Twórcy Shift 2: Unleashed pracują nad Test Drive: Ferrari. Tylko u nas pierwsze obrazki z gry!

Studio Slightly Mad pracuje nad grą Test Drive: Ferrari. Jubileuszowa, dwudziesta odsłona kultowej serii wydana zostanie przez firmę Evolved Games i w marcu trafi na sklepowe półki. Zgodnie z tytułem, gracze będą mieli okazję zasiąść za kierownicą samochodów legendarnej marki, która w tym roku obchodzi swoje 65. urodziny.

13 stycznia 2012, 14:58 • Olek (gry-online.pl) • gry na świecie

Aktualizacja: Wszystkie materiały graficzne do gry zostały usunięte na prośbę firmy BigBen Interactive.

To 100-procentowo pewna informacja. Ekipa deweloperska studia Slightly Mad, a więc twórcy serii Need for Speed: Shift, pracuje nad grą Test Drive: Ferrari. Wydawcą tytułu jest firma Evolved Games, a w Polsce ukaże się on staraniem spółki IQ Publishing. Premiera w marcu!

Jakiś czas temu informowaliśmy o planach firmy BigBen Interactive, która zapowiedziała grę Test Drive: Ferrari. To już nieaktualne. Nowa odsłona kultowej samochodowej serii faktycznie powstaje, ale odpowiada za nią wydawniczo-deweloperski tandem Evolved Games – Slightly Mad Studios.

Zgodnie z tytułem, w grze pojawią się wyłącznie samochody legendarnej włoskiej marki, która w tym roku obchodzi swoje 65-lecie. W sumie będzie ich aż 52 – od najstarszych po najnowsze. Gracze zasiądą za kierownicą słynnych modeli, które zbudowały renomę Ferrari. Nie zabraknie nawet aut startujących w wyścigach GT oraz bolidów Formuły 1. Co więcej, ścigać można będzie się po 36 historycznych i współczesnych torach.

Ekipa studia Slightly Mad obiecuje, że model fizyki jazdy będzie godny marki Ferrari, co w ustach twórców Shift 2: Unleashed z pewnością nie brzmi jak przechwałka. Pojawi się również opcja rywalizacji wieloosobowej. W zmaganiach sieciowych będzie mogło brać udział jednocześnie 8 graczy.

Gra powinna pojawić się na sklepowych półkach już pod koniec marca w wersjach na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Zbyt wcześnie? Niekoniecznie. Pamiętajmy, że studio Slightly Mad, które od kilku lat posiada prawa licencyjne do wykorzystania marki Ferrari w grach wideo, kilka miesięcy temu poszukiwało nowego wydawcy dla niezapowiedzianego dużego projektu. Bardzo prawdopodobne więc, że chodziło o Test Drive: Ferrari.

Wszystkim miłośnikom motoryzacji i pięknych samochodów proponujemy zajrzeć do naszej galerii, gdzie znajdziecie obrazki z powstającej gry. Polecamy także lekturę artykułu o historii serii Test Drive, dla której TD: Ferrari będzie jubileuszową, dwudziestą odsłoną.

  1. Galeria do gry Test Drive: Ferrari
  2. Jazda testowa, czyli historia serii Test Drive, cz. 1
  3. Jazda testowa, czyli historia serii Test Drive, cz. 2
kalendarz wiadomości
2012
styczeń
Nie Pon Wto Śro Czw Pią Sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Grand Prix Racing Online

Grand Prix Racing Online

Zagraj za Darmo!

Komentarze Czytelników (66)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
13.01.2012 23:25
odpowiedz
diablo1991
46
Pretorianin

eee ciekawe ile rodzaji ferrari zrobia mam nadzieje ze duzo i zeby byly takie stare ferrari i te nowsze to macie klienta.Oczywiscie z kamra w srodku :)

14.01.2012 00:25
odpowiedz
adi123321
94
Generał

przeciez jest napisane dziecko

14.01.2012 00:26
odpowiedz
Tarec
41
Centurion

52 modele. Czytaj artykuł przed komentowaniem ;)

14.01.2012 08:31
odpowiedz
paulen23
14
Legionista

No to chyba właśnie do mojej listy dołączył murowany "must have". Shift 2 to moja ulubiona ścigałka. ostatnio znowu zacząłem w nią grać i na kierze po prostu miodzio. Moim zdaniem przebija taką i tak świetną Forzę. Jeśli w TD Ferrari będzie podobny model jazdy to będę zachwycony :)

14.01.2012 09:32
odpowiedz
kęsik
57
Legend

Sorry, ale o tym, że Slightly Mad Studios robi Test Drive: Ferrari CDA pisało już miesiąc temu więc gówno a nie nowość.

