Artykuły i opinie na temat gry Halo Wars 2

Tych gier nie odpalisz na Steamie – lista tytułów, które go omijają
artykuł22 lipca 2019
Nie tylko Metro dokonało exodusu ze Steama. Przyglądamy się grom, których próżno szukać na platformie Valve, mimo że z różnych względów spodziewalibyśmy się je tam znaleźć.

Co decyduje o sukcesie konsoli – Xbox One, ekskluzywność wg Microsoftu i co z tego wynika dla graczy
artykuł11 marca 2018
W niniejszym tekście zastanawiamy się nad głównymi czynnikami, decydującymi o popularności konsol i analizujemy je na przykładzie sprzętu oraz strategii marketingowej firmy Microsoft.

Bombowy kwartał – czy to był najlepszy początek roku w historii gier?
artykuł26 marca 2017
Od Resident Evil VII przez nową Zeldę po NieR: Automata – za nami niezwykle mocny początek roku. Może najmocniejszy, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy? Wspominamy pierwsze kwartały minionych lat i zestawiamy je z ostatnimi tygodniami pod kątem premier.

Gry lutego 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 lutego 2017
Po niezłym styczniu zapowiada się jeszcze lepszy luty. To będzie mocny RPG-owy miesiąc, bo zadebiutują i wyczekiwany Torment i efektowne Horizon Zero Dawn. Nie zabraknie też gier akcji, jak NiOh, Sniper Elite 4 czy For Honor. A to nie wszystko!
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.