mogli się bardziej pójść w to tzw. straszenie ale cóż nowy LP bedzie lepszym survival-horror (bo taki właśnie jest zapowiadany) ;)

09.02.2013 10:19
odpowiedz
Maddred
40
Tau Volantis

Tak, seria odbiegła od tego co było w pierwszej części, jednak uważam że ta gra jest udana.
Więcej akcji akurat nie jest takie złe, no bo przecież ile razy można się bać tych samych przeciwników. Teraz nastał czas wesołej rozwałki :P Może to się po prostu podobać, bądź nie i tyle.

@FrcMck
Nie wiem czy zauważyłeś ale

spoiler start

po wylądowaniu na planecie Isaack ma uszkodzony pancerz

spoiler stop

czyli uzasadnione jest to co mówisz.
System tworzenia broni, bardzo ciekawy pomysł. Można sobie naprawdę coś fajnego skombinować. Jest to nieco bardziej skomplikowane od systemu z drugiej części tak że zgadzam się że co niektórzy nie rozgarnięci mogą mieć kłopoty.Dla tych co uważają ze to męczące polecam robić tylko broń ze schematów o ile w ogóle zauważyliście tę opcję i rozumiecie o co w tym chodzi.
Nie zauważyłem gorszej ( od dwójki ) jakości tekstur. To ta sama technologia tak że wydaje mi się że obie gry wyglądają tak samo.

Przypominam wszystkim że mikrotransakcje są opcja i nie trzeba z nich korzystać tak, że nie może to być minus. Kto ma ochotę kupuje, kto nie, nie i wszyscy są szczęśliwi.

Polecam tryb coop z jakimś znajomym. Naprawdę fajny patent i zupełnie inaczej się gra :)

A co do straszenia. Naprawdę chcecie by gry was straszyły? Tak jak horrory? Heh.... nie wiem jak co niektórzy ale żadna gra czy też film nie jest dla mnie straszny bo... to właśnie film lub gra, fikcja. Straszniejsze rzeczy dzieję się w rzeczywistości. Uwierzcie mi

09.02.2013 11:14
odpowiedz
HUtH
97
kolega truskawkowy

7,5... po co te pół? Sentyment do jedynki chyba tylko.

09.02.2013 11:17
odpowiedz
koosa
72
Senator
5.5

Aż tyle?! A Ni No Kuni dostało pół oczka mniej, śmiech na sali.

09.02.2013 11:56
odpowiedz
maxfenix
73
Son Of Czechu
8.5

Nie ma co narzekać. Jestem fanem od pierwszej części i mnie się podoba. Jedynie irytuje mnie to całe budowanie i rozbudowywanie broni. Węzły Mocy były zdecydowanie lepsze.

09.02.2013 12:06
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
82
Konsul

Ludzie narzekacie na tą recenzje, że za niska lub wysoka ocena, a zapominacie że jest ona zdaniem jej autora na temat danego dzieła i równie dobrze mógłby jako ocene wstawić 3 albo 10. Więc opamiętajcie się i znajdźcie sobie inne tematy do narzekań.

09.02.2013 12:26
odpowiedz
mblade
100
Konsul

wg mnie z super pomysłu na klimatyczny horror Sci-fi niczym Alien, zmienili to w tępą strzelaninę dla gówniarzy, gdzie się podziała chęć przeżycia wydostania się ze statku opanowanego przez zmutowane istoty ? Pamięta ktoś jeszcze medlab w DS1 ? tam to aż ciary miałem normalnie, a tutaj ? Idź wyładuj all ammo, wykrafć nowe ammo i dalej strzelaj ile wlezie niczym rambo w sci-fi... tak jak zjeb... z dragon age tak samo zjebali z DS. Wszystko czego EA zrobi kontynuację staje się bezmyślną sieczką dla ludzi z poziomem szarych poniżej przeciętnej, których takie bezmyślne tłuczenie zombie i odrywanie kończyn satysfakcjonuje wystarczająco. Dla mnie ta gra to średniak, podobają mi się natomiast instalacje kosmiczne i wnętrza statków, a raczej ich wraków

09.02.2013 23:38
odpowiedz
Boim
53
Pretorianin

Serie można porównać z Mass Effectem, z części na część, więcej strzelania, a mniej fabularne to jest. Ale, ostatnia część jest dobra, bardzo dobra, co prawda można zarzucić parę rzeczy, aczkolwiek gra jest świetna, zakończenie z jednej strony powala, a z drugiej trochę frustruje. Czy warto? Warto, gra jest świetna, optymalizacja stoi na dobrym poziomie, a sam świat jest genialny. Mi się podobało, taka ma ocena, o.