14.01.2012 10:17
odpowiedz
ole.k
40
Pretorianin

[41] To były tylko podejrzenia, zresztą na GOL-u też o tym pisaliśmy. Teraz mamy potwierdzenie z wiarygodnego źródła.

14.01.2012 12:27
odpowiedz
REDmartinesartrr
42
Pretorianin

Zapożyczenie opcji "focus" z gry SCAR Alfa Romeo oraz "slip stream" z gry F1 2002 wyszło by tej grze na dobre. Zobaczymy...szkoda że twórcy tak bardzo stawiają na powiązania z rzeczywistością. Wszak gry wideo dają im więcej możliwości.
Ścieżka dźwiękowa mogła by być oparta o Audio Separator wg. takiego pomysłu:

http://www.youtube.com/watch?v=IVxuTyNDIfM&feature=plcp&context=C3a791e6UDOEgsToPDskJM9c_xa2xc4_VVR3UfyVoN

14.01.2012 14:05
odpowiedz
Conath
123
Senator

jezeli znowu bedzie taki input lag jak w shiftach to ja juz podziekuje:/

14.01.2012 16:34
odpowiedz
mati2109
63
Konsul

brzmi troche nieprawdopodobnie: Atari pozbyło się praw do tak znanej marki ? Żadnej promocji, czy zapowiedzi gry ? Dziwne..

14.01.2012 17:24
odpowiedz
Mariano86
29
Chorąży

Najlepsze są sandboxy z otwartym światem. Zamknięte tory, to nie dla mnie. Może EA kiedyś się ogarnie i reaktywuje markę Need For Speed Underground.

14.01.2012 17:27
odpowiedz
REDmartinesartrr
42
Pretorianin

Jak nowy NFS to tylko z systemem muzyki jaki zapodałem wcześniej w poście

14.01.2012 21:32
odpowiedz
chopper_rs
11
Chorąży

Jeśli będzie fizyka jak w shifcie ,to będę tą grę omijał szerokim łukiem.
Nie mam pojęcia jaki ma to związek z Test Drive.

15.01.2012 11:33
odpowiedz
unkas16
19
Centurion

super grafika

15.01.2012 19:37
odpowiedz
Tuminure
81
Senator

@chopper_rs
Zdajesz sobie sprawę, że w Shifcie fizyka była 100x realistyczniejsza, niż w ostatnich TD?

16.01.2012 00:25
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Tuminure --> Ma to też złe strony - ten "realizm" skutkował osłabieniem modelu jazdy (niczym wózki sklepowe..).. To jest ten realizm? Każdy zakręt driftem? ;)

16.01.2012 01:10
odpowiedz
Dżaba
5
Legionista

Jak będzie ta gra miała taki sam system fizyki to porażka. Gdyż w shitach 1-2 jazda miała tyle wspólnego z symulacją co Mario z FPS-ami. Kto widział aby samochód jadący przy 200km/h musiał wejść w zakręt bokiem aby utrzymać się w stawce kiedy w wyścigach chodzi o to aby każdy zakręt brać jak najłagodniej bo jadąc bokiem traci się czas i niszczy opony.

16.01.2012 01:12
odpowiedz
Dżaba
5
Legionista

Zagrajcie sobie w rFactor to zobaczycie co to jest prawdziwa fizyka jazdy.

16.01.2012 06:36
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Jak by nie było SMS jeszcze jako studio Blimey! Games pracowało nad tytułem Ferrari Project które miało ujrzeć światło dzienne bodajże w 2009 roku więc wszystko było jedynie kwestią czasu. Nie rozumiem natomiast zarzutów w kierunku SHIFT 2. Wszelkie lagi począwszy od animacji (kierownica) kończąc na dźwięku biorą się poniekąd ze słabego configu sprzętowego a w szczególności dostają tu po dupie produkty z chipsetem nVidia które są mniej wydajne w porównaniu do dużo słabszych zestawów AMD. To dopiero paradoks

16.01.2012 06:43
odpowiedz
Comek1984
29
Centurion

[52] Dżaba - rozbawiłeś mnie więc postawie dwie tezy:
1)albo nie umiesz jeżdzić wogóle
2)albo nie grałeś w SHIFT 2

Ewentualnie to i to jest prawdziwe. Wybacz lecz podobnych głupot dawno nie słyszałem bo podstawą jak wspomniałeś jest "aby każdy zakręt brać jak najłagodniej" i tak właśnie się gra lecz do tego musisz sobie już ustawić kierę odpowiednio. Z koleji jak nie masz kiery do zainstaluj klawiaturę w prawdziwym aucie i zobaczymy jak bedziesz jezdził i jaki bedzi input lag ;)

16.01.2012 06:58
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

[55] Comek by każdy zakręt brać pełnym łukiem bez ślizgu wystarczy zwolnic przed zakrętem ale Dżaba myślał że jak jest NFS w nazwie to zapewne będzie to gra w stylu Underground 2 więc się chłopczyna zawiódł trochę. Natomiast jeżeli chodzi o komfortowe (precyzyjne) sterowania wystarczy pad Xbox 360 na którego po prostu nie ma chuja we wsi :p

16.01.2012 09:04
odpowiedz
Tuminure
81
Senator

To jest ten realizm? Każdy zakręt driftem?
Ja mam wrażenie, że mój shift faktycznie jest inny, bo nawet samochody RWD nie wchodziły w zakręty driftem (chyba, że sam tego chciałem).

