Studio Battlestate Games zaprezentowało na swojej stronie na Facebooku parę nowych screenshotów z gry Escape from Tarkov, przedstawiających interfejs użytkownika, ekwipunek oraz ustawienia graficzne.
Dzięki zamkniętym testom wersji alfa gry Escape from Tarkov mieliśmy już okazję zobaczyć tego obiecującego FPS-a na ponad dwuminutowym gameplayu, teraz zaś twórcy pozwolili nam rzucić okiem na interfejs użytkownika – w tym dostępne ustawienia graficzne. Screenshoty przedstawiające te elementy pojawiły się na stronie produkcji w serwisie Facebook.
Escape from Tarkov to nadchodząca produkcja studia Battlestate Games. Ten sieciowy FPS przyciągnął uwagę graczy już w listopadzie 2015 roku, kiedy to zaprezentowano pierwsze, imponujące graficznie materiały. Gra ma cechować się dużym realizmem, sporymi możliwościami rozwoju postaci oraz ponurą atmosferą, inspirowaną serią S.T.A.L.K.E.R.. Obecnie Escape from Tarkov znajduje się w fazie alfa, jednak ostateczna wersja ma trafić do graczy jeszcze w tym roku, wyłącznie na PC.
Od razu można zaobserwować, że w porównaniu do materiałów z końcówki ubiegłego roku zmienił się, i to znacząco, ekran ekwipunku – jest teraz szerszy, ale bardziej przejrzysty i estetyczny, celujący w jak największą wygodę graczy na PC. Battlestate Games zaprezentowało też zakres ustawień graficznych, jakie będzie mógł konfigurować użytkownik – pojawi się m.in. suwak pola widzenia, obraz HDR czy możliwość włączenia aberracji chromatycznej. Ponadto twórcy udostępniają wsparcie dla rozgrywki na więcej niż jednym monitorze. Oczywiście, zaprezentowany tutaj wygląd interfejsu nie jest ostateczny i do premiery (która ma nastąpić w tym roku) sporo może się zmienić, na razie prezentuje się on jednak naprawdę dobrze.
2

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.