Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Gauntlet: Seven Sorrows XBOX

Gauntlet: Seven Sorrows jest siódmą pozycją ze słynnej serii, zapoczątkowanej w połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Zgodnie z duchem sagi zaserwowano nam niesamowitą ilość dynamicznej akcji, okraszoną elementami gatunku cRPG.

RPG, RPG akcji.

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Gauntlet: Seven Sorrows | XBOX

12grudnia2005

Microsoft Xbox
Okładka Gauntlet: Seven Sorrows (XBOX)
Gauntlet: Seven Sorrows

Gauntlet: Seven Sorrows jest siódmą pozycją ze słynnej serii, zapoczątkowanej w połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Zgodnie z duchem sagi zaserwowano nam niesamowitą ilość dynamicznej akcji, okraszoną elementami gatunku cRPG. Aby zagwarantować najwyższą jakość produktu zatrudniono sztab znakomitych amerykańskich developerów z Johnem Romero (ojciec Doom i Quake) i Joshem Sawyerem (twórca Planescape: Torment) na czele.

Scenariusz przedstawia czterech legendarnych herosów, którzy mieli dokonać egzekucji pewnego potężnego władcy. Niestety ich niebezpieczna misja nie powiodła się i za karę wszystkich awanturników przykuto do samotnego drzewa, żeby powoli umierali w niewyobrażalnych męczarniach. Szczęśliwie bohaterski kwartet został w tajemniczych okolicznościach oswobodzony, celem wyzwolenia swojego dotychczasowego kata z sideł opętania i zarazem uratowania fantastycznego świata przed nieuchronną zagładą.

Tradycyjnie w skład czwórki głównych postaci wchodzi krzepki wojownik, zwinny elf, mądry czarodziej i ponętna walkiria. Natomiast zabawa polega przeważnie na wyrzynaniu mnóstwa rozmaitych przeciwników w szeregu zróżnicowanych lokacji oraz zbieraniu po drodze przydatnych przedmiotów itd. Naturalnie obecne są typowe punkty doświadczenia, umożliwiające rozwijanie konkretnych umiejętności u danej osoby.

Ponadto autorzy przygotowali niespodziankę w formie dwóch dodatkowych herosów, jak również interesujący system zestawiania ataków kilku bohaterów w mordercze kombinacje. Oprócz standardowego trybu single-player istnieje także opcja rozgrywki multiplayer. Oczywiście trójwymiarowa oprawa wizualna stoi na wysokim poziomie, a wtóruje jej nastrojowa warstwa dźwiękowa.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   wspólny ekran     Liczba graczy: 1-4  

Nośnik: DVD

Ocena gry 8.4 / 10 na podstawie 53 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 10 / 10 na podstawie 1 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI Gauntlet: Seven Sorrows

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.
Dwa nowe tytuły dołączą do usługi Xbox Originals
Dwa nowe tytuły dołączą do usługi Xbox Originals

wiadomość15 maja 2008

Microsoft podał do wiadomości, że już w najbliższy poniedziałek udostępni kolejne dwie pozycje znane z pierwszego Xboxa, które będzie można pobrać za pośrednictwem usługi Xbox Originals. Mowa o Stubbs the Zombie oraz Gauntlet: Seven Sorrows.

Gauntlet: Seven Sorrows do kupienia w USA

wiadomość13 grudnia 2005

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do amerykańskich sklepów trafiły pudełka z Gauntlet: Seven Sorrows - dynamiczną grą akcji z elementami cRPG (hack'n'slash). Mowa tutaj oczywiście o wersjach, dedykowanych konsolom obecnej generacji, tj. Sony PlayStation 2 oraz Microsoft Xbox. Całość zawita na Starym Kontynencie najwcześniej w przyszłym roku.

Gauntlet: Seven Sorrows nie dla Pecetów

wiadomość4 sierpnia 2005

Osoby z uwagą śledzące wszelkie wiadomości na temat gry Gauntlet: Seven Sorrows z pewnością zaniepokoiły się widząc, jak najpierw z kierowania projektem zniknął John Romero, a następnie prace przy grze porzucił Josh Sawyer. I niestety, pożegnalne słowa Josha zdają się sprawdzać.

Josh Sawyer rezygnuje z Gauntlet: Seven Sorrows na rzecz Neverwinter Nights 2

wiadomość15 lipca 2005

18 lutego 2005 roku serca fanów istniejącej już dwadzieścia lat serii Gauntlet zabiły mocniej. Wówczas koncern Midway poinformował o produkcji nowej odsłony cyklu, zatytułowanej Seven Sorrows, która firmowana była dwoma wielkimi nazwiskami branży elektronicznej rozrywki: Johna Romero oraz Josha Sawyera. No właśnie... była.

John Romero nie przewodzi już projektowi Gauntlet: Seven Sorrows
John Romero nie przewodzi już projektowi Gauntlet: Seven Sorrows

wiadomość14 lipca 2005

Zaczęło się niewinnie, od plotki. Popularny magazyn Computer Games Magazine poinformował, że jedna z bardzo dobrze znanych w branży elektronicznej rozrywki postaci, pożegnała się z pracą w ogromnym koncernie – kolokwialnie mówiąc, została „wylana”. Wieścią tą podzielił się ze światem David Jeffe – szef projektu God of War – nie określając jednak z imienia i nazwiska, o kim mowa.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz