Artykuły i opinie na temat gry Soulcalibur VI

Dlaczego już nie gramy w bijatyki? Sukces, upadek i powolny powrót
artykuł24 października 2018
Choć bijatyki radzą sobie ostatnimi czasy całkiem nieźle, to do złotych czasów czy wyników najpopularniejszych gier wciąż im daleko. Dlaczego dawniej jeden z najpopularniejszych gatunków gier dziś walczy o to, by wyjść z niszy?

Gry października 2018 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł30 września 2018
Październik to przede wszystkim Red Dead Redemption II, ale nawet gdyby w tym miesiącu nie debiutowała długo wyczekiwana produkcja Rockstara, byłby to mocny miesiąc – swoje premiery mieć będą także m.in. nowe Call of Duty, Assassin’s Creed i Soulcalibur.

Nie tylko RDR2 – 18 gier drugiej połowy 2018 roku, na które warto czekać
artykuł30 czerwca 2018
Ostatnie sześć miesięcy mogło Was mile zaskoczyć lub rozczarować, ale pamiętajmy, że to dopiero półmetek 2018 roku. Do 31 grudnia na półki sklepowe trafi jeszcze sporo interesujących produkcji, dzięki którym nie będziemy narzekać na nudę.

Najciekawsze bijatyki 2018 roku – nie tylko Soulcalibur VI
artykuł2 lutego 2018
Po wspaniałym 2017 roku dla fanów bijatyk, podczas którego otrzymaliśmy m.in. Injustice 2, Guilty Gear Xrd Rev 2 i Tekkena 7, 2018 r. zapowiada się nawet lepiej.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.