11.02.2013 09:08
odpowiedz
Hydro2
91
Generał

Dla mnie najlepsza część. Polecam tą grę w 3D. Przy kapsule, kosmosie, statku kosmicznym a nawet windzie czujemy się jak byśmy siedzieli obok Isaaca. W połączeniu z efektem projektora tego się nie da opisać. Pod tym względem ta odsłona wymiata. Polecam wszystkim. 3D w grach to przyszłość, ale pod warunkiem, że nie gramy na jakichś śmiesznych 22 calowych monitorkach z Biedronki tylko na porządnych i dużych wyświetlaczach :)

11.02.2013 09:13
odpowiedz
NewGravedigger
89
spokooj grabarza

3D w
grach to przyszłość,

:D

11.02.2013 09:45
odpowiedz
sir Qverty
9
Generał

[39] Tak kupie sobie projektor i yebne gre na calej scianie w salonie tylko po to zeby "poczuc" jak stoje obok Isaaca w windzie :D lul

11.02.2013 14:07
odpowiedz
Maddred
40
Tau Volantis

A wiecie czemu w tej grze tak dużo strzelania? Pomyślcie co by było, gdyby necromorfów było mniej i grali byście w co-opie. Po prostu było by nudno!
Ja myślę że nie wyskalowano ilości przeciwników do trybu rozgrywki. Może to zmienią w jakiejś łatce? Kto wie.
Tak czy siak gra jest naprawdę dobra i można śmiało ją polecić. Szczególnie rozgrywka z jakimś znajomym w trybie współpracy daje naprawdę fajny efekt.
Malkontentom polecam pograć w Resident Evil 6 hehehehe będziecie mieli porównanie :P

11.02.2013 18:14
odpowiedz
weedpoz
32
Pretorianin

Szkoda że nic horroru nie zostało. Ludzie narzekają na wielkie ilości amunicji i apteczek to już gorzej. Kupie jakby co oddam.

11.02.2013 23:02
odpowiedz
Rick24
60
Generał

Oceny w recenzjach nie są zbyt wysokie, więc za 5-6 miesięcy witamy w serii EA Classics. Wtedy prawdopodobnie grę kupię. W niczym to jednak nie zmienia faktu iż jestem trochę rozczarowany tym, co z ta serią się stało.

11.02.2013 23:34
odpowiedz
Aen
140
Anesthetize

Nie widzę wielkiej różnicy między poziomem straszaków między tą częścią a poprzednimi - Gra jak dla mnie jest bardzo podobna, a mimo to...Nie wiem jak to określić...Mordowanie necromorphów zwyczajnie nie jest już tak miodne. Nie cieszy, nie "wchodzi"...Dodatkowo moim zdaniem niepotrzebny system robienia broni. Chcę normalną pulsacyjną piłę, a nie karabinek który jakkolwiek przerabiam, dalej jest gówniany. Nie oceniam co-opa, bo czekam na kumpla aż naprawi lapka byśmy razem pocisnęli, ale summa sumarum, grę oceniam na jakieś 6/10, przy dziewiątce za jedynkę i ósemce za dwójkę.

