Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

Gauntlet: Seven Sorrows PS2

Gauntlet: Seven Sorrows jest siódmą pozycją ze słynnej serii, zapoczątkowanej w połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Zgodnie z duchem sagi zaserwowano nam niesamowitą ilość dynamicznej akcji, okraszoną elementami gatunku cRPG.

RPG, RPG akcji.

Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47380Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47379Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47378Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47377Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47376Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47375Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47374Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47373Gauntlet: Seven Sorrows - screen - 2004-05-30 - 47372

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Gauntlet: Seven Sorrows | PS2

12grudnia2005

Sony PlayStation 2
Okładka Gauntlet: Seven Sorrows (PS2)
Gauntlet: Seven Sorrows

Gauntlet: Seven Sorrows jest siódmą pozycją ze słynnej serii, zapoczątkowanej w połowie lat osiemdziesiątych XX wieku. Zgodnie z duchem sagi zaserwowano nam niesamowitą ilość dynamicznej akcji, okraszoną elementami gatunku cRPG. Aby zagwarantować najwyższą jakość produktu zatrudniono sztab znakomitych amerykańskich developerów z Johnem Romero (ojciec Doom i Quake) i Joshem Sawyerem (twórca Planescape: Torment) na czele.

Scenariusz przedstawia czterech legendarnych herosów, którzy mieli dokonać egzekucji pewnego potężnego władcy. Niestety ich niebezpieczna misja nie powiodła się i za karę wszystkich awanturników przykuto do samotnego drzewa, żeby powoli umierali w niewyobrażalnych męczarniach. Szczęśliwie bohaterski kwartet został w tajemniczych okolicznościach oswobodzony, celem wyzwolenia swojego dotychczasowego kata z sideł opętania i zarazem uratowania fantastycznego świata przed nieuchronną zagładą.

Tradycyjnie w skład czwórki głównych postaci wchodzi krzepki wojownik, zwinny elf, mądry czarodziej i ponętna walkiria. Natomiast zabawa polega przeważnie na wyrzynaniu mnóstwa rozmaitych przeciwników w szeregu zróżnicowanych lokacji oraz zbieraniu po drodze przydatnych przedmiotów itd. Naturalnie obecne są typowe punkty doświadczenia, umożliwiające rozwijanie konkretnych umiejętności u danej osoby.

Ponadto autorzy przygotowali niespodziankę w formie dwóch dodatkowych herosów, jak również interesujący system zestawiania ataków kilku bohaterów w mordercze kombinacje. Oprócz standardowego trybu single-player istnieje także opcja rozgrywki multiplayer. Oczywiście trójwymiarowa oprawa wizualna stoi na wysokim poziomie, a wtóruje jej nastrojowa warstwa dźwiękowa.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   wspólny ekran     Liczba graczy: 1-4  

Nośnik: DVD

Ocena gry 8.5 / 10 na podstawie 91 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 10 / 10 na podstawie 2 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI Gauntlet: Seven Sorrows

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wykorzystuje: karta pamięci

Dwa nowe tytuły dołączą do usługi Xbox Originals
Dwa nowe tytuły dołączą do usługi Xbox Originals

wiadomość15 maja 2008

Microsoft podał do wiadomości, że już w najbliższy poniedziałek udostępni kolejne dwie pozycje znane z pierwszego Xboxa, które będzie można pobrać za pośrednictwem usługi Xbox Originals. Mowa o Stubbs the Zombie oraz Gauntlet: Seven Sorrows.

Gauntlet: Seven Sorrows do kupienia w USA

wiadomość13 grudnia 2005

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do amerykańskich sklepów trafiły pudełka z Gauntlet: Seven Sorrows - dynamiczną grą akcji z elementami cRPG (hack'n'slash). Mowa tutaj oczywiście o wersjach, dedykowanych konsolom obecnej generacji, tj. Sony PlayStation 2 oraz Microsoft Xbox. Całość zawita na Starym Kontynencie najwcześniej w przyszłym roku.

Gauntlet: Seven Sorrows nie dla Pecetów

wiadomość4 sierpnia 2005

Osoby z uwagą śledzące wszelkie wiadomości na temat gry Gauntlet: Seven Sorrows z pewnością zaniepokoiły się widząc, jak najpierw z kierowania projektem zniknął John Romero, a następnie prace przy grze porzucił Josh Sawyer. I niestety, pożegnalne słowa Josha zdają się sprawdzać.

Josh Sawyer rezygnuje z Gauntlet: Seven Sorrows na rzecz Neverwinter Nights 2

wiadomość15 lipca 2005

18 lutego 2005 roku serca fanów istniejącej już dwadzieścia lat serii Gauntlet zabiły mocniej. Wówczas koncern Midway poinformował o produkcji nowej odsłony cyklu, zatytułowanej Seven Sorrows, która firmowana była dwoma wielkimi nazwiskami branży elektronicznej rozrywki: Johna Romero oraz Josha Sawyera. No właśnie... była.

John Romero nie przewodzi już projektowi Gauntlet: Seven Sorrows
John Romero nie przewodzi już projektowi Gauntlet: Seven Sorrows

wiadomość14 lipca 2005

Zaczęło się niewinnie, od plotki. Popularny magazyn Computer Games Magazine poinformował, że jedna z bardzo dobrze znanych w branży elektronicznej rozrywki postaci, pożegnała się z pracą w ogromnym koncernie – kolokwialnie mówiąc, została „wylana”. Wieścią tą podzielił się ze światem David Jeffe – szef projektu God of War – nie określając jednak z imienia i nazwiska, o kim mowa.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
23.06.2007 23:57
Revils
1
Junior

Jedna z lepszych gier cRPG na PS2 w jakie grałem, dobra oprawa graficzna, fabuła, możliwość rozszerzania czarów postaci i zdobywania nowych sprawia że gra jest ciekawsza i bardziej wciągająca. Tryb dla dwóch graczy jest bardzo dobrym pomysłem w grze cRPG gdzie nie w każdej grze tego gatunku możemy się z tym spotkać i dlatego odbierają nam radość grania ze znajomymi ;]

06.04.2008 18:48
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
19
Legend

Tą grę można by było przejść z zamkniętymi oczami. Przeciwnicy sami nachodzą na ostrze i w dodatku za pierwszym machnięciem miecza upada cała armia. Jednym słowem lipa

16.01.2010 19:17
odpowiedz
Bodzioszenko
13
Legionista

Dobra gra,Crpg jak na ps2 znakomite ale trzeba grać na poziomie wyższym niz normal bo niżej to strata czasu za łatwo