Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – 22-minutowy film z rozgrywki
Serwis IGN udostępnił trwającą 22-minuty prezentację rozgrywki z gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Film przedstawia wiele istotnych elementów tytułu, takich jak otwarty świat ze zmiennymi porami dnia, system skradania się i walki, a także zabawę multiplayer.
Michał Kułakowski
Dzięki serwisowi IGN gracze mogą zobaczyć kolejną porcję rozgrywki z gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, pochodzącą z dema pokazywanego podczas targów gamescom, które zakończyły się w ubiegłym tygodniu. Ponad 22-minutowy film pozwala nam przyjrzeć się wielu najważniejszym elementom zabawy, o których mogliśmy poczytać w poprzednich zapowiedziach gry. W trakcie prezentowanej misji Snake infiltruje bazę przeciwników oraz natyka się na dzikie zwierzęta, zamieszkujące bezdroża Afganistanu. Możemy przekonać się po raz kolejny jak w akcji wygląda system skradania się oraz walki, a także przyjrzeć się efektom pogodowym oraz zmiennemu cyklowi dnia i nocy.
Po raz pierwszy pokazano również unikalny moduł zabawy wieloosobowej (17 minuta filmu), w którym możemy urządzać rajdy na bazy innych osób. W trakcie rozgrywki staramy przedostać się do centrum dowodzenia należącego do przeciwnego gracza, który wykorzystując zasoby zebrane podczas kampanii przygotowuje system alarmowy oraz ustawia patrole strażników, a także dobudowuje kolejne platformy i instalacje, wydłużające i utrudniające misję agresora.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zadebiutuje na konsolach Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 oraz komputerach PC. Gra będzie kontynuacją wydarzeń przedstawionych w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Za produkcję odpowiada studio Kojima Productions pod przywództwem Hideo Kojimy, ojca serii Metal Gear.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Data wydania: 1 września 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
beldarot 12 Pretorianin
@T_D_i ========>>>>> Przecież tak było w każdym MGS, co ty myślisz że to jest splinter cell? To Kojima najwiekszy fan Andrzeja Wajdy w Japonii. Przecież nie będzie zmieniał całej konwencji gry, tylko po to żeby zyskać nabywców. No i przecież snake będzie latał z odłamkiem w głowie przez połowę gry :D Tu niema co liczyć na realizmy i to jest fajne :D
T_D_i Generał
debilizm do kwadratu z tymi balonami... kontery balonem w kosmos a obok nikt nic nie widzi i nie slyszy , oj cos sie zesrało
PortalGta Generał
@wladsenty
Bez tych absurdów MGS V by nie był MGS'em
wladsenty Konsul
Grając w tę serię warto mieć rozdwojenie jaźni, bo z jednej strony mamy dość gęstą fabułę, a z drugiej tonę absurdu z kupą i kartonami na czele. :/