12.02.2013 13:13
odpowiedz
NewGravedigger
89
spokooj grabarza

u mnie ocena podskoczyła o jedno oczko i ma w tym momencie 7

robienie broni nie jest złe, tylko fajnie by było, gdyby te bronie strzelały niezależnie od siebie, bez odczekiwania na nie wiadomo co.

strasznie irytuje mnie też mały inwentarz, który (tak mi się wydaje) nie będzie mógł być znacząco rozbudowywany:/

12.02.2013 18:12
odpowiedz
Maddred
40
Tau Volantis

@up
Tak zbudowane strzelanie jest celowe. Można to zmienić podnosząc fire rate ( czy jak to tam było ) w broni poprzez dodanie odpowiednich "chipów" bądź jak zbudujesz ją na jakiejś unikatowej ramie ( są takie tylko mają wadę w postaci mniejszej ilości miejsc na chipy )
Ten zabieg jeszcze dodaje nieco realizmu. Wątpię by dało się jednocześnie trzymać palec na języku spustowym karabinu i strzelać z podwieszonego shotguna czy granatnika.
Tak czy inaczej strzelają niezależnie od siebie. Jeden przycisk jedna broń, drugi, druga.

@Aen
Właśnie tworzenie broni jest czymś nowym czego w poprzednich częściach nie było. Teraz możesz mieć taką giwerę jaką chcesz i która strzela tak jak chcesz.
Oczywiście może Ci się to nie podobać i jeśli chcesz tylko z plasma cutterem wędrowac, to przecież nic nie stoi na przeszkodzie. Dostajesz taki na samym początku gry, resztę po prostu olewaj.
Aha jeśli to wpłynęło na Twoją ocenę gry... sorry stary ale nie ma co się Twoimi opiniami sugerować.

12.02.2013 18:24
odpowiedz
NewGravedigger
89
spokooj grabarza

nie chodziło mi o to, żeby strzelać "naraz", a żeby mając np. broń linową i shotguna strzelić najpierw z jednego i nie musieć czekać sekundy na strzał z drugiego.

12.02.2013 18:44
odpowiedz
Maddred
40
Tau Volantis

No to jak powiedziałem, musisz ulepszyć opcję szybkości strzału.

12.02.2013 18:44
odpowiedz
Aen
140
Anesthetize

Maddred - Nie chcesz, nie sugeruj się, głęboko koło wacka lata mi opinia jakiegoś szaraka z neta. Nie jestem recenzentem, wyraziłem swoją opinię.

Muszę mimo wszystko po dłuższej grze dodać grze oczko - Zrobiło się lepiej, odkąd wpadło sporo sprzętu i można wreszcie dopieszczać broń.
Dalej jednak jestem zwolennikiem starych, dobrych węzłów a nie takich kombinacji. I nie rozumiem dlaczego ma to nie wpływać na ocenę gry- Był system który się sprawdzał świetnie w dwóch częściach i mi podpasował. Nowy niezbyt mi podpasował. Jeśli to już nie ma mieć wpływu na werdykt w grze która, bądź co bądź, wygląda jak poprzedniczka (co jest plusem), to nie wiem co ma być.

12.02.2013 20:09
odpowiedz
Maddred
40
Tau Volantis

@up
Po Twojej wypowiedzi w pierwszym zdaniu widać że z poziomu gimnazjum jeszcze nie wyrosłeś.
Poza tym podtrzymuję co napisałem wyżej. Oceniasz grę po kilku minutach bo nie ma broni, bo nie można jej ulepszać tak jak wcześniej ( oj jak to źle jest ), a teraz jak się coś znalazło zmieniasz zdanie. Sorry stary ale jest jak napisałem i szkoda sił na dalszą dyskusję.

13.02.2013 11:00
odpowiedz
Rzeszut
24
Chorąży

Nie ma to jak opcja Hardcore,czyli przejdź grę bez zgonu albo zaczniesz od nowa :) <<mniam>>
A wy ludzie zamiast się kłócić zagralibyście na Hardcore i ewentualnie tam się wyżyli xD

16.02.2013 00:48
odpowiedz
marcin08
21
Chorąży

Trzecia część dead space jest moją pierwszą, bo nie miałem okazji zagrać w poprzednie, może po za demem 2-ej części, która (jak dla mnie) wydawała się zbyt "ciężka" bądź zbyt straszna, co przypominało mi doom 3. Trójka jest dla mnie w sam raz. Czasami można się wystraszyć, a czasami rozwalać hordy mutantów i dzięki temu jest bardzo wyważona. W demie drugiej części było strasznie i jak coś wyskoczyło, to nie dość że się wystraszyłeś, to ciężko było w tym momencie namierzyć na "to" celownikiem, i w ogóle to demo (gra pewnie też) było bardzo stresujące. W dead space 3 gra się bardzo przyjemnie. Może ci co grali w poprzednie części mają inne zdanie dlatego bo są przyzwyczajeni do pewnej "rutyny"? Nie wiem. Jak dla mnie 8,5/10