Kto widział aby samochód jadący przy 200km/h musiał wejść w zakręt bokiem
Podziwiam Cię, jeżeli uda Ci się przejechać pierwszy zakręt w Laguna Seca jadąc cały czas ponad 100km/h. Spróbuj następnie jakikolwiek zakręt na tej trasie pokonać jadąc ponad 200km/h.

16.01.2012 09:38
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Dżaba tak się składa ze pykam w rF od wydania tego symulatora. I jakoś nadal nie jestem przekonany co do pewnych aspektów tej gry, np: zachowania sił na masę. masz prosty przykład, spróbuj auto wytracić z równowagi (by stanęło bokiem) w międzyczasie zblokuj hamulce, gwarantuje ci że za chiny ludowe (nawet na poziomie weterana) nie ma możliwości by auto dachowało, co akurat w rzeczywistości (czyt: realu) tak jak i w SHIFT jest całkiem normalnym zjawiskiem

16.01.2012 10:06
odpowiedz
Tuminure
81
Senator

Akurat wypadki w każdym symulatorze są krótko mówiąc... biedne i nierealistyczne. Nie zmienia to jednak faktu, że wypadek = koniec wyścigu, a co za tym idzie nie robi mi to różnicy, jak wyglądają wypadki.

16.01.2012 10:09
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Wracając do SHIFTa i praw fizyki zaliczyłem coś podobnego na Rouen-Les-Essarts (SR3 RS)> http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=lbCSe48i168 Bodajże o ile pamięć mnie nie myli prototypy w ToCA 2 miały również tendencje do latania :p

16.01.2012 16:23
odpowiedz
Comek1984
29
Centurion

[56] gridmaster -- Ja to wiem brachu i Ty równiez to wiesz tylko czemu taka masa ludzi nie umie pojąć, że trzeba zacząć hamować odpowiednio wcześnie? później wychodzą kwiatki jak ktoś na klawie napierniczał, że fizyka jest do pupci itp. Jeszcze ma pewnie widok z tyłu włączony. Mimo, że helm cam jest bardzo intuicyjna moim zdaniem i dzięki niej można b. łatwo wyczuć auto. Co do pada to akurat w shifta 2 nie grałem więc nie będe się wypowiadał.

16.01.2012 17:57
odpowiedz
Tarec
41
Centurion

Narzekania na realizm kogoś, kto gra w Shifta na klawiaturze można o kant tyłka potłuc. A pisanie "o nie, tylko nie fizyka z Shifta" świadczy o tym, że dla niektórych bardziej wymagające gry są nie do przełknięcia.

16.01.2012 21:37
odpowiedz
Tuminure
81
Senator

Mimo, że helm cam jest bardzo intuicyjna moim zdaniem i dzięki niej można b. łatwo wyczuć auto
O ile kamera z kabiny jest dość trudna do opanowania, to już kamera ze zderzaka pozwala osiągać ZNACZNIE lepsze wyniki, niż kamera zza samochodu.

16.01.2012 23:26
odpowiedz
Tarec
41
Centurion

Dla mnie też zderzak > helm cam. Z wnętrza samochodu można jeździć pod warunkiem, że kamera (głowa kierowcy) nie obraca się w stronę skrętu. Niektórzy zaskakują i czują się z tym naturalnie, a inni, tak jak ja, tracą poczucie skrętu kół.

17.01.2012 12:56
odpowiedz
victripius
79
Joker

Jeśli twórcy Shifta 2 to można być dobrej myśli. Mnie osobiście takie gry nie kręcą, ale w końcu jakieś gry wyścigowe muszą wychodzić, to dlaczego nie Test Drive ? :)

19.02.2012 13:00
odpowiedz
szymonel7900
54
Serenity

Test Drive: Ferrari może nie być wcale taką głupią grą jaką robią twórcy Shift 2:Unleashed :). Na google obrazki z tej gry wyglądają super... Ale - żeby tylko ta gra nie miała dużego wymagania sprzętowego. Bo jeżeli będą wysokie wymagania to nikt nie kupi na pewno tej gry...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze