Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon Age Inquisition: Zamykanie szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2024

Zamykanie szczelin (Rift), które łączą świat gry z tzw - Dragon Age Inquisition: Zamykanie szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Zamykanie szczelin (Rift), które łączą świat gry z tzw. Pustką (Fade), to jedna z tych dodatkowych czynności, które będziesz najczęściej wykonywał. Na szczeliny możesz przede wszystkim natrafić podczas eksploracji kolejnych obszarów świata, aczkolwiek zamyka się je również w ramach wykonywania niektórych głównych questów gry. Dobrze jest w rezultacie poznać działanie całego mechanizmu.

Na poszukiwania szczelin możesz wyruszyć samemu (mają one własne ikony na mapie okolicy) lub zajmować się ich zamykaniem niejako przy okazji eksploracji danego obszaru. Przykładowa szczelina pokazana została na powyższym obrazku. Po zbliżeniu się do każdej szczeliny pojawią się wokół niej potwory i warto wykorzystać to, że nie zaatakują one od razu drużyny (wyjątkiem mogą być szczeliny z niektórych głównych zadań). Dobrze jest więc z bezpiecznej odległości sprawdzić z jakimi potworami ma się do czynienia i na jakich poziomach doświadczenia się one znajdują. Jeżeli potwory są na wyższych poziomach od członków drużyny to lepiej jest odłożyć sobie na później zamknięcie danej szczeliny, gdyż pokonanie wszystkich "broniących" jej demonów może okazać się bardzo trudne.

Atakuj potwory pojawiające się wokół szczeliny - Dragon Age Inquisition: Zamykanie szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Atakuj potwory pojawiające się wokół szczeliny

Po znalezieniu się w polu widzenia potworów "wyplutych" przez szczelinę rozpocznie się bitwa z ich udziałem. Każda tego typu potyczka jest trochę inna i ich dokładniejsze omówienia odnajdziesz w poradniku z opisem przejścia gry. Generalnie najlepiej jest zacząć od pozbycia się najsilniejszych demonów oraz tych potworów, które dążą do atakowania drużyny na dystans. Na koniec zostaw sobie natomiast słabsze kreatury, które zadają drużynie mniejsze obrażenia.

W trakcie staczania walk przy szczelinach warto wiedzieć o dwóch ważnych rzeczach - Dragon Age Inquisition: Zamykanie szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

W trakcie staczania walk przy szczelinach warto wiedzieć o dwóch ważnych rzeczach. Po pierwsze, do zlikwidowania są zawsze co najmniej dwie grupy potworów, gdyż po wyeliminowaniu pierwszej grupy przez szczelinę przecisną się kolejne kreatury. Po drugie, możesz dodatkowo szukać okazji do zakłócenia (Disrupt) działania szczeliny jeszcze przed zakończeniem walk. Dokonuje się tego poprzez wejście w interakcję ze szczeliną po tym jak gra odblokuje możliwość wykonania zakłócenia (przykład na powyższym obrazku). Akcja ta zaowocuje tymczasowym ogłuszeniem i osłabieniem zgromadzonych wokół szczeliny potworów, ułatwiając oczywiście odniesienie zwycięstwa.

Po pokonaniu wszystkich demonów możesz na dobre zamknąć szczelinę - Dragon Age Inquisition: Zamykanie szczelin (Rift) łączących świat gry z Pustką - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Po pokonaniu wszystkich demonów możesz na dobre zamknąć szczelinę

W przypadku każdej ze szczelin zakończenie całego procesu jest zawsze takie samo. Musisz przede wszystkim doprowadzić do pokonania wszystkich potworów, które pojawiły się wokół szczeliny. Po zabezpieczeniu okolicy zwróć się w stronę szczeliny i wciśnij klawisz/przycisk interakcji, tak by główny bohater mógł ją pomyślnie zamknąć. Za zamknięcie szczeliny zawsze otrzymasz punkty doświadczenia, wpływów (Influence) oraz władzy (Power). Wysokość nagród jest w tym przypadku uzależniona od tego jak wymagającą musiałeś stoczyć bitwę.