18.02.2013 17:32
odpowiedz
Marcin_G8PL
1
Junior

Gram we wszystkie kolejne części Dead Space... i nie widzę powodów do tego żeby narzekać cała seria ewoluowała i DOBRZE!! gdy każda kolejna część była taka jak pierwsza byłoby nudno! a tak mamy świetne połączenie klimatu i akcji. jak dla mnie 3 część jest gra co najmniej dobrą. i narzekanie wielu osób uważam za bezpodstawne. po przejściu 3 części ogólnie jestem pod jej wrażeniem i bez zastanowienia polecam wszystkim!

20.02.2013 19:52
odpowiedz
truskolodz
130
WRWG

Na początku gry, akcje w "mieście" są takie.... hmm, "nie Dead Spaco'we", ale potem już jest tylko lepiej. Widać inspirację m.in. Lost Planet czy Gearsami, ale gra się w tą produkcję bardzo przyjemnie. Seria ewoluuje, i DS3 jest grą naprawdę dobrą. Myślę, że nie ma co zbytnio narzekać, ja się cieszę z tej małej ewolucji, bo tak to mógłby być odgrzewany kotlet trochę. System modowania broni jest trochę przekombinowany moim zdaniem, nody lepiej mi pasowały we wcześniejszych grach, ale po prostu trzeba się do niego przyzwyczaić.

22.02.2013 09:57
odpowiedz
Nolifer
78
The Highest

Ciekawe , co wymyślą na kolejne części , skoro już tutaj tak ich wodza fantazji poniosła. Oby nie było tak , że zapłacimy za każdy rozdział , albo że zrobią co-op dla 4 graczy .

11.04.2013 15:03
odpowiedz
malfix
74
NooB

Mega zajefajna gra grałem sobie z kuzynem po sieci, całkiem super to wygladało szczegolnie na słuchawkach wieczorem. Teraz kupiłem sobie orginał nigdy nie grałem w 1 albo 2 moze kiedyś sobie ściągne z neta

12.06.2015 21:34
odpowiedz
Sir Xan
55
Senator
8.5

Moja mini-recenzja do Dead Space 3. Dobrze się bawiłem! :)

Na plus:
+ grywalność
+ ciekawe i świetne lokacji
+ kapitalny klimat i niezły scenariusz
+ jeszcze lepsza zerowa grawitacja
+ tworzenie i ulepszenie broni
+ nekromorfów i starcia z bossami
+ poboczne misje i lokacje
+ balans trudności
+ piękna grafika
+ niezły dźwięk
+ przyzwoity czas rozgrywki
+ tryb kooperacji

Na minus:
- liniowość (prawie)
- fabularnie nieco gorszy od poprzedników
- nie da się odkryć 100% sekretów bez co-op
- za dużo walki i zminimalizowanie elementów horroru
- nie dla wrażliwych odbiorców

Moja opinia o grze:
Dead Space 3 jest tytułem godnym naszej uwagi. Można owej produkcji zarzucić liniowość, zbyt duży nacisk na akcje czy odejście od klimatu horroru... Ale nie można powiedzieć, że ta gra jest słabym tytułem, bo nie jest. Tylko dla fanów akcji-przygodówki, a nie survival-horror!

Mój werdykt:
Hit! Dla fanów DS warto to zagrać! Polecam!

P.S. Na stronie GrajPoPolsku.pl jest dostępna spolszczenia do Dead Space 3. Polecam Ci też zainstalować moduł "ReShade v0.18.0 + SweetFX_2.0", a wrażenia z grafika będzie lepsza (link: http://reshade.me ).

P.S.2 Nie warto wydać pieniędzy na mini-DLC (mikropłatności), gdyż nie są warte i można się cieszyć rozgrywki bez tego!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze