Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Marionetki i więźniowie (Puppets and Prisoners). Dotrzecie w niej do opata Cyneberta, a następnie porwiecie Tedmunda.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Marionetki i więźniowie (Puppets and Prisoners).
Eivor wraca do opata Cyneberta z wiadomością na której tak bardzo mu zależało. Teraz musi wymyślić sposób jak zająć się przyszłym ealdormanem.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Wróć do Cyneberta (Report to Cynebert)
- Idź z Basimem (Follow Basim)
- Odszukaj i porwij Tedmunda (Find and kidnap Tedmund)
- Porozmawiaj z Normanami (Talk to Danes)
Wróć do Cyneberta (Report to Cynebert)
![Udaj się na spotkanie z opatem i przekaż mu wiadomość - spotkasz go w porcie, w towarzystwie Basima - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167328.jpg)
Udaj się na spotkanie z opatem i przekaż mu wiadomość - spotkasz go w porcie, w towarzystwie Basima. Cynebert nie będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy, a Eivor przedstawia mu swój plan działania. Jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, Tedmund będzie zawdzięczał opatowi swoje życie, a tym samym Cynebert zaskarbi sobie jego lojalność.
![Do rozmowy wtrąci się Basim - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167343.jpg)
Do rozmowy wtrąci się Basim. Gdy zapytasz go o to, czy przypadkiem czegoś nie ukrywa (pierwsza opcja dialogowa) powie Ci, że słyszał plotki o tym, że Tedmund dał się wywabić ze swojej samotni, by osobiście doglądać prac przy fortyfikacji Canterbury.
Idź z Basimem (Follow Basim)
![Wsiądź na konia i jedź z Basimem do pobliskiej osady Beamasfield - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167359.jpg)
Wsiądź na konia i jedź z Basimem do pobliskiej osady Beamasfield. W trakcie jazdy Basim rozwieje wątpliwości Eivora co do lojalności opata - jeśli nie wyda im Fulke, Basim sam go zabije i dalej będą prowadzić swoje poszukiwania.
Odszukaj i porwij Tedmunda (Find and kidnap Tedmund)
![Osada Beamasfield jest dobrze strzeżona - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167375.jpg)
Osada Beamasfield jest dobrze strzeżona. Jeśli nie chcesz, nie musisz walczyć, ponieważ wystarczy, że zakradniesz się do głównego budynku - domu biesiadnego. Mężczyznę znajdziesz w środku lub w pobliżu tego budynku.
![Zwiąż go, a następnie weź Tedmunda na plecy, wynieś z obozu, zarzuć go na zad konia i pojedź w umówione miejsce - na polanę przy Megality Medeuuage - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167390.jpg)
Zwiąż go, a następnie weź Tedmunda na plecy, wynieś z obozu, zarzuć go na zad konia i pojedź w umówione miejsce - na polanę przy Megality Medeuuage.
Jeśli Tedmund spróbuje uciekać i zablokuje się o jakąś przeszkodę przez co nie będziesz mógł go schwytać, strzel w niego z łuku lub uderz bronią, a opcja związania go powinna się odblokować.
![Połóż mężczyznę na ziemi i obejrzyj przerywnik filmowy w którym opat Cynebert ratuje Tedmunda z rąk oprawców - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167406.jpg)
Połóż mężczyznę na ziemi i obejrzyj przerywnik filmowy w którym opat Cynebert ratuje Tedmunda z rąk oprawców. Co ciekawe, okaże się, że złapany mężczyzna wcale nie jest tym za kogo się podaje tylko opłaconym człowiekiem, który ma jedynie udawać Tedmunda.
![Fałszywy Tedmund podsuwa jednak pewien plan: Eivor i Basim mogą udać się do pobliskiego obozu łupieżców, by obronić ich przed żołnierzami Tedmunda - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167421.jpg)
Fałszywy Tedmund podsuwa jednak pewien plan: Eivor i Basim mogą udać się do pobliskiego obozu łupieżców, by obronić ich przed żołnierzami Tedmunda. Liczą na to, że wojownicy odwrócą uwagę wroga w czasie ataku na Rouecistre. Możesz zdecydować co stanie się z Shergarem.
- Zabierzemy go z nami (We will take him with us): zabierasz mężczyznę ze sobą, a ten robi to co wcześniej obiecał. Zmusza żołnierzy do odejścia, co pozwala łatwo oswobodzić Normańskich wojowników bez rozlewu krwi;
- Zrób z nim, co chcesz (Do what you want with him): zostawiasz go z opatem, a ten oznajmia, że Shergar złoży przysięgę milczenia. W tym wypadku musisz walczyć żołnierzami w obozie.
Możesz oczywiście zabrać ze sobą Shergara i mimo wszystko wyeliminować żołnierzy w obozie.
Porozmawiaj z Normanami (Talk to Danes)
![Bez względu na to jak rozwiązałeś ten etap zadania porozmawiaj z pojmanymi Normanami - Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry](./Galeria/Html/Poradniki/2055/213167437.jpg)
Bez względu na to jak rozwiązałeś ten etap zadania porozmawiaj z pojmanymi Normanami. W zamian za uwolnienie ich z rąk Sasów oferują swoje łodzie i oręż, które będą potrzebne w trakcie nadchodzącej bitwy. Po krótkim przerywniku filmowym misja dobiegnie końca, a w ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.